Mette Forssell: nämä 10 asiaa pitäisi löytyä naisen vaatekaapista
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:17"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:15"] Latteita itsestänselvyyksiä. Ja vielä mies maksaa. Näistäkö se blogi syntyy???? [/quote] Aivan, ei varmaan olisi Metillkään Rolexia ranteessa ellei olisi mies elättäjänä... [/quote] Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen. [/quote] Et taida kuitenkaan perhettä niin hyvin tuntea että tietäisit vanhempien olevan max ylempää keskiluokkaa..
[/quote]
Ei todellakaan ole. Ylemmästä keskiluokasta oleva ei myöskään käyttäydy kuten Metti, jolle raha tuntuu oleva ihan uusi juttu ja viitsii esitellä ostoksiaan. Sekoitat varmaan johonkin toiseen. Äiti on rättimyyjä...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:56"]
Huomasitteko että hän ottaa vastaan muutakin kuin positiivista kommenttia?
[/quote]
Missä muka???
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:59"]
Forssellin perheen auto ei ole mikään ekoteko...
[/quote]
Eli ne on auttamattomasti jämähtäneet niin logomerkkimuodin kuin epäeko-auton suhteen tuonne viime vuosikymmenelle? Samoin kuin tuon 10-muotiasian listan suhteen :DD
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:41"]
ei minun vaatekaapissani ole koruja ja huulipunaa! Miksi ne siellä pitää säilyttää?
[/quote]
no meikkihuoneessa ja koruhuoneessa tietenkin, et sä voi niitä vaatehuoneeseen viedä!
Silkkipaita puuttuu. On kyllä Seppälän "silkkipaita". Ja villasilkkineule. Muut on kaikki ja trenssikin on Burberry.
Kaikki muu löytyy paitsi hajuvesi kun en voi tuoksuherkkänä käyttää! x)
Silkkipaitaa ei löydy. Kaikki muu löytyy. Mutta en tykkää nahkatakeista ja valkoiset tennaritkin on aina likaiset, huulipuna ei sovi mulle. Hajuvettä en muista ikinä laittaa, enkä usein korujakaan...
Mietityttää kyllä myös, että mihin te oikein pukeudutte..
Itseltä löytyy kaikki, paitsi pikkumusta. Tiedän millaisen haluan, mutta en ole vielä löytänyt.
Teräväkärkisia mustia korkkareita en oo aikoihin pitänyt. Musta ne on aika so last season. Sori vaan metTI.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:10"]
Mietityttää kyllä myös, että mihin te oikein pukeudutte..
[/quote]
Niin, maailmassahan ei ole muunlaisia vaatteita ja kenkiä kuin nuo. Huoh.
Nahkatakki? Ei kuulu tyyliini. Ei minkäänlainen.
Kapeakärkiset korkkarit? Miten kapeat? Ei löydy, mutta pyöreäkärkiset ns. tanssikengät löytyy. Ymmärrän, miksi tällaiset "pitää" olla joka naisen kaapissa mutta jokainen päättäkööt mallinsa itse.
Trenssi, hmm. Muitakin klassisia takkimalleja on olemassa. Olen miettinyt laadukkaan trenssin hankkimista mutta ehkä siihen hintaan teetän ompelijalla ihan uniikin, oman takkini.
Ja olen tyylikäs, olen klassinen. Ja inhoan tällaisia ohjeita.
Nämä kuuluu jokaiselta löytyä: Crocksit, Torstai-toppatakki. Sellaiset sukat joissa porsaankuva.
Kahdet vihreänväriset liian suuret vanhankansan verkkahousut. Laamapaita. Ravatti. Varkkusortsit joissa niittivyö. Kajalikynä. Papiljotti. Tangleteeseri. Ja erittäin hieno suomalainen hoitoaine.
Korut? Mitähän se mahtaa tarkoittaa?
Ei löydy kuin pikkumusta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:09"]
Korut? Mitähän se mahtaa tarkoittaa?
[/quote]
– Jokaisella on varmasti koruja, joissa on tunnearvoa. Ainakin itselläni ne ovat osa tyyliäni ja kuuluvat jokapäiväiseen pukeutumiseeni. Noin sanoo Mette.
Minulta ei löydy mitään noista. En tarvitse enkä käytä.
Ei löydy yhtään. En tee mitään noilla mainituilla tai tarvitse. Hohhoijaa, niin kuluneita nämä tällaiset " must-listat".
Kaikki löytyy ja kaikki ovat viikoittain käytössä. En tunne ketään, jolla ei olisi näistä ainakin suurinta osaa.
Silkkipaita, bleiseri ja kapeakärkiset avokkaat puuttuu.
Eipäs nyt muistella vanhoja...!!