Mette Forssell: nämä 10 asiaa pitäisi löytyä naisen vaatekaapista
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:13"]
Metti. Kaikki löytyy.
[/quote]
En usko.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:14"]
Kaikki löytyy ja kaikki ovat viikoittain käytössä. En tunne ketään, jolla ei olisi näistä ainakin suurinta osaa.
[/quote]
Latteita itsestänselvyyksiä. Ja vielä mies maksaa. Näistäkö se blogi syntyy????
Kaikki löytyy ja kaikki ovat viikoittain käytössä. En tunne ketään, jolla ei olisi näistä ainakin suurinta osaa.
[/quote]
Minä taas en tunne ketään jolla olisi ainakin suurin osa noista.
T: akateeminen av-mamma
Metin TUNNEARVOKKAAT korut.
http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10601907_311472099013706_2044611360_n.jpg
[/quote]
:)
Nahkatakki ja koruja. Harvoin käytän niistä mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:15"]
[/quote]
Aivan, ei varmaan olisi Metillkään Rolexia ranteessa ellei olisi mies elättäjänä...
Ennen oli hienoa, kun nää kotirouvat piti päänsä kiinni ja pysyi 4 seinän sisällä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:13"]
Metti. Kaikki löytyy.
[/quote]
En usko.
[/quote]
Ei ole uskon asia. Totuus. Ja MettI.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:17"]
Ennen oli hienoa, kun nää kotirouvat piti päänsä kiinni ja pysyi 4 seinän sisällä.
[/quote]
Edustusrouvat. Pystyynkuolleet ja tylsistyneet.
Puuttuu nahkatakki, valkoiset tennarit ja kapeakärkiset korkokengät. Nahkatakin ja tennarit huolisin, mutta en ole koskaan tykännyt kapeakärkisisten kenkien ulkonäöstä joten sellaisia en todennäköisesti koskaan tule hankkimaan.
Mulla ei ole tunnearvokkaita koruja kuin kihla- ja vihkisormus, ne toki sormessa aina. Trenssini ei ole klassinen vaan hillittyä kuviota. Bleiseriä käytin joskus nuorena juhlissa, en enää. Silkkipaitaa ei ole ollut ikinä. Ei oo mustia korkkareita eikä punaista huulipunaa.
Kaikki paitsi silkkipaita ja korkkarit
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:15"]
[/quote]
Aivan, ei varmaan olisi Metillkään Rolexia ranteessa ellei olisi mies elättäjänä...
[/quote]
Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen.
2 asiaa jotka löytyy muotibloggarin kaapista:
1. Luottokortti rikkaan miehen tilille
2. Jos rikas mies on vanhempi, nuori rakastaja
En ole paskantärkeä elitisti eli en tarvitse noista mitään.
Multa löytyy noista 6. Bleiseri, pikkumusta, trenssi, nahkatakki, punaisia huulipunia eri sävyissä on muutamakin ja hajuvesiä löytyy kans.
Toisen omaisuudella kehuskelu on niin wtrashiä.
Mara, Mette, Kimin Minttu jne...
Toivottavasti tää pappa betalar -väki katoaa netin syövereihin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:16"]
[/quote]
Minä taas en tunne ketään jolla olisi ainakin suurin osa noista.
T: akateeminen av-mamma
[/quote]
Ettei ihan akateemikko, toi T:, on NIIN akateemista:).
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:08"]
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
[/quote]
löytyy pikkumusta, huulipuna, "bleisereitä" (vaikka mun kielellä ne on jakkuja, bleiseri kuulostaa jotenkin kasarilta), koruja ja silkkipaitoja.
Trenssiä, tennareita, hajuvesia tai kapeakärkisiä korkokenkia ei löydy, eivät kuulu mun tyyliini.
lisäksi mulla on kyllä vaatteita kaikkiin niihin tilanteisiin, joihin viimeisen 5 vuoden sikana olen joutunut, iltwpukujuhlista raksatyömaalle. No problem, mikä onkin ehkä syy siihen, että en ollut tullut kyseistä artikkelia lukeneeksi - enkä taida lukea vastakaan.
Metin TUNNEARVOKKAAT korut.
http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10601907_311472099013706_2044611360_n.jpg