Mette Forssell: nämä 10 asiaa pitäisi löytyä naisen vaatekaapista
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
Kommentit (184)
On mulla kaikki. Hajuvesiä, tennareita, huulipunia, nahkatakkeja ja trenssejä on enemmän kuin yhdet.
Ai MetTI, multa puuttuu valkoset tennarit ja silkkipsita, enkä yhtään kaipaa niitä! merkkilaukut pitää olla sellasia ettei joka kulmalla vastasn kävele. Ei sopulitavaraa....
Se jäi vähän epäselväksi miksi nimenomaan sitä punaista huulipunaa ja hajuvettä pitää säilyttää vaatekaapissa? Miksei nämä kaksi voi olla samassa paikassa missä säilyttää muutakin kosmetiikkaa? Samoin nuo korut, eikö niitä enää voi säilyttää korulippaassa? Vai riittääkö jos siirtää koko lippaan vaatekaappiin?
Miksi te ootte niin otettuja Metistä? Jotenkin tuntuu, että onko teillä kateus päällä tai ihan vaan tylsä elämä?
Mulla ei noita oo, eikä kiinnosta, mutta ei mulla mitään Mettiä vastaan ole. Kaunis nainen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:14"]
Kaikki löytyy ja kaikki ovat viikoittain käytössä. En tunne ketään, jolla ei olisi näistä ainakin suurinta osaa.
[/quote]
Minä taas en tunne ketään jolla olisi ainakin suurin osa noista.
T: akateeminen av-mamma
[/quote]
Ettei ihan akateemikko, toi T:, on NIIN akateemista:).
[/quote]
Ihan akateeminen vaan, vielä en ole akateemikon arvonimeä saanut.
[/quote]
T: kiva
[/quote]
T: kateellinen amis
silkkipaita,valkoset tennarit (mitä helvettiä miks?) ja teräväkärkiset korkkarit puuttuu..ja hajuvesi..
Eikös sitä tule vilu kaupungilla värjötellessä silkkipaidassa ja revityissä farkkusortseissa, vaikka olisikin trenssi ja mustat suippokärkiset korkokengät? Ja punaista huulipunaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:44"]Miksi te ootte niin otettuja Metistä? Jotenkin tuntuu, että onko teillä kateus päällä tai ihan vaan tylsä elämä?
Mulla ei noita oo, eikä kiinnosta, mutta ei mulla mitään Mettiä vastaan ole. Kaunis nainen.
[/quote]
Otettuja Metistä? Et taida ihan ymmärtää mitä "otettu" tarkoittaa.
Nahkatakki, hajuvesi, pikkumusta puuttuvat. Nahkatakkia pidettiin 70-luvulla varakkuuden merkkinä, itsellä ei ollut enkä ole oppinut myöhemminkään käyttämään, vaikka voisin ostaa. Pikkumustat eivät edes sovi kaikille, hajusteille allergisia paljon.
Nämä 10 asiaa löytyy jokaisen aidon av-palstamiehen kaapista:
1. yhdet, tai useammat yli 8 vuotta vanhat kalsarit, joissa enemmän kuin yksi reikä
2. liian pieneksi jäänyt Dressman-puku
3. harmaat Ecco kengät
4. Suomen jääkiekkomaajoukkueen jäjlitelmä-paita, jossa numero 69 ja oma lempinimi tyyliin "Reiska"
5. harmaat tennissukat, jotka olivat ostettaessa valkoiset
6. 80-luvulla ostettu ohut turkoosi nahkakravatti
7. Axen hygieniatuotteita
8. ylioppilas-lakki, jossa vielä kaljatahrat lakkiaspäivältä
9. puhkikulunut Aku Ankka-pyyhe
10. Vhs-kasetti, johon nauhoitettuna MM-95 lätkäfinaali
Jotain koruja on ja nuoruuden nahkatakki kellarissa.
Hyvin olen pärjännyt ilmankin.
Löytyy pikkumusta, valkoiset tennarit, bleiseri, koruja, hajuvesi, mustat korkkarit mutta ei ole kapeakärkiset.
Ihan peruasioita, luottotavaroita, joita omistamalla säästyy rahaa ja vaivaa. Ottakaa opiksenne! Kun nämä tuotteet löytyy, pukeutuminen on helppoa ja klassista. Ostan harvoi, mutta laatua. Sitä saa käytettynä halvemmalla, sehän kestää aikaa ja käyttöä. Fiksun ihmisen toimintaa.
- Luonnonmateriaalit: villa, puuvilla, pellava, silkki
- Nahkatakki tuo särmää, suojaa tuulelta
- Nahka-avokkaat. Ostin puolikorkeat Clarksit viisi vuotta sitten, luottokengät tilaisuuteen kuin tilaisuuteen.
- Kynähame, aina hyvännäköinen. Sopii kaikille pepuille. Naisellinen kuin mikä.
- Hyvä musta bleiseri, joka on materiaaalilta villasekoitetta. Your face-klassikko käytössä jo neljättä vuotta. Aina hyvännäköinen.
- Hopeakorut, isoja Kalevalan klassikkoja, ostettu Huutonetistä puoleen hintaan.
- Longchampin klassikkolaukut ja lompakot, Roseau Huutonetistä halvalla.
- ranskalaiset silkkihuivit ja
- pahminat
- Värianalyysin kautta säästyy rahaa,oikeat värit löytyvät ja pukevat.
- Musta puoilipitkä trenssi, klassikko
- Talviduffeli villaa tummansininen
- Niken valkoiset tennarit
- Ratsatussaappaat
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:50"]
Eikös sitä tule vilu kaupungilla värjötellessä silkkipaidassa ja revityissä farkkusortseissa, vaikka olisikin trenssi ja mustat suippokärkiset korkokengät? Ja punaista huulipunaa.
[/quote]
Silkki lämmittää kokeilkaa vain. Ei niin kallistakaan tarvitse olla. Tietty tarkoitettiin jotain hiukan hintavaa laadukasta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:56"]
- Ratsatussaappaat
[/quote]
Mikään ei ole niin noloa kuin ratsastussaappaissa (ja housuissa) koikkelehtiminen kaupungilla tai muussa yhteydessä tallin ulkopuolella. Etenkin kun sen tekee ihminen, joka ei ole koskaan hevosta edes nähnytkään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:14"]
Kaikki löytyy ja kaikki ovat viikoittain käytössä. En tunne ketään, jolla ei olisi näistä ainakin suurinta osaa.
[/quote]
Minä taas en tunne ketään jolla olisi ainakin suurin osa noista.
T: akateeminen av-mamma
[/quote]Millä alalla työskentelet? -8
[/quote]
Tutkija.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:56"]
- Ratsatussaappaat
[/quote]
Mikään ei ole niin noloa kuin ratsastussaappaissa (ja housuissa) koikkelehtiminen kaupungilla tai muussa yhteydessä tallin ulkopuolella. Etenkin kun sen tekee ihminen, joka ei ole koskaan hevosta edes nähnytkään.
[/quote] Nro 63 vaikuttaa fiksulta henkilöltä!
No eikö tuo ole jo vanha lista... tullut vastaan tuhat ja sata kertaa.
Ei löydy noista mitään, ja hyvin pärjään. Silkkipaita, mihin mä sitä tarvitsen...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:12"]
No eikö tuo ole jo vanha lista... tullut vastaan tuhat ja sata kertaa.
Ei löydy noista mitään, ja hyvin pärjään. Silkkipaita, mihin mä sitä tarvitsen...
[/quote]Tuo Matti tai Metti tuskin edes tarkoitti aitoa silkkipaitaa. Jotain polyesterivirityksiä on tapana nykyään nimittää silkkipaidoiksi ja silkkialushousuiksi, vaikkei niissä silkkiä ole.
Onko nyt oikeasti järkeä alkaa luettelemaan, mitä kaikkea omasta vaatekaapista löytyy ja mitä ei? Mitä sillä on merkitystä? Tekeekö se teistä paremman naisen, jos kaikki Metten luettelemat asiat löytyy?