Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtikuun helmet 2009 -elokuu

Kommentit (300)

Vierailija
281/300 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö meni taas plörinäks tossa neljän jälkeen kun herran tukkonen nokka esti makuulla nukkumisen. Loppuyö meni taas keinussa ja mulla viereisellä sohvalla.

Hommassa sinäänsä ihmeellistä on että päivällä sakulla on parempi olo. Kaaleppi meinaa vähän nurkassa hiiviskellä mutta onneks vaan vähän.

Käytiin just seurasaaressa ja hyvin viihdyttiin koko perhe. Sakulle ei tullu uni silmään kun oli paljon kateltavaa. Nyt se sit lepuuttaa silmiään tissillä.

Tiituskalle toivotaan maittavia makkaraperunoita. Maistuis mullekin! Kiva kun verticia on saanu sisustettua. Mäkin muuten tein kuningatarjuustokakun.

Nyt mä herättelen tätä sälliä et söiskin jotain.

Päkkänä

Vierailija
282/300 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai juon sitä bambukahvia, purkki alkaakin tyhjetä täytyykin muistaa käydä jossain luontaistuotekaupassa. (tuleeko yhteen?)

Väärään aikaan saatiin vauva kun ensivuona isyyslomat vasta pitenee. Höh! Voiskohan sitä anoa vielä tänä vuonna syntyneiden vauvojenkin isille? Vaikka viikko edes lohdutukseksi.

Tuutilta piti kysymäni juoko lapsenne pillillä? Esikoinen oppi aika pienenä juomaan pillillä ja se on helpottanut kaatuvalasisyndroomaa. Itse aina laitan myös vain vähän mukiin juomista, ei niin loisku juodessa ja jos kaatuu ei kaadu niin paljoa. Sitten saa lisää kun entinen on juotu. Meillä yksi suosikkimuki on myös kaksikorvainen muumimuovimuki.

Nean huone kuulostaa hienolta. Meillä lastenhuone on lähinnä lelujen ja isomman vaatteiden säilytyspaikka pojat nukkuu molemmat meidän makkarissa omissa sängyissään enimmäkseen onneksi nykyisin. Ja jännältä kuulostaa myös grilli naapurissa ja retki seurasaareen. Mutta nyt lähden suihkuun.

Ensiviikolla vielä hellettä! Nauttikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/300 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa käskyltä tuon isomman lapsen kanssa välillä rupeaa käskijäksi.

Jupe vihainen, Tomppa ollut nauravainen nauraa hekottaa melkein tyhjästä. Vaihtelevaa elämä on.

Vierailija
284/300 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotin meidät vauvamuskariin, mut eipä mahduttu enää mukaan, vaan ollaan jonossa. Toivottavasti joku peruu. Täytyy huomenna soittaa opinto-ohjaajalle josko vaikka jollekin muulle päivälle vielä pääsis.

Joku on tosiaan vieny meijän unet, parina yönä ollaan oltu hereillä 3-4 kertaa, mikä on meillä paljon kun on alusta lähtien heränny kerran yössä. Päikkäreitä vetelis vähän väliä pikkupätkiä, yhtenä päivänä otti 5-6 unet ja toki on vähän aikaa hyvilllä mielin, mutta nopeesti taas kiukku.

Oltiin miehen kanssa yhessä leffassa ja tyttö oli mummolla hoidossa, hyvin niillä oli menny ja tyttö oli onneks siellä nukkunu kunnon päikkärit, sylissä. Niikun mä voisin joka päivä pidellä sitä 3 tuntia sylissä että sallii nukkua. No mutta meijän tuuria oli se et oltiin menossa kattomaan ice age 3 ja 3d näytökseen, mutta kun tekniikanihmelapsi eli minä istun salissa niin alkaa reistailee laitteet, ja näytös peruttiin. Onneks viereisessä salissa oli vasta alkamassa harry potter, joten mentiin sit kattomaan se. Oli kyllä ihan mukava iltapäivä.

Aamu on kans sanoutunu irti korvikkeenjuojista, menee varmaan sit läpi kun on tosi janoinen tai nälkänen.

Sandelle muuten piti kirjottaa, kun kerroin siskolleni urhon seläntaivutteluista, niin kysy muistinko mainita sulle ettei sais antaa taivutella kauheesti niin menee ohi jossain vaiheessa, ainakin niin heille oli fysioterapeutti opastanu. Mutta ehkä kannattaa kysyä omasta neuvolasta jos askarruttaa.

Aamu on nyt vähän valpastunut liikkumisen suhteen, omat varpaat on kivat ja maailma vissiinkin liikkuu kun heiluttaa päätä kauheeta vauhtia laidalta toiselle.

En siis vieläkään viisastunu ja kirjottanu wordille, joten en taaskaan muista mitä piti kommentoida. Muuta kun vointeja nuhaisille ja muillekin sairastaville. Täytyy mennä, vaunut hihkuu, ja nukuttiinhan sitä taas puol tuntia.

Satuilija ja Aamu reippaasti yli 4 kk.

Vierailija
285/300 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näin pienillä jo olla känkkäräkkä? Aina välillä tuntuu, että meillä on kylässä kaalepin serkku känkkäränkkä. Kaaleppi huutaa ja räyhää, mutta känkkäränkkä aiheuttaa loputonta kitinää ja narinaa.

Ihana mieheni passtti minut eilen nukkumaan kello 9 illalla kun nukuin sohvalla saku sylissä. Pari kertaa yöllä syöttelin ja seiskalta mies heräs ja patisti mut jatkamaan uniani. Aivan loisto olo tänään kun ei väsytä. Olen nukkunut ysistä puoli kymppiin muutamalla herätyksellä. Tosin eka syöttö kesti varmaan 1,5 tuntia kun vedin tyylikkäästi istualteen unta palloon saku sylissä ennenkuin heräsin.

Täällä ukostaa ja sataa. Nopeasti meni ohi kun on taas kirkasta. Pyykin pesemistä pitäisi jatkaa. Heti kun on pesemättä parinkin päivää niin meidän pojalta loppuu vaatteet. Pitäisi varmaan suosiolla mennä hakemaan niitä 74 bodyja.

Muuten ei kai ole mitään ihmeempää kerrottavaa. Känkkä on nyt vieraillut pari päivää. Johtunee varmaan tuosta tukkoisesta olosta. Sitten kun on itsekin väsynyt niin tuntuu ettei sitä millään jaksais.

Tänään olen vaan lorvannut vaikka pitäisi tehdä jotain yleisen siisteyden eteen. Kaipa sitä pitää välillä akkuja ladata että taasen jaksaa.

Menipä nyt ihan yleiseen joutavuuden raportointiin.

Päkkänä

Vierailija
286/300 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuäiti taisi sanoa, että pääseköhän viemään tomppaa johonkin fysioteraupeutille kun ei liiku vielä mihinkään. No, meillä on kyllä ihan sama tilanne. Tuo jötkö pötkö on kyllä sellainen laiskimus, ettei tee pahemmin mitään elettäkään siitä että pitäisi kääntyä ja hamuta vaikka leluja.

Kun on suutuksissa vatteiden vaihdossa niin silloin potkiin ja vetää itseään kaarelle mutta ei kyllä pahemmin lattialla. Jos masullaan on niin silloin on hinku eteenpäin.

Me ollaan sitten varmaan kanssa siellä fysikaalisen jonossa kohta. Se varmaan aiheuttaa myös känkkää kun ei osaa mitään itse tehdä niin ei viihdykään missään. Jatkuvasti kyllä lattialle laitetaan mutta lyhyt pinnaisena kaverina yritykset loppuu aika lyhyeen...

Vierailija
287/300 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuäiti, meillä juodaan sujuvasti pillillä ja myös mukista, paitsi väsyneenä. Mutta kun nokkamuki kelpaa, niin miksi ei myös siitä? =laiska äiti... ja jupe menee täysimetyksellä, kun en jaksa soseiden aiheuttamaa sotkua, opetellaan sit kun osaa istua (ei valu kaulaan/paidalle), meillä myös 4 kpl tiskikoneeseen menevää ruokalappua, heh. Niitä ei sentään enää 3 v:llä käytetä :-)

Päkkänälle tsemppiä känkkäränkän kanssa. Mun mielestä liikkumisella ei ole kiirettä, mutta lattialla viihtyminen on kyllä tarpeellinen taito!

Meillä muuten isäntä on ruvennut laittamaan jupen turvavöihin sitterissä ja vaunuissa, kun on koko ajan muuten mahallaan. Musta se on vaan söpö mun on sitterissä mahallaan, mutta onhan se vähän hassu asento... (Niin ja Jupe on´siinä ihan tyytyväinen)

Vertician sisustukset kuulostaa ihanilta. Mä haluisin sisustaa meille kuran kestävän eteisen ennen kuin kurakelit alkaa, mutta aika ei oikein anna periksi. Onks kellään vinkkejä/ideoita?

tuuti ja jupe, tänään vähän paremmalla päällä

Vierailija
288/300 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa pyörähti eilen selältä mahalleen! Ja teki sen uudelleen vielä sängyssä pehmoisella. Tänään ei sitten enää pyörinytkään. Ollaan oltu koko päivä menossa joten ei ole paljoa kerinnyt lattialla leikkimäänkään. Ja vähän vahinkoja taisi ne pyörähdykset olla, mutta yritystä kuitenkin. Ehkä silti fysioterapeutille mennään. Olen ajatellut asiaa jo kysyä seuraavalla kerralla neuvolassa.

Täälläkin tuli vettä ja rakeita ukkonen kerran jossain kaukana kumahti. Meillä pojat muuten nukkuvat jo yöunillaan hiphei! Laitoin kyllä Tompalle korvikeet lämpiämään jos kohta vaikka herää. Nukahti suihkun jälkeen hoitopöydälle, kun laitoin tutin suuhun ja eilen Lindexiltä ostetun uuden yöpuvun (osti hän taas nolona tunnustaa, mutta olivat niinihania ja Tompan 80cm vaatteet vähissä). No nyt on Tomppa sylissä riemu oli ennenaikainen.

Vielä nokkamukista. Joo en tiedä minäkään miksei niitä voisi käyttää. Ei tietenkään varmaan jatkuvassa käytötössä hyvä hampaillekaan ja onhan sitä oppittava juomaan muistakin mukeista. Tiedän vaan lapsia jotka eivät osaa juoda pillillä tai eivät pienempinä osanneet. Eli uteliaisuuttani kyselin asiaa. Mutta sitä ihmettelen jos yli kaksivuotias vielä juo tuttipullosta. Meillä 3veen nukutus pitäisi saada järkevämmäksi, eli pojan pitäisi osata nukahtaa itsestään. Tomppakin jo osaa! Vähän kerrassa koetetaan edistyä asiassa.

Kurankestävä eteinen tuutille? Asuittekos te omakotitalossa? Mietitään ja kuunnellaan myös hyviä ideoita.

Vierailija
289/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat on loppu, myydään volvo..

Ahistaa niin paljon. Miehen palkkatoimistossa ryssivät palkan maksussa, antaneet kahdesti huomattavan summan liikaa ulosotolle..

Muutenkin tuntuu että seinät kaatuu päälle. Ahistanu viimoset pari päivää ihan hirveesti. En tie mikä.. Ja oon ihan järkyttävän väsynyt. Silmät on ku panda karhulla ja muisti kuin pahastikkin dementoituneella 100vuotiaalla mummolla.

Ja siis jännä, että väsyttää näin koska nytten ku siirryttiin tuohon pinnasänkyyn niin Nea nukahtaa sinne aina itse ja yöt mennyt hyvin ku se 21 menee nukkuu niin onks nyt yhten yön herätty 3, yhten 4 ja yhten 5. Ja siitä taas puoli kasiin saakka vedetty unta.. Ja ite olen nukkunu nuo välit tosin parin iltan kyl vast joskus 23 tuli uni, mut silti! Vai onko se vaan, et alitajunnas mietin nyt sit vieläki koko ajan et nukkuukokohan se siellä..

Täytyyki laittaa jos muistan niin yksi kuva Neasta, kun haettiin se päikkäreiltä nukkumast ku oli herännyt niin alko kyl miettii, et olikoha neiti nukkunut lainkaa :D.. Oli varmaan esittänyt nukkuvaa ja sitten ku ovi oli laitettu kiinni niin alkanu peuhaamisen.. ..äänettömästi!

Voi kun itsekin pääsisi nauttimaan lonkeron, pari.. Toivoin mieheltä synttärilahjaksi paria kokonaista yötä ja yhtä lonkeroa toisena niistä.. Saa sit nähdä toteutuuko..

Räkättämisestä tuli mieleen kun Nea eilen oli illalla tuossa lattialla lelujensa kanssa ja mies oli koneella köökin puolella ja itse oli olkkarin sohvalla katselemassa rokkarille morsianta (ei olis ottanut sitä vanhaa muijaa…) niin Nea alko ihan yhtäkkiä ihan hirveesti sepustaa isilleen jotain ja se kuulosti ihan lampaalta tai pässiltä. Kovaan mahtavaan ääneen: pää pää pää pää mää mää pää pää.. Ja vanhemmat räkätti, ei ehkä isukki vielä siin vaihees mut sit Nea käänty mua päi ja aloitta saman pää pää pää mää mää ja lopuksi vielä kissallekin niin sitten repes mieskin :D..

On nuo lapset vaan niin ihania ja rakastettavia..

Muutoin meillä olikin eilen känkkäränkkä kylässä koko päivän. Se tuli 7.30 ku herättiin ja lähti vasta siinä 20 aikaan..

Jahas ja aamupesui tekemään..

Jei päästään skanssiin :), jos seinät lakkais kaatumast päälle..

Verticia

Vierailija
290/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuäiti, ei tää varmaan maalaisen silmään omakotitalo ole, mutta maantasossa (3 porrasta pihalta kuistille). Kuraeteistä ei ole ja pihassa on oma hiekkalaatikko (huono yhdistelmä). Tällä hetkellä riisun pojilta housut ja kengät kuistilla, mutta ei oikein enää marraskuussa käy. Ja tänne kaupunkiin se lumi tulee ehkä tammikuussa. Sitä odotellessa pitäis keksiä jotain...

Jupe kääntyi viime yönä mahalleen ja väitti, ettei niin voi nukkua. Kävin kääntämässä selälleen ja laitoin peiton päälle niin jatkoi uniaan. Täällä siis on myös kääntyminen pop, eli pitää tehdä aina ja joka välissä.

tuuti

Vierailija
291/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oltiin orvapolilla, oli melkoinen lääkäri...Meinas äidiltä hermot mennä.apua ei kyllä tullu, nyt vain seurataan mihinkä tilanne menee.

Tämän vk ke mennään kuulemaan verikokeiden tulokset yms...

Luukas nukkuu todella huonosti päivisin, mut yöt onneksi menee 1-2 heräämisellä, syö yleensä kerran.

Nyt yksi hammaskin pilkistää..

Viik.lop oli miehen valmistujais juhlat, vieraita oli lähes 30hlö.Kakut tein itse ja onnistuivatkin ihan hyvin.

Vettä satanut koko aamun, isommat nahistelee sisällä...

Kohta tulee kaveri päiväkaffeelle...

äitsykkä3 ja luukas

Vierailija
292/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luukas, toivottavasti helpottaa pian ikävästä lääkäristä huolimatta!

Oi miten tomera tyttö tuo Nea! Ja onnittelut tytön unenlahjoista! Mä aina ihmettelen miten Verticia ehtii tekemään niitä kakkuja ja kortteja...

Kaaleppi tuntuu reissaavan meidän ja Päkkänän välillä. =( Toivottavasti Sakun räkätauti on jo kaikonnut! Känkkäränkkää ei onneksi ole vähään aikaan näkynyt täällä kun ollaan urakoitu tytön päikkäreiden kanssa. Päikkäreille nukahtamiseen menee enemmän aikaa kuin itse päikkäreihin, mut Sylvi on viime aikoina ollut ihan iloinen tapaus ja höpöttelee paljon, ihana! =)

Onnittelut myös Jupelle ja Tompalle kääntymisistä! En usko että Tomppa tarvitsee fysioterapeutin apua, kyllä se siitä lähtee rullaamaan. Sylvi kierähtää vähän väliä mahalleen jos tyttö köllii lattialla. Ensin kuuluu aina pukluääni ja sitten huuto, et tulkaa äkkiä auttamaan, nyt ei oo kivaa. Mutta pikkuhiljaa on oppinut olemaan pitempiä aikoja masullaan ja pitäs siitä yrittää päästä itse takaisin selälleen joskus. Oon pitänyt Sylviä ilman vaippaa pyyhkeen päällä, siten tuntuu liikkuvan enemmän. Auttasko sama Tompalle jos ei muuten pyöri?

Hauskalta kuulosti Tiituskan kalsarikännit, kyllä sitä välillä kaipaa! ;)

Nokkamukia pitäs testata taas. Viimeksi sen päälle ei ymmärretty muuta kuin viedä joku (väärä) osa mukista suuhun. En viitsi sulatella pakastemaitoja kun ne on desin pusseissa, jos jaksais pumpata pienen määrän testattavaksi.

Ai niin, saatiin matkarattaat, kirjoitinkos mä jo siitä? Uskallan taas liikkua kaupungilla, sillä Sylvi on paljonpaljonpaljon tyytyväisempi kun näkee ympärilleen! Matkiksissa asento on noin pienelle parempi kuin vaunujen istumaosassa, jotenkin pylly on paremmin kuopassa, selkänojaa pidän n. 45 asteen kulmassa. Perjantaina treenattiin Berliiniä varten: lounasta terassilla, ratikka-ajelua, kirppistä ja vielä yksi siideri Caruselin terdellä, ihana päivä ja Sylvi viihtyi hyvin. Ja bonarina jättikakat Kaivopuistossa!

Pitäs kai hommata joku tuulenpitävä fleecehaalari jos kuitenkin rullaillaan matkiksilla pitkän syksyyn. Mistä kannattaisi etsiä?

Oho, sitterissä herättiin, gotta go. Mukavaa uutta viikkoa!

t. Tsili&Sylvi

293/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auts, "oikea" niska on jumissa nukkumisen jälkeen...taisi olla tyyny mutrulla tai sitten asento oli huono, kun otin aamulla ton Kallion keisarin viereen köllimään, kun ei muuten rauhoittunut. Muuten maanantai on alkanut mainiosti.

Äsken syötiin eka aamupuuro ja nyt leikkii leluillaan. Sain viikonloppuna jonkin verran siivottua, mutta vielähän tota olis. Täytyy yrittää väkisin nukuttaa partsille, edes tunniksi.

Kiitos Satuilijalle vinkistä. Meillä onkin huomenna 5 kk neuvola, kysyn lisää siellä. En oikeastaan ole huolissaan, mutta tietysti kaikki asiat jää vaivaamaan, jollei kysy. Urhohan tosiaan viihtyy selkä kaarella ja itse asiassa nukkuukin niin. Rauhoittuu siis sänkyyn selkä mutkalla ja leuka ylhäällä.

Miksiköhän niin ei saisi olla? Itsekin tykkään välillä rötkötellä sängyllä, pää reunalta alaspäin roikkuen ja nukun samalla lailla leuka ylhäällä. Ja muistan, kuinka ahdisti synnytyksessä, kun ponnistaessa leuka pitä painaa kiinni rintaan, vaikka oisin enempi voisi saanu "selkä mutkalla". Herää kysymys, pitääköhän MUN mennä fysioterapeutille.

Kirjoittelen huomenna siitä lisää, kun ollaan käyty neuvolassa.

Nyt Urho leikkii piilosta itsekseen, on vetäytynyt leikkimaton kätköihin ja hihkuu innoissaan. Onkohan sillä kaikki kotona?

Tänään taas ihastelin sen suloista pikkupeppua. Se on jotenkin niin hellyyttävä. Ja jälleen, onkohan mulla kaikki kotona?

Kalenteriin ylös, Hesamiitti ensi viikon torstaina.

Harrastuksista vielä. Meillä ois paikka baby latin -kurssille, mutta perun sen, jos sisko ei pääse (on ekalla varasijalla). Olis niin kätevää, kun se hakis autolla meidät. Leikkipuistossa pitäs alkaa muskari ja sitten toisessa leikkipuistossa on vauvakerho. Ei me ehkä päästä tylsistymään. Ajattelin myös itse laajentaa tutkintoa, mutta saas nähdä, jaksaako sitä opiskella.

Jaksamisesta tuli mieleen, että nyt se väsymys taitaa iskeä kunnolla, kun hormonihuurut tasoittuu ja monella imetys vähenee kiinteiden myötä.

jaksamisia siis,

Sande

Vierailija
294/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas takana kunnon yöshow. Illasta aamuyöhön menee aikas hyvin ja sitten kun uni muuttuu herkemmäksi niin nuhasta ei ole kuin haittaa. Väsyttää, mutta tutti ei pysy suussa kun on vaikea hengittää ja sitten tulee parku. Viime yönä olen taas viettänyt rattoisasti pari tuntia vatkaten poikaa sylissä istuvassa asennossa. Onneksi oli hyvin nukuttu yö takana niin jaksoin yllättävän hyvin. Tosin tänä aamuna meni töissä energia juomaa, jota en koskaa normaalisti juo.

Hieno homma Tomppa kun tuli jo kääntymistäkin. Voi kun meilläkin. Nealla oli ollut myös aikamoiset äksönit sängyssä.

Mies lähti eilen lasten kanssa synttäreille ja minä jäin kotiin tekemään kämpän raivausta. (Pakko oli muutama siivous siideri ottaa siinä lomassa) Oli sitten ollutkin aikamoinen reissu. Saku oli päättänyt alkaa vierastamaan. Ei ollut tullu kyläilystä mitään kun se oli parkunut täyttä kurkkua. Poika istui sitten autossa välillä iskän ja välillä mummin kanssa. Automatkustaminen kun on yleensä in ja pop niin nyt sitten oltiin huudettu yli puolet kotimatkasta. Näin ne tilanteet sitten muuttuu yhtäkkisesti. Illalla oltiin kotona sitten ihan sippejä kun oli huudettu puoli iltaa niin sitten huudettiin vielä kotonakin kun mikään ei ollut hyvin ja väsytti.

Taustalla olevat huolet kyllä aina vie osan omasta energiasta ja jaksamisesta. Kyllä se Verticia vielä joskus helpottaa. Mikä ei tapa niin se vahvistaa. Tai niin minä ainakin yritän aina ajatella kun tuntuu ettei aina jaksais. Mun kestoahdistus on nykyään liian pieni kämppä. Jos se tuntu ahtaalle kolmisin niin saati sitten nelisin. Mitään jätti velkaakaan en haluaisi tehdä sillä sekin sitten alkaa ahistaa. Mutta milläs hankit Helsingistä asuntoa kuin jätti hirveellä hinnalla. Nykyään kun koskaa ei tiedä miten noilla työmarkkinoilla käy. Toinen ahdistus on kun toi meidän poika on sellainen jatkuva nari nari. Ei sen noista terveysasioistakaan tunnu mitään valmista tulevan. Juuri kun luulet että olis maitoallergia niin oireet häviää ja sitten kun luulet kaiken olevan ok niin sitten taas tulee oireita jos jonkinmoista.

Pikku-Tiuhtilla taisi olla tämä ajatus ettei kerää liikaa tavaraa ympärilleen. Mä päätin kanssa jossain vaiheessa että jos jotain uutta hankitaan niin joku vanha tavara pitää lähteä. No, niinhän siitäkin on sitten taas lipsuttu ja joka paikka tursuaa kampetta. Meillä kyllä esim. vaatteita kierrätetään aika hyvin ja esikoisellekin kelpaa vielä kirpparilta ostetut vaatteet. Yksissäkin juhlissa joku täti ihasteli sen mekkoa ja kysyi että ollaanko se ostettu jostain ulkomaanreissusta. En viitsinyt mainostaa että löyty ihan Myyrmäen kirppikseltä muutamalla eurolla. Tai ehkä olis pitänyt.

Aah, kävin muuten juuri hieronnassa kun meillä käy töissä hieroja. Kyllä teki kutaa jumissa oleville lihaksille.

Luukakselle jaksamista korvakierteeseen. Toivottavasti ne päättäis olla nyt jo tulehtumatta.

Ai nii, pii vielä mainita että meilläkin kakka on jo tullut minesti ilman lääkettä. Joissain asioissa mennään sentään eteenpäin. Aikamoista punnerrusta se on, sitä tulee paljon ja jestas miten pahanhajuista.

Päkkänä

Vierailija
295/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni muskari mahtavasti, tyttö hihkui ja nauroi. Oli koko illan superhyväntuulinen, jutteli ja hymyili. :)

Meillä käännytään selältä masulle, mutta vaan sägyssä :/ Puuhamatolla liikkuu jotenki alspäin selällä ollessa, äskenkin melkein poistui puuhamatolta. Vattallaan kun on niin nostaa pyllyä ja hinaa itseään eteenpäin muutamia senttejä. Kohta varmaan konttaa...

Hyvä kuva Neasta! Hauskan näköistä puuhastelua. :)

Voi pientä Luukasta, jaksuja pojalle ja äidille!

Päkkänälle jaksuja iltoihin, ja ihan varmasti Sakukin pian kääntyy :)

Prinsessa65 jaksamista ja koita laittaa mies kuriin ;) Yritä saada mies näkemään asiat sun kantilta. Tyyliin, et vaikka oot kotona, etkä töissä (kuten hän), ni tarvitset silti omaa aikaa ja aikaa muiden aikuisten kanssa ilman vauvaa. Edes joskus! Ja ainakaan et oo huono äiti!

Meil oli perjantaina vieraita, niin ihana kuin Saara ja mies ovatkin, ni oli mukava nähdä muitakin aikuisia. Lisäksi tuli siivottua hyvin :) ja leivottua mangojuustokakku ja mustikkapiirakka.

Kaipaisin kyllä vapa iltaa ja vaik muutamaa olutta, enempää en varmaa voisikaan ottaa kun en oo alkoholia yli vuoteen nauttinu. Baari-ilta ois kyllä muksa. Saara ei vaan pärjää ilman tissiä :/ Tosin yks vapaa 3 tuntia oli, kun Saara oli äidilläni hoidossa, ei sillon suostunu korviketta pullosta juomaan. Oltiin miehen ja siskon kanssa potteria ensi-illassa katsomassa.

Meillä on nyt vatsa toiminut kahtena viikkona päivittäin :)

Verticialla ollut Skanssipäivä tänään, meillä ehkä huomenna. Mies tarvii farkut, alkaapi olla liian kylmä capreille. Ja kirppikselle vois mennä, jos löytyisi Saaruskalle vaatetta. Yritän et ruokamenot ois 40e/vko. Tarvitsisin syyskengät ja takin nyt ja talveksi, taidan suosia kirpputoria. Kirottu minimiäitiyspäiväraha ja miehen kaksityöpäiväiset viikot, onneks saa sentään hiukan asumistukea. Kaipa arska tänkin risukasan joku päivä löytää..

Pitäisi palata kouluun et sais paperit.. Toiv. pääsisin aikuisopiskelijaksi. Mut vuoden oon viel kotona Saaran kans.

Muskaria odotetaan! Ja entä koskas pidetään Turkumiitti?

Emminen ja Saaruli (huomen 5kk)

Vierailija
296/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tuolla aiksemmin ehottelin, että miten passaako emminen, sailori jaja hei taas mä unohan jonkun.. magda! Jadeadel tais passata tuo :)

Jos sailoriki pääsis niin pitäskö men sit sinne hoploppiin? Muita ehdotuksia?

Mie ku en turkuu tunne niin en oikein osaa ehotella mitn..

Jadeade ehotti aiemmin picnicciä. Mites se?

Nyt pitää men..

Verticia

Vierailija
297/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sopii 14.9, olisiko iltapäivä hyvä, kun meillä muskari 11-11.45. Hoplop kuulostaa ihan hyvälle. Tarkotatteko ikean lähel olevaa? Muita paikkoi: tori, kupittaanpuisto, skanssi, mylly?

Emminen ja uninen Saara

Vierailija
298/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piknik, pitäiskö siihen ottaa säävaraus ja joku varasuunnitelma?

Emminen

Vierailija
299/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää jo kovin. Tomppa päätti valvoa taas vähän pidempään. Onneksi iltahuudot jääneet. Nea näyttää jo isolta tytöltä tosi pitkältä. Tytöt kai kasvavatkin pituutta nuorempina. Koulussakin vielä ysillä oli melkein mun pituisia pojan pätkiä, mutta kyllä ne kaikki on kasvaneet reilusti pidemmiksi.

Hei ottakaahaan joskus kuvia niillä tapaamisillanne vaikka vauvoja leikeissään tms. Niin nähään myökin täällä kaukana jossain millaista on ollut. Mutta pitemmittä puheitta nukkumaan lähtee tämä hiukan ärtyisä ja väsynyt.

pikkuäiti

Vierailija
300/300 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huomenna sitten uusi kuukausi. Onko kesä nyt mennyt?