G: Nimi, jonka suosiota et ymmärrä
Itse en tajuamiksinimet Jere,Jesse ,Jimi, Arttu, Aatu, Eetu, Emma, Ella ja Sara ovat suosittuja. Rumia nimiä!
Kommentit (75)
Nella (kuulostaa koiran nimeltä)
Niilo
Leevi
Lenny
Sisu
vaikka olivat kuluneita ja minun lapsuudessani kuten Lauri, Teemu, Ville, Jaakko, Jussi, Henri, Saara, Anna, Laura, Sini jne
Yhtäkkiä kaikki olivatkin veetejä. Yäks.
Miksi joku antaa lapselleen nimeksi Otto?
Otto-lapsi vrt. ottolapsi, Otto-poika vrt. ottopoika. Ei kuulosta kivalta, jos lapsi on kuitenkin biologinen lapsi. Eikä varsinkaan sitten kivalta, jos lapsi on adoptoitu!
Toinen nimi, jota en ymmärrä on Veli tai Veikka tai Veikko. Nimittäin näitä nimeä ei voi antaa, ellei ole sisarusta. Tai voi, mutta mitä järkeä?
Jos taas on tyttö/poika esikoisena, ja sitten antaa toiselle lapselle nimeksi Veli tai Veikka tai Veikko, niin sekään ei ole välttämättä loppuun asti ajateltu.
Minun luokallani koulussa oli poika, jonka nimi oli X-Veli/Veikka/Veikko (en laita tarkemmin, koska en halua, että häntä tunnistetaan). Sitten tämän pojan ainoa sisarus kuoli onnettomuudessa. Se oli pojasta niin kauheaa, että tämän jälkeen häntä ei enää saanut kutsua kuin vain X:ksi.
Kammottavin kaikista on Veeti.
Kuulostaa lässytykseltä.
Koiralla voisin kuvitella tuollaisen nimen.
Tosin silloinkin vaihtaisin V:n tilalle F:n.
Onni, Oliver, Sofia jne jne.. kuulostavat myös lemmikkien nimiltä.
Ja karvat nousee pystyyn aina kun kuulee jonkin ramatusta tutun nimen..
Joo me Kasper'n vanhempina ollaan todella vaikuttuneita.. ja miedän molempien SUOMEN-RUOTSALAINEN suku kiittää tästäKIN nimestä..
Itse en tajuamiksinimet Jere,Jesse ,Jimi, Arttu, Aatu, Eetu, Emma, Ella ja Sara ovat suosittuja. Rumia nimiä!
Tuntuu olevan joka toisella. Urhoonkin olen törmännyt, enkä tykkää lainkaan.
erikoinen. Meille syntyi Otto-poika jne.
Aada, Onni, Atte, Eetu jne
prisessanimet Adeline, sekä Oliver, Luukas,
Leevi ja Eetu yöks.
Aada ja Amanda yöks.
siinä mun mielipiteet ;)
"rumin nimi"-keskusteluja. Oma nimeni ei muuten ole esiintynyt niissä koskaan =) No, se onkin harvinaisempi nimi.
Täällä perähikiällä ei oo n. 100km säteellä muita Veetejä, joten en osaa pitää sitä muotinimenä. Poika on 7v.
voi teitä ahdasmielisiä "aikuisia"... kaikki yllämainitut nimet kauniita!
Jotenkin tosi "tyhjä" ja mitäänsanomaton nimi.
Ja aina vaan tulee Veet-voide mieleen.
tuolloin vuonna -90 tuon nimen on saanut peräti 14 lasta koko vuonna!!:D
Nämä nykyajan vanhemmat eivät ymmärrä, että kun he nyt valitsevat nimen lapselleen, niin tuo nimi voin olla 20 vuoden päästä suosituin nimi vauvoilla!! Eikäpä se oman lapsen nimi silti siitä yhtäkkiä huonoksi muutu!:)
Tietenkin jos valitsee niin "ruman" nimen jo alkujaan lapselleen, ettei siitä muut tykkää niin harvallepa sellainen nimi tulevaisuudessakaan annetaan!;D
Niko ja Nea on mun mielestä kaikkein karmeimmat muotinimet.
ehdottomasti Leevi, yöks o_O