G: Nimi, jonka suosiota et ymmärrä
Itse en tajuamiksinimet Jere,Jesse ,Jimi, Arttu, Aatu, Eetu, Emma, Ella ja Sara ovat suosittuja. Rumia nimiä!
Kommentit (75)
ja hänellä ei ollut ikätovereissaan toisia Nikoja. Ja nyt kaikki huutavat sitä täällä trendinimenä! Pitäsköhän pyytää mies lukemaan näitä...
Mä en oo koskaan ymmärtäny näitä nimihirvitys-juttuja. Miten nimi voi olla hirveä? Sehän on vaan nimi?!
Taitaa olla näillä nimisekopäillä itsellä tosi huono itsetunto ja paha olo, purkavat sitä sitten haukkumalla toisten ihmisten nimivalintoja.Aika säälittävää, reppanaparat.
Mä en oo koskaan ymmärtäny näitä nimihirvitys-juttuja. Miten nimi voi olla hirveä? Sehän on vaan nimi?!
Siis oikeestiko ihmisillä ei ole muuta sisältöä elämässään kuin inhota/vihata nimiä?!:O
Tokihan täytyy todeta, että jostain nimistä itsekin pitää enemmän kuin toisista, mutta minulla ainakin nimet jäsentyy seuraavasti:
-ne ihanat, joita tosissani voisin kuvitella antavani lapsilleni
-neutraalit nimet, jotka eivät aiheuta reaktioita mihinkään suuntaan
-sellaiset nimet, joita en ikinä omille lapsille voisi syystä tai toisesta antaa
Kenenkään muun nimivalinnat eivät siis heilauta elämääni/mielenterveyttäni mihinkään suuntaan!:) Toki sanon ääneen jos jonkun nimivalinta on mielestäni erittäin ihana...muussa tapauksessa osaa pitää suuni kiinni:)
lapset ovat Luca ja Lumia. Juuri ne täällä haukutut..
Ihan kivoja nimiä enkä muita saman nimisiä tiedä.
Ehkä vielä vauvalla menee, mutta ei ikinä aikuisella tai vanhuksella! YÄK!
Ja itse tykkään kovasti.Mun mielestä lyhyt ja reipas nimi..
Leevi, Eeli, Niilo, Eetu, Veeti, Paavo, Onni
hienostelunimet Ada, Aida, Jamiina, Jannika, Jennika, Jessika
ei kai makuasioista voi kiistellä. Minua taas naurattavat ne ihmiset, jotka joka ikisestä kauniista ihmisen nimestä kommentoivat täällä, että sehän on "koiran nimi". Pakkoko sitä on kaikille koirille antaa ihmisten nimiä. Mun lapsuudessa koirat oli vain Musteja, Turreja ja jotain Rekkuja, ei niille annettu nimeksi Risto tai Emma tms.
Ja hyvin on nimensä kanssa pärjänny ja miehenä pidetty.
Ehkä vielä vauvalla menee, mutta ei ikinä aikuisella tai vanhuksella! YÄK!
En tajua että joku voi antaa lapselleen nimen Aatu. Tai sitten ei ole minkäänlaista historiantietämystä tai mielenkiintoa vanhempien sukupolvien reaktiota kohtaan.
te olette Netta nimestä?? Itselläni Netta niminen tyttö, silloin kun tyttö kastettiin niin tuntui ettei kenelläkään ollut samaa nimeä, nyt taas tuntuu siltä että joka toisen tytön nimi on Netta...
Veeti ja Kaapo on ehkä kamalimmat pikkupoikien nimet. Niiden suosiota en kykene millään ymmärtämään (tiedän, ei tarvitsekaan).
Ystäväni poika kastettiin Veetiksi, ja en tiedä onnistuinko kyllin hyvin näyttelemään ilostunutta ja ihastunutta kun nimen kuulin. MIelessäni mietin vain että "hyi s*tana"... Olen kamala, tiedän.
Tyttöjen nimistä en oikein keksi mitään inhokkeja...
täälläkin av:lla jatkuvasti puhutaan jostakin nico-petteristä. En voi käsittää miten niitä niin paljon on.