Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on yli nelikymppisissä miehissä se, joka

Vierailija
29.07.2009 |

tekee niistä charmantin.

OK, siis harmaantuva tukka kenties, mutta kun yleensä vaan kaljuunnutaan siinä iässä.

Ryppyjä tulee, raha näkyy entistä enemmän, autot ovat tyylikkäämpiä.

Missä on se syy, että nelikymppiset miehet saavat nuoria naisia ja ovat muutenkin vetovoimaisempia kuin alle kolmekymppiset "nulikat".

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minun mielestäni heissä on jotain. Minua on aina kiehtonut itseä vanhemmat miehet.

Minä pidän miehistä joilla alkaa ohimot harmaantua, jotka ovat jo nuoruuden eläneet (en tarkoita että elämä on ohi 40v) ja elämä on seesteisempää ja tasaisempaa. Pienet silmärypyt kertovat eletystä elämästä.

He ovat jo valmiita sitouytumaan ja asettumaan aloilleen.

Toki taloudellinen tilannekkin on vakaampi, mutta se ei ole tärkeä asia rakkaudessa.

t. N 26v

Vierailija
2/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on rauhoittunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on niin. ;-)

t: 47v:n 29v akka

Vierailija
4/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon laittaminen elämänkokemuksen piikkiin on liian helppo vastaus. Varmasti totta, mutta ei nelikymppiset naiset kuitenkaan yleensä koeta samalla tavalla viehettäviksi tai kiinnostaviksi, verrattuna nuorempiinsa, vaikka elämänkokemusta onkin.

Mitä tuo elämänkokemus sitten tarkoittaa ? Vai onko jotain muuta

-rahaa

-seksuaalisesti vähemmän halukas

-vähemmän innokas

-lapset muuttaneet jo pois kotoa, joten miehen saa kokonaan itselleen

-jotain statusta

-mitä ihmettä se on, että yli nelikymppisille miehille on kysyntää, vaikka ovat naimisissa. On se niin väärin, että naisille ei käy samoin.

ap

Vierailija
5/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yli 40v, joten ei kai pitäisi olla varaa sanoa, mutta kyllä pidän enemmän "pojista" kuin "miehistä". Ja mitä hitsin hyvää on elämänkokemuksessa? Eihän kukaan sano minkä laatuista se on ollut. Minusta 12-17 v poika on ihanin katseltava (vetää vertoja kauniille maisemille), jos sitten ihan parisuhteesta puhutaan, niin 19-25 v olisi se "himoittavin" ikä.

6/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon laittaminen elämänkokemuksen piikkiin on liian helppo vastaus. Varmasti totta, mutta ei nelikymppiset naiset kuitenkaan yleensä koeta samalla tavalla viehettäviksi tai kiinnostaviksi, verrattuna nuorempiinsa, vaikka elämänkokemusta onkin. Mitä tuo elämänkokemus sitten tarkoittaa ? Vai onko jotain muuta -rahaa -seksuaalisesti vähemmän halukas -vähemmän innokas -lapset muuttaneet jo pois kotoa, joten miehen saa kokonaan itselleen -jotain statusta -mitä ihmettä se on, että yli nelikymppisille miehille on kysyntää, vaikka ovat naimisissa. On se niin väärin, että naisille ei käy samoin. ap

Tässä pohdintaa omastani:

-Rahaa on vähän sukan pohjalle kertynyt, talokin kokonaan maksettu

-Seksuaalisesti on kyllä aktiivisin kehen olen koskaan törmännyt

-Vähemmän innokas, mihin?

-Miehelläni ei ole omia lapsia

-Statusta...hmmm...no ei oikeastaan

-Kaiken kruunaa ulkonäkö. Pitkä komea suklaasilmäinen hurmuri. Sopivasti jo harmaata ;-)

Vierailija
7/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
8/8 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

plösähtänyt kaljamaha, joka luulee kaikkien pyörivän hänen rahojensa ympärillä. Mutta tarkemmin ajateltuna, kyllä pieni osa miehistä vanhenee charmantisti niin että viehätysvoima lisääntyy iän myötä.

Mutta minusta ne ovat kyllä poikkeuksia, ihan kuin naisissakin.

Joillekin elämä tuntuu opettavan jotakin (viisautta?), joka näkyy sellaisena charmikkuutena. Toisista kokemukset tekevät katkeria ja suuri osa ei tunnu oppivan mitään. Samat tylsät jutut pari- ja nelikymmpisillä.

Nainen 28 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi