Tarvitsen uudet perinteisen hiihtomonot. Mikä merkki kestävin?
Intersportilta aion ne hankkia. Minkään monon tuotetiedoissa ei lue valmistusmaata, mutta toivottavasti on olemassa muitakin kuin Kiinassa tehtyjä.
Kommentit (17)
Pääasia, etteivät kastuisi sisältä.
Minulla on hyviä kokemuksia Fischerin monoista. Ovat kestäneet monta talvea. Hiihdän 300-500 km yhden talven aikana.
Fischer meillä kestänyt hyvin, nää on ehkä vähän pientä mitoitusta eli kokoa isompaa kuin normaalisti käyttää kannattaa sovittaa..
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyviä kokemuksia Fischerin monoista. Ovat kestäneet monta talvea. Hiihdän 300-500 km yhden talven aikana.
Ovatko kastuneet yhtään sisältä? Äidillä Alpina ja kastuu välillä sisältä niin paljon, ettei kuivat vielä seuraavanakaan päivänä, vaikka käyttänyt niitä vain pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onko hiihtäjiä?
EI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hiihtäjiä?
EI.
Ei kaikkien tarvikaan pitää samoista asioista.
Sellainen kenkäkuivuri on hyvä hankinta, meillä monot jos kastuu sisältä niin yleensä on vaan ihan pelkästään hikinen tai sitten päässyt lunta pujahtaa varresta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kenkäkuivuri on hyvä hankinta, meillä monot jos kastuu sisältä niin yleensä on vaan ihan pelkästään hikinen tai sitten päässyt lunta pujahtaa varresta sisään.
Ai en tiennyt että sellaisiakin on olemassa, hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kastuneet yhtään sisältä? Äidillä Alpina ja kastuu välillä sisältä niin paljon, ettei kuivat vielä seuraavanakaan päivänä, vaikka käyttänyt niitä vain pari vuotta.
En nyt ainakaan muista mitään kastumisongelmaa. Tosin olen sen verran mukavuudenhaluinen, että en nyt lähdekään hiihtämään kunnon vesi- tai räntäsateessa. Voivat ne monot yli 20 km:n lenkeillä hiostua sisäpuolelta, mutta ne ovat aina kuivaneet seuraavaksi päiväksi, kun olen ottanut yöksi pohjalliset pois ja avannut nauhoja.
Edelliset monot halkesivat pohjasta saman talven aikana ja siksi ei enää ikinä monoja, joissa lukee Made in China.