Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko se Xtravaganza 26 viikon aloitusjakso maksaa?

Vierailija
28.07.2009 |

Yksi tuttavani viime syksynä laihtui kamalasti tuolla systeemillä, suitsutti sen maasta taivaaseen ja sanoi, että tällä kertaa homma pitää, kun on niin kalliskin.. ei tosin hintaa sanonut.

Nyt näin pitkästä aikaa ja hän olikin lihonut miltei entiselleen, hinnasta huolimatta..

Paljonko meni siis hukkaan rahaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen päälle ne pussikeitot.

Vierailija
2/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni n.80 € summasta. Ja eikös yksi pussikeitto ole myös muutaman euron? Eli ainakin 10 euroa/pvä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus sitten tietysti noita pussukoita ja semmosia.

Vierailija
4/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hintaan kuuluu vapaa kuntosalin käyttö.

Olen laihtunut tähän mennessä 15 kg.

Vierailija
5/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pusseja syödään kolme päivässä. Kyllä varmasti laihtuu kun nälkäkuolemalla kituuttaa. Onko järkevää -en tiedä.

Vierailija
6/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pusseja syödään kolme päivässä. Kyllä varmasti laihtuu kun nälkäkuolemalla kituuttaa. Onko järkevää -en tiedä.

Varmaan vähän riippuu kuinka paljon oli liikakiloja.

Vierailija
7/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

88,-/kk+5 kertaa päivässä 3 euron pussikeitto. Tuosta voikin sitten laskea että yhteensä tulisi kuukaudessa 450,-(pussikeitot) ja 88= 538,-/kk

Vierailija
8/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan niitä voi syödä lopun elämäänsä.

kun lopettaa niiden mössöjen syömisen ni totta helvetissä paino nousee.

Sen täytyisikin olla elämäntapa muutos, joka jatkuu läpi elämän. Näin toimii painonvartijat missä opetellaan syömään NORMAALIA perusruokaa oikea määrä..sitä on helppo jatkaa, eikä alun jälkeen edes tarvitse laskea enää pisteitä, kun on selvät sävelet mitä syödään ja minkä verran. Kaikista paras sanon minä! -45kiloa

Vierailija
9/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(itse pidän sitä täysin turhana) ja jollekin toimii tämä ap kysymä. Tässä ap kysymässä *laihiksessa* myös opetellaan syömään uudestaan oikein. Katsotaan mitä voi syödä ja minkä verran, eli vähän sama kuin painonvartijoissa. Itse taas kannatan karppausta. Itse aloin karppaamaan huhtikuussa ja sen jälkeen läskiä on lähtenyt runsaat 20 kg.

Vierailija
10/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisia ole.

Vierailija
11/13 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on karppaus?

Vierailija
12/13 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se maksaa yhden punttisalin yhteydessä 89e/kk, mihin kuuluu se salin ja jumppien jne. käyttö, personal Trainerin palvelut, viikottaiset tapaamiset ja punnitukset.

Ja ne pussit oli 3,5 e/kpl, ja niitä oli tarkoitus syödä 3/pv.

Vierailija
13/13 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim, mä nutrasin 9 kiloa pois ja ovat pysyneet jo 4 vuotta. Kilot tulivat siitä, kun oli sellainen sipsikausi ja kun aikuistuin, niin aloin syödä salaatteja, kanaa ja kalaa.

Eri asia tietenkin elämäntapasyöpöillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi