Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeen elintason romahdus!

Vierailija
28.07.2009 |

Yhdessä sovimme, että hoidan lapset kotona ja nyt mies haluaakin erota! Kiva on tunne.. kuin vuosia hyväksikäytetty lapsenhoitaja jolle voi sanoa heippa, kun lapset on oppineet kuiviksi ja muutenkin elämä hiukan helpompaa isompien lasten kanssa!!! itse joudun (ainakin alkuun) elämään kaiken mailman sossun tuilla joka on ihan uutta...puuroa ja näkkäriä vaan varastoon niin hyvin menee.Voi kun olisin tajunnut panna lapset hoitoon pieninä ja lähteä itsekin "uraputkeen"..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletusarvoisesti pitäisi mennä naimisiin mikäli mielii kotiäidiksi.

Vierailija
22/27 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ryhtyä viikonloppuäidiksi? Tai edes uhata sillä? Laittaa miehen varmaan miettimään tarkemmin eroa. Ei se pienten lasten ja vähän vanhempienkin kanssa eläminen ihan niin helppoa ole arjessa. Urkehitys ainakin hieman hidastuu ukolla. Ryhtyykö miehen uusi puoliso ottamaan äidin kaltaista vastuuta lapsista ainakaan ihan heti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka kirjoitteli ja kuittasi itselleen pinant kotiin .

Niin se vaan on, että valtaosa naisista on suomessa yksinhuoltajia. Osa tuilla eläjiä, ja osa ei. Elämä on tätä. Kestä se, niin me muutkin joudutaan kesktämään tuilla tai ilman, eikä rahasta tietoakaan, eikä sen liioin isästäkään.

Vierailija
24/27 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se eroaminen tulee kalliiksi miehellekin, pitää maksaa elatusmaksuja ja joutuu yksin kustantamaan asuntonsa.

Ainakin mulla käytettävissä olevat rahat tipahti huomattavasti silloin kun vaimo heitti mut ulos toisen miehen takia.

Vierailija
25/27 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöntää olevani hieman katkera siitä, että rahoitan säännöllisesti heidän perhe-elämäänsä.

Vierailija
26/27 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen päätös oli joten luulisi miehen ymmärtäneen mihin ryhtyy! minun oli tarkoitus mennä takaisin työelämään kun nuorin on 3.v...nyt selvitään tästä erosta ja katotaan mitä elämä tuo. En todellakaan pitänyt miestä minään elättäjänä enkä asu enkä halua mitään isoa taloa!!! Jos hänestä siltä tuntuu niin, voi ,voi...eihän lapset ruokaa tarvikaan, vai??

Vierailija
27/27 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloin omaisuutenne laitetaan puoliksi. Tietysti kurjaa, jos teillä onkin iso asuntovelka.

Ongelmanahan on (teille, jotka ette entuudestaan tiedä) että kotona pitkään lapsia hoitanut nainen putoaa uraputkesta. Ainakin minulla olisi aika huonot oltavat, jos nyt tulisi avioero. Ilman lapsia minulla olisi jo vakituinen työsuhde ja monta vuotta työkokemusta omalta alaltani. Nyt teen pätkää pätkän perään, koska ennen lasten saamista ei ollut vakituista työsuhdetta. Perheen perustaminen oli meidän yhteinen päätöksemme. Mies on edennyt nämä vuodet urallaan koko ajan ylöspäin - ja samoin on käynyt kuukausipalkalle.