Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 ToukoVauvat *ToukokuunToivot*

27.07.2009 |

Alotin uuden ketjun kaikille toukokuuhun siirtyville kuumeilijoille :)

Ja paljon plussia sitten ketjuun! Ja tädit eksytetään kuusikkoon. Suuret plussatuulet siis sulle ja mulle ja meille kaikille.

Sandy, kp 2?/25-29

Kommentit (292)

Vierailija
61/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei alkajaisiksi Polalle onnittelut! Kyllä se viiva vahvistuu, uskotaan näin! Eikö vain :) Ainakin toiveet ja peukut on kovasti pystyssä!

hattara: mullakin aina vaikka minkälaista oiretta.. mutta vielä kertaakaan ei ole plussaa tullut eli oireisiin ei minkäänlaista luottamista! Ihan pahoinvoinnista lähtien on oiretta ollut.. Eli valitettavasti mulla tuo pahoinvointi on yksi merkki siitä että menkat on tulossa! Ja nälkä myös viittaa menkkoihin! Tai tuntuu että oikeestaan kaikki mitä kropassa on "vialla" niin viittaa menkkoihin ;)

2pojanäiti: Tervetuloa myös tännekkin pinoon! Toukokuu on hyvä kuukausi.

Mansikkamarja: Tervetuloa sinullekkin! Meillä osuiskin mahd. laskettuaika samoihin. Mulla myös 1.5 tai vaihtoehtoisesti 2.5, riippuu nyt vähän miten sen lasken. Ja tosiaan jos tässä kierrossa ei tärppää niin jään vieläkin seuraavan mahd. lasketun ajan kanssa toukokuulle :) olisko se ollu sitte 30.5!

Ja aamupuurollakin osuu mahdollinen laskettu noihin päiviin! olispa kiva ko kaikki plussattais :) Ja tietenkin muutkin! Saataisiin kiva toukokuun pino o-puolelle!

Mykerinos: Toivotaan kuitenkin ettei tämä kierto harakoille sulla menny! Mielummin haikaroille :) kyllä vähäinenkin peittojen heilutus voi tuottaa sen toivotun tuloksen :)

jaana: Minäkin yhdessä kierrossa kokeilin tuota greippimehua, mutta minusta tuntui että se toimi mulle päinvastoin kuin sen pitäisi. Menin vaan kuivemmaksi! Mulla on ultrassa katsottu kerran että mun limakalvo näyttäisi olevan hyvä kiertopäiviin nähden, eli ei taida mulle olla iloa siitä mehusta.

Mikäs mammatuksen tilanne? Joko tiputtelu yltyi kunnon vuodoksi?

Eltzu: Toivottavasti tämä seuraava yritys tärppää nopeempaa kuin esikoinen! Minä sain odottaa esikoisen tärppiä vuoden ja osasin nytkin jo varautua siihen ettei toinenkaan helpolla tule! Ja oikeassa näköjään olin kun nyt on menossa jo yk 14... Odottamisen odottaminen on niin piinaavaa!!

AIE: Toivotaan että tärppi jokatapauksessa tulisi! Sullekkin on peukut ja varpaat pystyssä täällä seuraavat pari viikkoa :)

Dalinallekki Tervetuloa tänne!

Gaaluppiin: Yrityksen alkukuuakusina kerroin kyllä miehelle kaikenlaisia tuntemuksia jne. mutta nyt kun aikaa on mennyt ja ollaan molemmat huomattu ettei nämä "oireet" johdu ainakaan raskaudesta niin olen pitänyt suuni kiinni! Tai joskus saattanut mainita miten on huono olo tai jonhonki kolottaa tai nippaa, mutta en siinä mielessä että se voisi mahdollisesta raskautumisesta johtua. Mies tietää oviksen ajankohdat ja on selvillä milloin mulla pitäis menkat alkaa ja muistaa yrityskiertojen määrän. Yhdessä on ovistestien viivatkin tulkittu. Ja heti kun tiputtelu on alkanut ja toiveet aikalailla kierrosta hiipuneet niin olen miehelleni sen sanonut.

ON: tiputtelu ei ole vielä alkanut. Viimeistään torstaina pitäisi alkaa, jos perjantaihin asti selviän niin sitten kyllä on jo jännät paikat :) Sunnuntaina pitäisi tädin tulla.

Nelli kp 23/28 (pelkää nyt tämän viikon vessareissuja kauheesti, tiputtelun takia)

Vierailija
62/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa hieman reilu kuukausi sitten yhden helmen menettäneenä (olisi ollut meidän neljäs helmikuinen la) päätin että siirrän haaveeni hauvavauvoihin... mutta kroonista niin pahuksen kroonista on tämä meikäläisen vauvakuume ettei voi mitään takaisin tuota on palattava!

Keskenmenon (9.7) jälkeen vuotoa tuli muutama päivä ja sitten ei ole mitään kuulunutkaan... Eli meillä eletään sitten sellaista aikaa, että jokainen peittojen heiluttelu on taas mahdollisuus - siihen asti että kuukautiset suvaitsevat alkaa tai plussa pärähtää ruutuun. Imetän kuopusta vielä noin 500 kertaa päivässä eli hormonit ovat kai siitäkin hieman sekaisin.

Meillä on entuudestaan tammikuun lapsosia pojat 19.1.97 ja 18.1.09 (aina vitsaillaan, että kuopus on päivää vanhempi kuin esikoinen) ja tyttö 29.1.05 sekä joulukuun poika 21.12.02... Esikoista lukuunottamatta kaikilla oli laskettu aika helmikuussa (kakkonen syntyi rv31). JA ihan uutta minulle tämä kevät/kesävauvan haikailu neljän talvivaavin jälkeen...

Paljon en ehtinyt lueskella juttujanne, mutta silmään pisti jonkun teksti kierukan poiston jälkeen parin päivän sisällä alkaneesta vuodosta - minulla on kolmessa edellisessä välissä ollut kierukka ja aina vuoto on tullut juuri tuohon tyyliin, kai se jokin tyhjennysvuoto on ollut. Nyt ollaan kuopuksen jälkeen menty TJOT ja sitä taas jatketaan vaikka hetken jo epäröin ja olin varaamassa aikaa kierukan laittoon.

Tästä tulee taas tiiliskiviromaani, joten lopetan jaaritukset ja syvennyn muiden juttuihin...

Ai niin vielä, meidän suoeraktiivinen seksielämä (n kerran 3viikossa) aktivoitui juuri eilen, eli jännäilen sitten parin viikon päästä, jos ei vuotoja ilmaannu... La olisi noin 10.5, jos taas kerrasta onnistuisi...

Onnittelut jo plussanneille ja plussapuhuri jatkukoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Pola! :)

Minulla on kurkku vähän kipeä ja otsaa jomottaa. Ei kai vaan ole flunssa tulossa juuri kun ovis on lähellä... Ja poskionteloa särkee. Vai johtuisiko tämä noista siitepölyistä tuolla ulkona(allergia).

Ovistestillä lähes yhtä vahvat viivat aamulla, eli huomenna varmaan on sitten ovisplussa, luulisin. Mutta täytyy kait aloittaa jo tänään jos tämä onkin flunssaa ja huomenna ei sitten jaksa. Kun tänäänkään ei oikein ole mitää fiilistä puuhailuun. Alavtsaa ainakin jomottaa, joten ovis on lähellä. Ja pienempi lapsista on vatsataudissa. :( Minulla se oli viime viikolla.

Mutta täyty vaan yrittää.

Tsemppiä!! :)

Kp 13/n.28

Vierailija
64/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnea kaikille joilla jo jotain säpinää! Mulla on varmaan ennen aikaiset vaihdevuodet paukahtaneet tästä jännityksestä. Oon varmaan kohta hermoparantolassa... Eli sunnuntaina pitäisi alkaa menkat ja ei vielä mitään menkkaoireita, vaikka normaalisti jo kyllä tietäisin tulevat menkat muistuttelusta kuten tiputtelusta ja muusta vihlonnasta. Nyt vaan vatsa outo ja viime viikolla oli sitä polttelua. Liekö johtuu terolutien pois jäännistä vai jostain muusta.. Onko joku joka olisi teroluteja napsinut ja sitten lopettanut?

Muita "oireita", että yksi ilta oli lämmöt 36,8 mikä ehkä enemmän kuin normaalisti... Niin ja kohdunnapukka on kova... En kyllä tiedä onko sillä merkitystä.. Huh! Ihanaa siskot että vuodatusta sallitaan..

Meillä miestä en ole vaivannut tuntemuksistani, tosin eilen se itse väitti että mun tissit on kun dolly partonilla.. No joo joo ehkä se vaan halus piparia ;) Heh.. Mutta itse kyllä aivan raivona... Ajattelen koko ajan josko olisin raskaana jne.. Ja paniikki siitä että jos ja kun (perus pessimisti) menkat tulee niin tulee myös isooo itku! Kuinka siitä eteenpäin.. Noh.. Vettä myllyyn sano mylläri.. Toivottavasti siellä toisilla on helpompaa elämää ja tasapainoisempi mielenterveydellinen vire :)

Tina kp21/27

Vierailija
65/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tippuu kärryiltä, että mitäs tässä pitikään kommentoida... Ainakin IIIIISOT ONNITTELUT Polalle! Toivotaan, että vahvistuu pian ja saat mielenrauhan!

Juu, tosiaan mielenterveytensä saa asettaa kyseenalaiseksi vähintään piinaviikoilla :D Kummaa touhua tämä kuumeilu muutenkin. Niin oli mieli maassa kun täti yllätti toivon antamisen jälkeen ja nyt kuitenkin jo alkaa toivo herämään tän kuun osalta. Ja eihän tässä nyt vielä kauaa ole mennyt... yk5 ja oikeestaan kai jopa ennemmin yk4 koska eka oli ennen tyhjennysvuotoa, joka oli kierukan poiston jälkeen 2vko. No. Joka tapauksessa. Kyllä se sieltä vielä tulee! Toukokuu olis aika kiva

Mä oon kyllä jakanut miehen kanssa kaikki tuntemukset. Lähinnä jo siksikin, kun monesti olen ihan mielettömän kipeä jossain vaiheessa (pelkään, et endometrioosi taas nostaa päätään) ja näkee kyllä naamasta, että sattuu. Ja oviksen aikaa pohditaan yhdessä :D Mulla kun on tapana muutenkin puhua kaikesta. Ja kyllä tuo mies on messissä piinaviikollakin ja juttelee vatsalle, että jokos siellä joku pomppii. Aikast kivaa

Vierailija
66/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä jakanut miehen kanssa kaikki tuntemukset. Lähinnä jo siksikin, kun monesti olen ihan mielettömän kipeä jossain vaiheessa (pelkään, et endometrioosi taas nostaa päätään) ja näkee kyllä naamasta, että sattuu. Ja oviksen aikaa pohditaan yhdessä :D Mulla kun on tapana muutenkin puhua kaikesta. Ja kyllä tuo mies on messissä piinaviikollakin ja juttelee vatsalle, että jokos siellä joku pomppii. Aikast kivaa

Vierailija
67/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
68/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi yksinään kuumeilla. Vaikka onhan mulla teiät :) Tosin se ei ole tädin tulosta ihan niin maassa kun mä. Mut hyvä vaan, että joku jaksaa olla positiivinen :) Välillä sekin kyllä miettii, et koskakohan sitä pitäis testauttaa nuo siittiöt jos ei tärppää. Meillä siis mulla poika 12/05 ja miehellä ei lapsia ennestään. Vaan nyt loppu taasen turinat. Josko täti jo vaikka olis kadonnut ja pääsis pupuilemaan :)

Onnea hirmusti kaikille tähän kiertoon! Ja juu, ihania ootte! En tosiaan tajua, että jossakin saman tyyppisellä palstalla jaksettaisiin olla ikäviä toisille :O Täytyypä pysyä pois sieltä. Jospa kaikkien plussanneiden tädit ovat siirtyneet sinne ja ovat kiukkusia kun niitä ei päästetty tulemaan. Niin, että täytyy toivoa, että sinne siirtyy nyt taas paljon lisää tätejä ja me päästään kaikki ihailemaan niitä viivoja

Vierailija
69/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan sitten pala kerrallaan...

Onnea hirmusti kaikille tähän kiertoon! Ja juu, ihania ootte! En tosiaan tajua, että jossakin saman tyyppisellä palstalla jaksettaisiin olla ikäviä toisille :O Täytyypä pysyä pois sieltä. Jospa kaikkien plussanneiden tädit ovat siirtyneet sinne ja ovat kiukkusia kun niitä ei päästetty tulemaan. Niin, että täytyy toivoa, että sinne siirtyy nyt taas paljon lisää tätejä ja me päästään kaikki ihailemaan niitä viivoja

Vierailija
70/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää puuttu, että plussatuulia!

Tuollaanen75, kp5/29-33

Vierailija
71/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos sit mut nauramaan ihan tosissaan! Tämä neiti täällä nauraa ihan katketakseen :) Mieskin jo ihmettelee että mikähän siellä on taas niin hauskaa :D

On mullaki kans huumorintaju ko voi näin paljon naurattaa useat tekstit :D Lähen nyt muualle naureskelemaan :D

Nelli

Vierailija
72/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eltzu85 mulla ainakin tuli päivä kaks kierukan poiston jälkeen tyhjennysvuoto tms. normaalikierron menkkojen lisäksi.

Tuosta tukemisasiasta olen täysin mieltä, aivan loistavia naikkosia täällä!!

Polalla kuulostaa lupaavalta, toivottavasti plussa vahvistuisi!

AIE, toivottavasti olisi solu jaksanut odottaa yöhön. On kyllä raivostuttavan tarkkaa tämä touhu:)

Dalina 87 tervetuloa joukkoon!

Nellille tädin karkoitustsemppiä!

Katjalahille pahoittelut kmstä ja takaisin tulemiseen joutumisesta. Teillä hyvin sattunut samalle kuulle, onko kovat synttärikiireet tammikuussa?

Aamupuuroko kyseli miehen kanssa juttelusta?! Mä kerron melkein kaikki, en nyt joka nippausta, mutta pääasiat. Milloin touhutaan eniten, milloin tiedetään tulos ja kuuntelee ja rauhoittelee kun panikoin välissä:) Jaksaa hokea mulle ja itsellensä että kyllä vielä taas onnistutaan kun tarpeeksi harjoitellaan:)

Tuollaanen on pistännyt kunnolla jaksoihin:) Ihana piristys iltaan:)

ON: Vuoto alkoi kunnolla illalla ja kivut huomattavasti normaalia lievemmät. Innolla uuteen yritykseen, tässä kuussa tärppää!!

Mammatus kp 2

Vierailija
73/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on kiva tulla lukemaan ja kaiken saa purkaa, ukolle kun en viitti näitä ainaisia raskausoireita ja muita vaivoja valittaa =))

Pikaisesti vain

Pola, kyllä sua voi jo onnitella tai toivotaan, että kaikki niin kuin pitää!! tuulimunassa ainakin ihan vahva plussa mulla ollut ja kaikille ei edes tule vahvempaa plussaa. Kyllä me nyt täällä jännätään sun plsta!

Nelli, voi todella toivon et sulle nyt tärppi kävisi, jos vaikka vähän annan täältä plussatuulta....mä voin vaix viel vähän odotella ;))

täytyy mennä ny ukolle pitää seuraa tai kattoo töllötintä.

Puuh, puuh....saadaan tänne ennätysten toukokuu ja plussataan kaikki, eix joo!!

kp 17/26-32

Vierailija
74/292 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahtuu mukaan. Pahoittelut tapahtuneesta :( On ne niin inhottavia asioita, kun ensin saa sen plussan eikä se silti vielä takaa että kaikki hyvin menisi. Toivotaan että ensi kerralla olisi parempi onni mukana! Tuttu nimimerkki sulla, olet tainnut silloin aikaisemminkin kirjoitella kk-pinoissa? Minä en ole kuin käynyt vaan lueskelemassa aikaisemmin.

ON: Vielä ei ole tiputtelu alkanut, mutta on tässä vielä monta päivää sitä pelättävänä kun kuitenkin sen kunnon vuodon pitäisi sunnuntaina vasta alkaa. Mutta aina yksikin päivä ilman tiputtelua on eteenpäin :)

Vierailija
75/292 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupuuron gallupiin vastaisin, että en ole miehelle kertonut ihan kaikkea, kun se varmaan tulis hulluksi. Perjantaina sanoin kyllä, että mahaan sattuu, kun ovis on tulossa. Se vaan tuumas, että "ai, tunteeko sen?". :D Mutta en esim. ole kertonut testailusta vasta kuin jälkikäteen ja vain kerran tai kaks. Silloin kerroin, kun rupes niin v**tuttamaan se nega, että purskahdin itkuun. Muuten olen aika itsekseni ja näillä palstoilla purkanut tuntojani. Täällä on kiva purkaa mieltä, kun pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että tuntee ihmiset täältä, vaikka kaikki on täysin anonyymejä. Olen nimittäin sen verran taikauskoinen, että en uskalla edes kavereille myöntää tai kertoa mitään. Tai osittain kait se on sitä, että ei vain jaksais sitten puida mahdollisia menetyksiä koko lähipiirin kanssa.

kp22, dpo3

Vierailija
76/292 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen mukaan.. :) esikois haaveena ja tää viikko pitäs viel jännityksessä olla :D

Vierailija
77/292 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

tinaturner: Etpä ole ainut joka epäilee mielenterveyttään! Inhoan piinaviikkoja, tämä odottaminen ja ihmetteleminen on tuskasta. Korva höröllä kuulostelee kaikenlaisia oireita ja kuitenkaan ei saa varmuutta kuin vasta viikon päästä..

Tuollaanen: Oletpa sisupussi! :) Itse olisin jo luovuttanut, jos sivu ei pelaa niin sitten ei pelaa :) Mutta ihanaa, että jaksoit, piristit päivää! :) Ja täytyy näköjään itsekin opetella kopioimaan teksti leikepöydälle ennen lähetä-napin painallusta..

Mansikkamarja: Testasitko? Miten kävi?

Moni näyttää nyt elävän pahinta piina-aikaa. Olisipa joku testi, jolla voisi testata jo viikkoa ennen menkkoja! Tahtoo tietää! Miten sitä voikin olla yhtä aikaa täysin varma, että olen raskaana ja täysin varma, että kuvittelen kaiken eikä mitään vauvaa olekaan. Jos näitä oireita ei olisi, ei mahd. raskaus olisi tullut mieleenikään, mutta mutta..

Työnteosta ei tule mitään kun mietin vain koko ajan, onko tämä nyt sitä vai ei. Eilen luin "koko netin" kaikki raskausaiheiset artikkelit ja varsinkin ne, joissa kerrottiin alkuraskauden oireista ja hedelmöityksestä ja kaikesta. Ja sittenkin sain vain lukea, että kaikilla ei ole kaikkia oireita ja osalla ei oireita lainkaan ja te palstalaiset tiedätte, että oireetkaan ei vielä välttämättä tarkoita mitään. Voi kun voisi unohtaa koko asian viikoksi.. tai edes pieneksi hetkeksi!

).( Oireet ovat jotenkin lieventyneet, tai ainakin pahaolo. Nyt luulen, että se taisikin johtua lähinnä nälästä, osin varmaan kuvittelin. Eilen pari kertaa nopeasti ylös noustessa meinasi vintti pimetä, tosin sekään ei ole mitenkään erikoista meikäläiselle. Kylmä ja kuuma vaihtelee, välillä olen ihan jäässä ja seuraavassa hetkessä hikoiluttaa, kun on niin kuuma. Tissit on edelleen kipeät, varsinkin iltaisin. Luin, että raskaudessa nännit muuttuisivat kosketusherkiksi, mutta ei minulla. Mulla on tissit kosketus- ja tärähdyskipeät sivuilta ja osin päältä, niin että mitkään push-up-liivit eivät nyt kovasti houkuttele. Pelkkä yleisurheilun katsominenkin teki pahaa, kun katselin naisten poukkoilevaa rintavarustusta.. aijai! Mahanippailut ovat vähentyneet, mutta vessahätä on alkanut tuntua kohdun kohdalla kummallisesti, samoin ulospyrkivät ilmakuplat.. Tulipas tarkka kuvaus :) Ei, kyllä tämä on jotain muuta kun sitä mitä toivoisin..

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Koitetaan kaikesta huolimatta pysyä rauhallisina, päät kylmiksi! Ja oviksen bongailijoille toivotan onnea ajoituksen kanssa :)

t. Aamupuuro 24/30 ja vielä viikko testailuun..

Vierailija
78/292 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee kyllä ihan kummalliseks kp 22 ja pyyhkiessä tulee aina paperiin vaaleanpunaista vuotoa. Onko täti muka tulossa jo näin ajoissa? Edelliset kierrot mirenan poiston jälkeen on ollu 38, 38, 29 (teroluteilla) ja 31 (teroluteilla) ja nytkö sit luomukierto 22 päivää. Jopas on mulla sit säännölliset kuukautiset. No ei auta kun ihmetellä ja katella saapuuko se täti näin ajoissa, eipä tässä sen kummemmin mitään oireitakaan ole. Ainut hyvä puoli mitä tästä keksii on että eipä tarvinut piinailla ja pääseepä sit nopeemmin uuteen yritykseen.

mansikkainen kp 22 ja yk 5

Vierailija
79/292 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee kyllä ihan kummalliseks kp 22 ja pyyhkiessä tulee aina paperiin vaaleanpunaista vuotoa. Onko täti muka tulossa jo näin ajoissa? Edelliset kierrot mirenan poiston jälkeen on ollu 38, 38, 29 (teroluteilla) ja 31 (teroluteilla) ja nytkö sit luomukierto 22 päivää. Jopas on mulla sit säännölliset kuukautiset. No ei auta kun ihmetellä ja katella saapuuko se täti näin ajoissa, eipä tässä sen kummemmin mitään oireitakaan ole. Ainut hyvä puoli mitä tästä keksii on että eipä tarvinut piinailla ja pääseepä sit nopeemmin uuteen yritykseen.

mansikkainen kp 22 ja yk 5

Nyt mä pilaan sun "eipä tarvii piinailla"-asenteen... Voisiko se olla kiinnittymisestä aiheutuvaa vuotoa? Kiertopäivät on (kai?) aika sopivat sulla, luin jostain, että kiinnittyminen voi tapahtua jopa 11-12 päivää hedelmöittymisen (oviksen) jälkeen, mutta useinmiten se tapahtuisi n. viikko hedelmöittymisen jälkeen. Vai onko jollain tarkempaa tietoa? Korjatkaa ihmeessä jos olen ihan hakoteillä! :) Toivottavasti tuo vuoto tarkoittaisi sulla kuitenkin sitä parasta mahdollista, ettei olisi kierto mennyt sekaisin.. Pidetään peukkuja!

t. Aamupuuro

Vierailija
80/292 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas kaikille!

Ompas tullut paljon tekstiä ja vilskettä tähän ketjuun sitten viimeviikon. Kivaa jännäillä yhdessä!:)

Polalle piti kommentoida että VAUTSI,toivotaan että se on nyt sitä itseään!Mahtava juttu.:)

).( Bongasin ovulaation, joka oli eilen. Nyt lämmöt on 37, vaikka normaalisti lämpöni on siinä 36,3 -36,5 paikkeilla.tämä on ensimmäinen luomu-kierto pillerien jälkeen, ja kyllä tuntui SELVÄT OVULAATIO NIPISTELYT JA JOMOTUKSET! HUH.

Peittoja on heiluteltu, ja ajoituksen puolesta mahdollisuudet raskauteen ovat ainakin olemassa.

Nyt vaan oireita odottelemaan ja jännäilemään.:) Eikös ne ekat oireet tule useimmiten aikaisintaan n. viikko ovulaatiosta? Siis jos on tärpännyt.Luin että kiinnittyminen tapahtuu n. viikko ovulaatiosta ja hedelmöittymisestä.

Toivottelen HURJASTI tsemppiä kaikille ja plussatuulta!!