Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen pettää.

Vierailija
27.07.2009 |

Miten olette selvinneet tilanteesta, kun nainen on pettänyt huomion- ja hellyydenpuutteen takia?

Minulle tilanteen tekee vaikeaksi se, että vaimo ei ole silminnähden katuva tapahtuneesta. Tai ehkei halua näyttää sitä. Sanoo sen kuitenkin olevan väärin minua kohtaan eikä tiedä miksi sen teki. Kuulemma epätoivoisen ihmisen teko. Mikä tahansa huomiota jakava mies tuntui kelpaavan.

Sain kaiken selville sähköposteista. Tuntui, että vaimo halusi jakaa elämänsä kipeimpiä asioita lähes tuntemattoman miehen kanssa mieluummin kuin minun kanssani. Useat puhelut soitti tälle miehelle ja yhtenä viikonloppuna oli seksiä. Sähköpostien mukaan sellaista, mitä ei ole ikinä kokenut. Vie JONKIN verran itsetuntoa. Elämäni kovimpia paikkoja ellei kovin. Kyllä minäkin voin myöntää, että on ikävä sitä jännitystä ja kiihkoa, mitä tuoreissa suhteissa on. Tällaisten haavekuvien ylläpitäminen on kuitenkin mielestäni epärealistista. En voisi pettää vaimoani hetken huuman takia. Tai testatakseni vetovoimaani. Meillä on lapsikin ja pitkä suhde takana. Olen ottanut tapahtuneesta suurimmaksi osaksi vastuun omille harteilleni. Nyt on jatkuvasti ajatuksia, että riitänkö vaimolleni. Osaanko antaa tarpeeksi huomiota myös omina vaikeina hetkinäni, jotta vastaava ei toistu. Elämä tuntuu olevan menossa parempaan suuntaan. Voinen antaa anteeksi, mutta unohtaa en voi ikinä. On raastavaa elää epävarmuudessa, riitänkö naiselleni. Kun luottamus on mennyt, menee aikaa ennenkuin uskon riittäväni.

-Kolmekymppinen mies

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli toisinpäin.Liikaa samaa rataa arjessa ja siin sit kävi niin et lähin tyhmäilee oikeen kunnolla.No sit onneksi tajusin ajoissa monia asioita ja kerroin vaimolleni kaiken.No helvetinmoinen haloohan siitä nousi (aika yllättävää) mut asiat saatiin järjestykseen ja juteltua.Nyt ollaa rikottu se vanha arki kokonaan ja voi sitä seksin määrää...ainakin kerran päiväs ja parhaimpina 3 kertaa päivässä.Eli löysimme toisemme uudestaan ja sen kadotetun kiihkon.Ollaan kumpikin 3kymppisiä ja lapsia 2.Iltaisin ku muksut nukkuu niin tästä kämpästä tulee sellanen kiiman tyyssija....Mut se ei ollu se pointti vaan se et pitää tajuta mitä on menetettävää.Niinku mä tajusin ja pitää olla valmis tekemään kaikkensa sen eteen että se onnistuu.Luotto mulla on tosi vähissä mut parempaan ollaan menossa koko ajan ja ei tulisi pieneen mieleenkään satuttaa rakasta vaimoani enää ikinä samallalailla.Kadun ja soimaan itteeni joka päivä tapahtuneesta.

Vierailija
2/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä naisensa huomioivia miehiä, kun ketään ei petetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies ei edes kunnolla katso mua, ei silittele mua, ole kiinnostunut asioistani, ei jaksa kuunnella mitään mitä sanon. Sitten elämääni astui mies jota kiinnosti mun jutut ja joka ihaili mua. Pikkusenko rupes himottaa! (mutta en pettäny silti, koska olen niin nössö ja taidan rakastaa miestäni.)

Vierailija
4/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut tapahtuneesta suurimmaksi osaksi vastuun omille harteilleni.

Ei sinun pidä ottaa tapahtuneesta vastuuta omille harteillesi. Se on vaimosi moka ja hänen kuuluu kantaa tekemisestään vastuu. Kuulostaa tosi huonolta, jos vaimosi ei oikeasti koe ees katumusta tapahtuneesta.

Parisuhde on aina kahden kauppa, mutta vaimosi on se joka on pettänyt. Ei siinä selittelyt auta, ettei ole saanut huomiota ja hellyyttä. Ei se oikeuta toista naimaan jotain toista.

Mä ainakin laittaisin pettäjän tilille tuollaisesta ja kantapäät samantien vastakkain. Ilmoita jättäväsi hänet. On vaimosi tehtävä alkaa eheyttämään liittoanne tuossa tilanteessa...ei sinun.

Vierailija
5/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas on kyllä sellanen huora, että... Ja sen mies ei ees halunnut isyystutkimusta, koska se loukkaisi arvoisaa vaimoa liikaa. Hoh hoijakkaa...

Vierailija
6/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on mennyt ainakin hetkeksi, että vaikea uskoa juuri mitään mitä sanoo. Anteeksi on pyytänyt, mutta ei sillä tavoin, kun kysytään saako anteeksi. Itkenyt ei ole kuin sitä, että miltä hänestä on tuntunut olla niin yksin jne. Luottamusta on vaikea ansaita tällaisen jälkeen. Minulla on liikaa menetettävää tässä asiassa. Haluan todella saada suhteemme parempaan kuntoon, mitä se on ollut viimeiset vuodet.

Olen lukenut aiheesta sen verran, että tapahtuma oli ilmeisen tyypillinen. Nainen lähtee"selventämään ajatuksiaan" vieraalle paikkakunnalle miehen kanssa, jolta saa kaipaamaansa huomiota. Ja miehen huomio on tietysti pyyteetöntä, kun yhteisestä seksiviikonlopusta on puhuttu pari viikkoa ennen tapaamista, just joo. Vaikeassa elämäntilanteessa olevien ihmisten kohtaaminen, joka on kuin kohtaloa. Tällainen on tutkimusten mukaan tyypillinen naisen "henkinen irtautuminen" epätyydyttävästä suhteesta. Antaa tavallaan syyn, lopullisen niitin suhteelle. Tätä ennen on eletty epätodellisessa maailmassa ja vaihdettu sähköposteja, joissa epäkelpo suhde väritetään todellisuutta huomattavasti huonommaksi. Tällä tavoin oikeutetaan itselle pettäminen. Aivopestään itsensä. Naiset ovat sitten omituisia tapauksia.

AP

Kuulostaa tosi huonolta, jos vaimosi ei oikeasti koe ees katumusta tapahtuneesta. Parisuhde on aina kahden kauppa, mutta vaimosi on se joka on pettänyt. Ei siinä selittelyt auta, ettei ole saanut huomiota ja hellyyttä. Ei se oikeuta toista naimaan jotain toista. Mä ainakin laittaisin pettäjän tilille tuollaisesta ja kantapäät samantien vastakkain. Ilmoita jättäväsi hänet. On vaimosi tehtävä alkaa eheyttämään liittoanne tuossa tilanteessa...ei sinun.

Vierailija
7/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on itsekäs bitch vaimona. Jätä tuollainen lumppu.

Vierailija
8/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetylläkin on parisuhteessa/parisuhteesta vastuunsa. Jos petetty on aina aiemmin olettanut toisen olevan itsestäänselvyys eikä ole suostunut puhumaan/kommunikoimaan pyynnöistä huolimatta ja on aina asettanut kaiken muun elämässään puolisonsa edelle, niin onko ihme että puoliso hakee seuraa muualta?

Vierailija
9/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetyllä on vastuunsa, mutta toisen tekemättömyys, tms. suhteessa ei oikeuta pettämään. Tuohan on naurettava syy. Tottakai parisuhteessa vastuu on molemmilla. Ei suhdetta yksin voi (tai ei pitäisi) kannatella. Mutta pettäminen tuollaisen asian ratkaisuna on väärin. Jos ihmisellä on riittävästi selkärankaa, hän tekee tarvittavan teon (tässä pettäminen) muulla tavoin. Tavaran jakaminen toisille ei ole kovin älykästä puuhaa.

Vierailija
10/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetylläkin on vastuu, tapauksesta riippuen.

Tässä tapauksessa pettämistä oikeutettiin sillä, että minulla oletettiin olevan toinen nainen, vaikkei siitä ollut mitään todisteita. Oletettiin, että haluan eron, kun en osoittanut huomiota erityisinä päivinä kuten äitienpäivänä noin yhtenä esimerkkinä. Ei siis kysytty, haluanko erota tms.

Voi mennä viikkoja, etten sano rakastavani. En myöskään halua näyttää surun tunteitani, haluan olla vahva. Tämäkin on varmasti monen miehen "ongelma". Ei ole minulle luontevaa, osoitan tunteitani enemmän muilla tavoin. Olen kuitenkin herkkä mies. Tämän tapauksen takia olen itkenyt enemmän kuin ikinä muistan. Miten miehekästä. Voin toki yrittää muuttua avoimemmaksi ja kertoa rakastavani monta kertaa viikossa, jos se on vaimolleni niin tärkeää sillä rakastan ihan oikeasti häntä.

Viikkoa ennen pettämistä meillä oli hyvää seksiä. Samaten alle viikon päästä pettämisestä. Ja minullahan ei seiso, ellen halua naista. Yli viikon taukoja seksissä on ollut todella harvoin. Ainoastaan olosuhteiden pakosta. Silloinkin on harrastettu puhelinseksiä. Viimeksi tänään tuli mietittyä seksin aikana, että mitähän se vieras mies teki, kun se oli niin ihanaa ja kiihkeää. Naurettavaa ja raivostuttavaa, että tällaisia joutuu miettimään omassa sängyssään samalla kun panee vaimoaan. Ei kovinkaan kiihottavaa. Olen aika neuvoton tässä tilanteessa.

Minun on muututtava "naisensa huomioivaksi herrasmieheksi", joka muistaa naistaan mieluiten päivittäin pienillä hellyydenosoituksilla ja usein myös kukilla ja pienillä lahjoilla. En vain tiedä, miten luontevasti se minulta sujuu.

Suuri syy haluttomuuteeni on ollut kaavamaistunut seksi, joka on varmaan lapsiperheissä melko yleistä. Usein tuli "tässäkö tämä taas oli"-tunne. Toinen merkittävä syy on jonkinlaiset ikääntymiseen liittyvät kriisit ja läheisten sairaudet. Toki tällaisista huolimatta en saisi pitää vaimoa itsestäänselvyytenä, vaikka "niin myötä kuin vastamäessä" olisikin luvattu.

Kiitos vastauksista. Olen aika yksin tämän asian kanssa.

AP

petetylläkin on parisuhteessa/parisuhteesta vastuunsa. Jos petetty on aina aiemmin olettanut toisen olevan itsestäänselvyys eikä ole suostunut puhumaan/kommunikoimaan pyynnöistä huolimatta ja on aina asettanut kaiken muun elämässään puolisonsa edelle, niin onko ihme että puoliso hakee seuraa muualta?

Vierailija
11/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas on kyllä sellanen huora, että... Ja sen mies ei ees halunnut isyystutkimusta, koska se loukkaisi arvoisaa vaimoa liikaa. Hoh hoijakkaa...

Olihan edes rationaalinen syy, jos nainen halusi lasta.

Vierailija
12/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kai sitä elämässä sattuu kohdalle mies, joka vie saatana jalat alta. Ihan polvilleen putosin siitä himosta, halusta, huumasta. Olsiin ollut hullu, jos olisin jättänyt käyttämättä tilaisuuden. Mieheni kanssa en koskaan ole kokenut moista. Hei, kerran täällä eletään.

Minäkin olin 15 vuotta oikea moralisti. Ei rakkaus ole vain järjen asia.

Minä en tosin ole sanonut miehelleni mitään enkä koskaa aio kertoakaan. Ja niin kusipäinen hän ei ole, että postini lukisi.

Otan eron, jos löydän samanmoisen intohimoni herättäneen miehen ihan kokonaan omakseni.

Joku oli kiinnostunut ajatuksistani, tekemisistäni, aidosta minusta, silitteli, katsoi suoraan silmiin pannessaan minua, sai minut sellaiseen kiihkoon, että halusin niellä hänen spermansa ja tehdä ihan mitä vaan. Olin aivan sulaa vahaa. Todella ainutlaatuinen ja ihan kokemus. Mahtava oli saada kokea tämä elämänsä aikana.

Miksi katuisin? Katuisin, jos kertoisin tästä miehelleni. Tieto lisää tuskaa. Äläpä enää urki toisten posteja.

Vierailija
13/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetylläkin on vastuu, tapauksesta riippuen.

Tässä tapauksessa pettämistä oikeutettiin sillä, että minulla oletettiin olevan toinen nainen, vaikkei siitä ollut mitään todisteita. Oletettiin, että haluan eron, kun en osoittanut huomiota erityisinä päivinä kuten äitienpäivänä noin yhtenä esimerkkinä. Ei siis kysytty, haluanko erota tms.

Voi mennä viikkoja, etten sano rakastavani. En myöskään halua näyttää surun tunteitani, haluan olla vahva. Tämäkin on varmasti monen miehen "ongelma". Ei ole minulle luontevaa, osoitan tunteitani enemmän muilla tavoin. Olen kuitenkin herkkä mies. Tämän tapauksen takia olen itkenyt enemmän kuin ikinä muistan. Miten miehekästä. Voin toki yrittää muuttua avoimemmaksi ja kertoa rakastavani monta kertaa viikossa, jos se on vaimolleni niin tärkeää sillä rakastan ihan oikeasti häntä.

Viikkoa ennen pettämistä meillä oli hyvää seksiä. Samaten alle viikon päästä pettämisestä. Ja minullahan ei seiso, ellen halua naista. Yli viikon taukoja seksissä on ollut todella harvoin. Ainoastaan olosuhteiden pakosta. Silloinkin on harrastettu puhelinseksiä. Viimeksi tänään tuli mietittyä seksin aikana, että mitähän se vieras mies teki, kun se oli niin ihanaa ja kiihkeää. Naurettavaa ja raivostuttavaa, että tällaisia joutuu miettimään omassa sängyssään samalla kun panee vaimoaan. Ei kovinkaan kiihottavaa. Olen aika neuvoton tässä tilanteessa.

Minun on muututtava "naisensa huomioivaksi herrasmieheksi", joka muistaa naistaan mieluiten päivittäin pienillä hellyydenosoituksilla ja usein myös kukilla ja pienillä lahjoilla. En vain tiedä, miten luontevasti se minulta sujuu.

Suuri syy haluttomuuteeni on ollut kaavamaistunut seksi, joka on varmaan lapsiperheissä melko yleistä. Usein tuli "tässäkö tämä taas oli"-tunne. Toinen merkittävä syy on jonkinlaiset ikääntymiseen liittyvät kriisit ja läheisten sairaudet. Toki tällaisista huolimatta en saisi pitää vaimoa itsestäänselvyytenä, vaikka "niin myötä kuin vastamäessä" olisikin luvattu.

Kiitos vastauksista. Olen aika yksin tämän asian kanssa.

AP

eilen mieheni kanssa keskustelun ties monennenko kerran. Syynä onneton seksielämä tms.

Olen aina ihmetellyt sitä, kun mieheni ei ole esim.yhtään mustasukkainen. Hän sanoi vastaukseksi että luottaa minuun. Minun oli ihan pakko sanoa hänelle siihen että pettäminen on kyllä ollut nykyään useinkin mielessä ja olisin sitä tehnyt jos sopiva mies olisi tullut vastaan. Niin on ollut turhan tuntuista tämä yhteiselämä.Mies oli ihan ihmeissään!

Sitten hän kertoi itsestään asioita joita en ole koskaan kuullut. Ja ollaan yli viisitoista vuotta oltu yhdessä. Ihmettelin että miksi et ole ennen näistä puhunut niin hän sanoi kokevansa että johan me muutenkin tiedetään toistemme ajatukset. Ja että hänen ajatuksensa saattaisivat minusta kuulostaa naiiveilta.

Mutta ei ajatuksia voi tietää jos ei niitä kerro! Jossain lehtihaastattelussa vaimo ihmetteli kuinka mies voi tietää jopa paremmin hänen mietteensä kuin hän itse ja vastaavasti hän ei osaa sanoa miehensä mielenliikkeistä. Kyllä meilläkin mies tietää minusta vaikka mitä ja minusta tuntuu etten tiedä miehestäni juuri mitään.

Puhu ja itke vaikka että vaimosi huomaa että sinullakin on sydän ja tunteet. Omasta miehestäni olin luullut että hän on tunteeton kivipaasi.

Vierailija
14/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki on jännittävää ja uutta. Jokainen suhde kuitenkin arkipäiväistyy. Tietenkään seksi ei ole pelkkää järkeä. Elämässä on kuitenkin hyviä ja huonoja aikoja. En ole sairaalloisen mustasukkainen. Miehesi ei siis ole niin kusipäinen, että lukisi meilisi, vaikka epäilisi sinun viettäneen himokasta viikonloppua vieraan miehen kanssa. Onpa huoleton veikko. Kaikilla tosin ei edes taito riitä salasanojen selvittämiseen, vaikka haluaisikin.

AP

Kerran kai sitä elämässä sattuu kohdalle mies, joka vie saatana jalat alta. Ihan polvilleen putosin siitä himosta, halusta, huumasta. Olsiin ollut hullu, jos olisin jättänyt käyttämättä tilaisuuden. Mieheni kanssa en koskaan ole kokenut moista. Hei, kerran täällä eletään.

Minäkin olin 15 vuotta oikea moralisti. Ei rakkaus ole vain järjen asia.

Minä en tosin ole sanonut miehelleni mitään enkä koskaa aio kertoakaan. Ja niin kusipäinen hän ei ole, että postini lukisi.

Otan eron, jos löydän samanmoisen intohimoni herättäneen miehen ihan kokonaan omakseni.

Joku oli kiinnostunut ajatuksistani, tekemisistäni, aidosta minusta, silitteli, katsoi suoraan silmiin pannessaan minua, sai minut sellaiseen kiihkoon, että halusin niellä hänen spermansa ja tehdä ihan mitä vaan. Olin aivan sulaa vahaa. Todella ainutlaatuinen ja ihan kokemus. Mahtava oli saada kokea tämä elämänsä aikana.

Miksi katuisin? Katuisin, jos kertoisin tästä miehelleni. Tieto lisää tuskaa. Äläpä enää urki toisten posteja.

Vierailija
15/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

potki se lehmä ulos

Vierailija
16/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vaimoni olis tehnyt samoin, tosin en ole ihan varma, olisiko se vielä avannut tarpeeksi silmiäni. Minäkin olen varmasti vaikuttanut ulospäin melko tunteettomalta.

AP

Olen aina ihmetellyt sitä, kun mieheni ei ole esim.yhtään mustasukkainen. Hän sanoi vastaukseksi että luottaa minuun. Minun oli ihan pakko sanoa hänelle siihen että pettäminen on kyllä ollut nykyään useinkin mielessä ja olisin sitä tehnyt jos sopiva mies olisi tullut vastaan. Niin on ollut turhan tuntuista tämä yhteiselämä.Mies oli ihan ihmeissään!

Vierailija
17/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka saat toisen salasanan selville? Et mitenkään.

Vaimosi ei vain uskalla lähteä suhteesta. Minä lähden, jos jään kiinni.

Vierailija
18/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alkuhuuma loppuu jokaisella joskus, mutta kyllähän se on niin, että joku ihminen alkaa kyrsiä rajattomasti ja tekee seksiä mieli muiden kanssa. Kun taas joku ihminen vetää puoleensa arjen koitettuakin. Minulla on väärä mies, mutta esimerkiksi ystävälläni ei ole. He ovat rakastuneita kaikista vaikeuksista huolimatta. Me emme ole. Siksi käyn vieraissa. Lähden sitten, kun muu elämäntilanne on valmis. On vähän asuntoa maksettu etten jää tyhjän päälle ja jos löydän sen elämäni miehen. Sitten jää tuo harmaavarpusukko kuin nalli kalliolla. Oli kannattanut satsata minuun aikanaan. Ei minulle riitä kukat äitienpäivänä. Mielikuvitusta. Sitä minullakin on, mutta en enää jaksa nähdä vaiva tuhlata sitä nykyiseen mieheeni, kun vastapalveluksia ei tule. Joku siis saa minusta uskollisen ja omistautuvan naisen. Väärän valitsin nuoruuden kokemattomuuttani.

Vierailija
19/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en saanut selvitettyä sitä pari viikkoa aikaisemmin. Tai en tiedä mitä sitten olisi tapahtunut. Ainakin suunniteltu seksiviikonloppu olisi jäänyt väliin. Mikset lähde jo nyt? Mikä tuollainen suhde muka on? Miksi vaimoni ei uskaltaisi lähteä? En ole väkivaltainen enkä itsetuhoinen. Haluaisin keskustella asiasta vaimoni kanssa, mielestäni se olisi oikea tapa purkaa tilannetta, mutta vaimo luonnollisesti haluaisi puhua asiasta mahdollisimman vähän.

AP

Miten muka saat toisen salasanan selville? Et mitenkään. Vaimosi ei vain uskalla lähteä suhteesta. Minä lähden, jos jään kiinni.

Vierailija
20/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen postia ei saa lukea eikä varsinkaan urkkia salasanaa. Kertoo sinusta kyllä aika paljon. Ei ihme, että vaimo on pettänyt.

Mikä suhde tämä muka on. Tämä on minun elämäni, avioliittoni. Elät jossain ideaalimaailmassa. Sinulla on väärä puoliso, koska hänellä on erilaiset arvot kuin sinulla.

Minulla on väärä mies, koska tilanteemme on tämä. Mutta ei elämä ole kuinelokuvassa. Että miksi en lähde nyt? No, katsos on kivempi asua tässä kulississa kuin vuokrakaksiossa.

Mutta joku päivä se tulee, että olen onnellinen. Joskus joutuu tyytymään sinun laiseesi mieheen, ihan käytännön syistä.

Me asumme kohteliaasti kämppiksinä, emme juo, riitele tai saivartele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi