Haluaisin nähdä naapurin miehen shortseissa tai mieluiten vaikka boksereissa ilman paitaa
Pukeutuu säässä, kuin säässä löysään t-paitaan ja löysiin collareihin. Käy säännöllisesti salilla, joten oletan, että se näkyy kropassa. Piilottelee vain mokoma kiusallaan lihaksiaan. Ärsyttävää.
Kommentit (19)
Kaikenlaista sitä ihminen saa haluta. Vaan aina ei saa haluamaansa.
Fantasiat ovat fantasioita, ja ehkä parhaita niin kauan, kuin pysyvät fantasioina. Todellisuus saattaisi olla pettymys.
Kysy onlyfans tilinsä, ei se naisillekaan ilmaista tarvi olla.
Et kyttää mun miestä! 😡
T. Av-mamma
Poika se vasta on. Täytti juuri 14. Nyt kattelemaan niitä omanikäisiä sitä senkin prevo...
Mä nostan enemmän pankista kuin penkistä.
Minulle taas naapurin lukioikäinen urheilullinen tytär kelpaisi noissa asuissa,
Vierailija kirjoitti:
Mä nostan enemmän pankista kuin penkistä.
Aina nousee penkistä sata kiloa, kun nousen ylös.
Naapurin lady tuli halaamaan mun hikistä haisevaa t-paitaa. Hyppäs jopa aidan yli. Pääsin verukeella pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Et kyttää mun miestä! 😡
T. Av-mamma
Av- mamma muistelee, miltä mies on voinut näyttää 20 vuotta sitten. Nyt sillä on verkkaritmjamt-paita, mutta kuution kokoinen maha roikkuvaa läskiä t-paidan alla ja pihtipolvet. Mamma luulee, että naapurin teinitytöt salaa himoitsevat hänen miestään ja kyttäävät, milloin voivat iskeä..
Ja jos mies sanoisi näin naispuolisesta naapuristaan, olisi hän ällöttävä stalkkaaja jolla likainen mielikuvitus.
Älkää naiset valittako miesten kommenteista jos itse seksualisoitte miehiä samalla tavalla
Edes superhelteillä en nähnyt miestä ilman paitaa pihalla. Ja kai sitä saa katsoa, kunhan ei koske?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Edes superhelteillä en nähnyt miestä ilman paitaa pihalla. Ja kai sitä saa katsoa, kunhan ei koske?
Ap
Samalla tavalla miehet saavat katsella sinunkin rintojasi sitten rannalla ja arvostella liikoihin vaatteisiin pukeutumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samalla tavalla miehet saavat katsella sinunkin rintojasi sitten rannalla ja arvostella liikoihin vaatteisiin pukeutumista
Ihan vapaasti vain :')
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi voi!
Naapurin herra Nieminen (n. 80 v.) ei onnekseni ole esiinytnyt vähissä pukeissa koskaan. Toivon että sama meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista sitä ihminen saa haluta. Vaan aina ei saa haluamaansa.
Fantasiat ovat fantasioita, ja ehkä parhaita niin kauan, kuin pysyvät fantasioina. Todellisuus saattaisi olla pettymys.
5/5
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi, kun on naapurin mies. Ei sinun.
Sano sille.😆