Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen pettää.

Vierailija
27.07.2009 |

Miten olette selvinneet tilanteesta, kun nainen on pettänyt huomion- ja hellyydenpuutteen takia?

Minulle tilanteen tekee vaikeaksi se, että vaimo ei ole silminnähden katuva tapahtuneesta. Tai ehkei halua näyttää sitä. Sanoo sen kuitenkin olevan väärin minua kohtaan eikä tiedä miksi sen teki. Kuulemma epätoivoisen ihmisen teko. Mikä tahansa huomiota jakava mies tuntui kelpaavan.

Sain kaiken selville sähköposteista. Tuntui, että vaimo halusi jakaa elämänsä kipeimpiä asioita lähes tuntemattoman miehen kanssa mieluummin kuin minun kanssani. Useat puhelut soitti tälle miehelle ja yhtenä viikonloppuna oli seksiä. Sähköpostien mukaan sellaista, mitä ei ole ikinä kokenut. Vie JONKIN verran itsetuntoa. Elämäni kovimpia paikkoja ellei kovin. Kyllä minäkin voin myöntää, että on ikävä sitä jännitystä ja kiihkoa, mitä tuoreissa suhteissa on. Tällaisten haavekuvien ylläpitäminen on kuitenkin mielestäni epärealistista. En voisi pettää vaimoani hetken huuman takia. Tai testatakseni vetovoimaani. Meillä on lapsikin ja pitkä suhde takana. Olen ottanut tapahtuneesta suurimmaksi osaksi vastuun omille harteilleni. Nyt on jatkuvasti ajatuksia, että riitänkö vaimolleni. Osaanko antaa tarpeeksi huomiota myös omina vaikeina hetkinäni, jotta vastaava ei toistu. Elämä tuntuu olevan menossa parempaan suuntaan. Voinen antaa anteeksi, mutta unohtaa en voi ikinä. On raastavaa elää epävarmuudessa, riitänkö naiselleni. Kun luottamus on mennyt, menee aikaa ennenkuin uskon riittäväni.

-Kolmekymppinen mies

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kaikki vain ei ole niin mustavalkoista. Sitäpaitsi pettäminen oli jo tapahtunut, ennenkuin luin ensimmäistäkään sähköpostia. Ei ole tapana lukea toisten meilejä, koska olen aina luottanut vaimooni. Kertoo mitä? Se ei kerro muutakuin sen, että haluan tietää, mitä selkäni takana puuhataan.

AP

Toi on rikos. Toisen postia ei saa lukea eikä varsinkaan urkkia salasanaa. Kertoo sinusta kyllä aika paljon. Ei ihme, että vaimo on pettänyt.

Vierailija
22/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä minusta mitään. Oikeassa tilanteessa ja oikean naisen kanssa(kuten vaimoni) olen vastustamaton mies. Myös minunlaisillani miehillä on huonompia kausia elmämässä.

AP

Joskus joutuu tyytymään sinun laiseesi mieheen, ihan käytännön syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herjaamisena, pyydän anteeksi. Se ei ollut tarkoitus. Uskon, että sinua tympii pettäminen. Varmasti se romuttaa elämää. Yritin ehkä liian kärkkäästi sanoa, että syy ei ikävä kyllä varmasti ole _pelkästään_ vaimossa. On inhimillistä hakea hyväksyntää , joskus sitä joutuu hakemaan keinoin, jotka loukkaavat muita. Ihminen on oikukas ja heikkokin = inhimillinen. Kaikki ei ole mustavalkoista. Me olemme omanlaisiamme, jo geeneistä ja koko henkilöhistoriasta lähtien. Toista ei voi koskaa kokonaan tuntea. Ehkä vaimosi on tosi tosi onneton, kun teki noin ääriteon. Minä ainakin olen ja siksi toimin niin kuin toimin. Rohkeus ei vaan riitä kovin radikaaleihin toimiin - vielä.

Sori, ei ollut tarkoitus lyödä lyötyä.

Vierailija
24/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä pettäminen on tapahtunut?

Vierailija
25/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan vittuilua ja herjaamista parisuhteessa yleensä. Sekin on kaiketi rikos. Moni asia on rikos, jos kirjaimellisesti otetaan. Esim. tarttuminen kiukuttelevan lapsen käteen on rikos.

AP

Jos koit sanomiseni herjaamisena, pyydän anteeksi. Se ei ollut tarkoitus.

Vierailija
26/32 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Koska tämä pettäminen on tapahtunut?

Vierailija
27/32 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei muista minua juuri koskaan, ehkä parina äitienpäivänä, viimeksi kertoi rakastavansa minua kun mentiin naimisiin. Hän ei pahemmin katso minua ja aina nalkuttaa. Seksiä (hyvää, vaihtelevaa) meillä on 2-3 kertaa viikossa. Hän on hyvä isä ja uskoisin että myös uskollinen. Muistan ensisuudelman ja ensikatseen hänen kanssaan 20 vuotta sitten. Nyppiihän se ettei enää huomioi ja ei keskustele, mutta ei se ole syy pettämiseen, kun on sisältä kultainen ihminen.

Itse olen ollut muutaman kerran melkoisten himojen vallassa vieraaseen mieheen ja henkisesti uskoton vähintään 1000 kertaa. Se että olen ihastunut toiseen on sattunut ihan vahingossa. Vastaan vain on tullut mies, jonka katse ja hymy vei mennessään ja kummallista, että miehet myös ihastuu samalla minuun. Kaikkien kanssa olen tullut todella hyviksi ystäviksi, enkä ole siis pettänyt. (mutta olisi tehnyt mieli niin niin niin paljon). Vaimosi oli vain heikko. Saattaa kyllä olla ettei petä enää.

Voimia Sinulle!

Vierailija
28/32 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en ole osannut arvostaa vaimoni elämässään tekemiä valintoja ja kiinnostuksemme kohteet ovat TÄYSIN erilaisia. Joskushan em. on hyväkin asia. Mietin asioita jatkuvasti ja olen mielestäni löytänyt yhden syyn lisää sille, miksi en ole huomioinut vaimoani tarpeeksi. En koe häneltä saamaani huomiota erityisen imartelevana, koska hänellä ei ole seksikokemusta kuin kahden miehen kanssa. Minun ja sen "salarakkaan". Pitkästä suhteestamme johtuen minullakaan ei ole kokemusta kuin hänen kanssaan. Mitä luulette, onko se rasite? Siis sellainen rasite, joka on saanut vaimoni kynnyksen madaltumaan, kokeilemaan onko "ruoho" vihreämpää aidan toisella puolella?

AP

Ap, sinä olet hyvä ja ihana mies.

Vierailija
29/32 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käyny mielessä, että se "huora" saattoi vaikka olla naimissa jonkun tuhkamunan kanssa ja halusi vaan sen siittiön.

Siinä taas on kyllä sellanen huora, että... Ja sen mies ei ees halunnut isyystutkimusta, koska se loukkaisi arvoisaa vaimoa liikaa. Hoh hoijakkaa...

Vierailija
30/32 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on seksikokemuksia vain omasta miehestä ja hänellä vain minusta. En ainakaan olisi pettänyt kokeilun halusta vaan olen sitä mieltä, että mulla ja mun miehellä on paljon parempi seksielämä kuin kenenkään muun kanssa voisin saavuttaa.

Uskoisin, että vieraan miehen kanssa se olisi ollut aluksi ihan perussettiä, mutta mielikuvissa olisin voinut vähän opettaa sitä tyyppiä... Hänellä on näet 10 vuoden suhde ja mulla 20 vuoden suhde takana, joten 10 vuodessa ehtii oppia melko paljon varsinkin kun kaksi vähän pervoa on naimisissa keskenään eikä hävetä mitään.

*halaus* sinulle ap

Vierailija
31/32 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en ole osannut arvostaa vaimoni elämässään tekemiä valintoja ja kiinnostuksemme kohteet ovat TÄYSIN erilaisia. Joskushan em. on hyväkin asia. Mietin asioita jatkuvasti ja olen mielestäni löytänyt yhden syyn lisää sille, miksi en ole huomioinut vaimoani tarpeeksi. En koe häneltä saamaani huomiota erityisen imartelevana, koska hänellä ei ole seksikokemusta kuin kahden miehen kanssa. Minun ja sen "salarakkaan". Pitkästä suhteestamme johtuen minullakaan ei ole kokemusta kuin hänen kanssaan. Mitä luulette, onko se rasite? Siis sellainen rasite, joka on saanut vaimoni kynnyksen madaltumaan, kokeilemaan onko "ruoho" vihreämpää aidan toisella puolella?

AP

Ap, sinä olet hyvä ja ihana mies.

Minua ei mitenkään häiritse ettei ole kokemusta ja seikkailuja ja vertailukohteita. Omani kanssa on hyvä olla. Mutta itseäni häiritsee myös tuo ajatus että mahtaakohan puolisoni haikailla seikkailujen perään kun "villi nuoruus" tuli vietettyä ensi rakkauden lumoissa.

Itse en pettäisi kokemuksen tähden, tuon oman miehen huomioimattomuuden tähden ennemminkin. Jos vaimosi kokee ettet sinä halua tai rakasta häntä, hän on voinut olla hyvinkin onneton ja yksinäinen suhteessanne. Silloin tahto löytää lohtua edes jostain on valtava. Ja jos vaimosi on todella uskonut sinun pettäneen niin aika vähissä hänellä on ollut syyt vain istua ja odottaa sinua kotiin..

Ei tuo oikeuta pettämään, vaimosi olisi pitännyt puhua sinulle, antaa sinulle mahdollisuus selittää ja osoittaa rakkautesi. On väärin että otat kaiken syyn niskoillesi sillä vaimosi oli se joka petti et sinä. Mutta mikäli ongelma on lähtenyt liikkeelle siitä väärinkäsityksestä ettet rakastaisi vaimoasi, on tilanteen todellinen korjaantuminen sinun käsissäsi. Vaimosi täytyisi katua tekoaan, kantaa vastuunsa ja pyytää sinulta anteeksi. Mutta jatkon takia sinun on myös saatava vaimosi uskomaan että rakastat häntä, että hän on sinulle ainut ja olet uskollisuuden arvoinen. Ja seksikokeilujahan voitte harrastaa yhdessä tai sovitusti. Eiköhän se ole ihan sama minkä väristä ruoho on naapurin puolella jos omalla on hyvä olla?

Ja sinun kannaltasi, eikö sen pitäisi nimenomaan imarrella että olet riittänyt vaimollesi näin pitkään? Miksi se vähentäisi sinun arvoasi ettei vaimolla ole kymmenlukuista listaa entisistä rakastajista? Miehelläni on tapana nauraa kavereilleen joilla likkakaverit vaihtuvat, että mikäs niissä on vialla kun eivät saa ketään naista pysymään rinnallaan yli puolta vuotta.

Vierailija
32/32 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käyny mielessä, että se "huora" saattoi vaikka olla naimissa jonkun tuhkamunan kanssa ja halusi vaan sen siittiön.

Siinä taas on kyllä sellanen huora, että... Ja sen mies ei ees halunnut isyystutkimusta, koska se loukkaisi arvoisaa vaimoa liikaa. Hoh hoijakkaa...

Eikö olisi omaa puolisoa kohtaan reilumpaa hakea se siittiö klinalta kuin naida vieraita? Maksaa, mutta jäisi taudit, oman puolison nolaaminen ja muut mahdolliset seuraamukset väliin. Kiva sitä on miehen kuunnella naapureiden supatusta vaikka siittiönhaulla olisikin ollut hänen suostumuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi