Ei lasta tänäkään vuonna
Mies ei halua lasta- ei vielä kahteen tai kolmeen vuoteen ainakaan. Itse haluaisin kovasti. Esikoinen menee jo kouluun. Ajatukset pyörii kovasti asian ympärillä, iltaisin ja öisin valvon ja itkeskelen yksin. Tuntuu kuin joku olisi kuollut, vaikka ei ole syntynytkään. Tuttavien vihjailut vauvasta repivät mieltä.
Kommentit (6)
ylimaallisen hyvät perustelut kannalleen.
Tiedän kokemuksesta miltä tuo tuntuu. Itse odottelin aikoinaan 4 vuotta että mies näyttäisi vihreää valoa. Lasta ei vaan kuulunut ja vihdoin viime vuonna hoitojen tuloksena saimme vauvan. Nyt mies puhuu jo toisesta lapsesta ja minua koko aihe ahdistaa ihan kauheasti. Oma olo on niin kurja tuon ainokaisenkin kanssa, en usko että mitenkään jaksaisin kahta.
Nyt olen kolmatta kertaa raskaana, ja aina se mies on asian sulatellut ennen laskettua aikaa... :)
Mua vituttaa sanoinkuvaamattoman paljon se, että naisia syytetään aina painostuksesta ja "vauvan kinuamisesta" - mutta kuinka monessa perheessä mies harjoittaakaan mielivaltaansa ja pihtaa siittiöitään...
en osaa sanoa mitään järkevää, kuin toivottaa voimia sinulle. Toivotaan että miehesi mielipide muuttuu ja hän innostuisi vauvasta aiemmin.