Pete Parkkonen ei osaa laulaa
Kommentit (13)
Kerrankin asia josta samaa mieltä. Sama olisi ollut Samuli Edelmanin lähteä, tasavertaisia.
Osaa, mutta olihan se yksi esitys tuossa epävireinen. Stressi, väsymys, hermot?
Hänhän on parhaimmillaan rouheissa rockbiiseissä, mutta sellainen ei kai nykyään myy joten päätti olla kädenlämpöinen poppari. Milloin tuolta on viimeeksi tullut hyvä biisi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä ollut korvanappiongrlmia?
Sä varmaan menet sitten ensi UMKhon kun olet itse niin taitava? Naurettava olet.
Haittaako se, kun osaa käyttää liekinheitintä?
Vierailija kirjoitti:
Sä varmaan menet sitten ensi UMKhon kun olet itse niin taitava? Naurettava olet.
Eikö muut saa olla eri mieltä kuin sinä? Ovat kuitenkin. Et mahda mitään.
Osaa laulaa ainakin paremmin kuin minä.
Laulunopettajahan kommentoi Peten semifinaalin laulua ja kehui. Ehkäpä tv-lähetyksen äänentoisto oli päin vttua? Oli miten oli, kateellisten panettelua kun jäbällä on hyvä lauluääni ja ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Kankkunen oli
🤭
Vauvapalstan lauluasiantuntijat kyllä tietää!
https://www.is.fi/viihde/art-2000012005117.html
Upeasti servasitte Sibelius-Akatemian pop-jazz-laulun lehtorin. Millähän asiantuntemuksella tuo laukoo?
"Laulusuoritus meni erittäin hienosti. Se oli erittäin taidokasta, taitavaa ja puhdasta laulua, pop-jazz-laulun lehtori Elina Arlin Sibelius-Akatemiasta summaa."
"Se oli jopa lauluteknisesti taitavampaa kuin UMK-esityksessä. Hän oli vielä jatkokehittänyt laulusuoritusta. Laulu oli vapaan ja helpon kuuloista, ei turhaa puristamista, mutta kuitenkin korkeimmissa sävelissä oli särmää ja ilmaisutahtoa. Ensiluokkainen laulusuoritus."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä ollut korvanappiongrlmia?
Oli. Pete olisi halunnut korvarenkaat, mutta nyt oli vaan napit korvissa.
Pete on kuuma, mutta se täyteainebotox Rouva on huvittava, vaikka tuskin tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Osaa laulaa ainakin paremmin kuin minä.
Turhan vaatimaton olet.
joo huomasin saman ,huono laulamaan
Sama havainto, semissä kuulosti epävireiseltä.