Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa

Vierailija
04.10.2009 |

kun en nauti oman ikäisistä n.30+-40 vuotiaiden äitien seurasta ollenkaan paria poikkeusta lukuunottamatta? Jotenkin tuntuvat niin ahdasmielisiltä ja itsekeskeisiltä. Ihan kuin joku minäminä ikä??

Äitiystäväpiirini koostuu lähinnä siitä ympäriltä eli 20+ ja yli 40 vuotiaista. Heidän seura vaikuttaa niin paljon avoimemmalta ja säästyy arvostelemiselta muita äitejä kohtaan. Onko naisilla tosiaan joku itsetunnon puute-vaihe tuossa välissä, vaiko minussa jotain pielessä?

En halua loukata ketään voihan olla että olen tavannut vain vääriä ihmisiä, mutta onko muilla ollut tällaista kokemusta omanikäisistä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan herkemmin vertailua ja kilpailua, mitä kukakin on saavuttanut samaan ikään mennessä. Nuoremmat ja vanhemmat eivät ole toisilleen uhka.

Vierailija
2/2 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tekee pahaa kuunnella arvostelua muista, etenkin toisten äitien kasvatustyyleistä ja nuoret äidit tuntuvat olevan pahin uhka heille.

Ja aina kun heitä tapaa, pääaiheena tuntuu olevan mitä anna ja maria tekivät eilen väärin tms.

Jos minua alkaisivat arvostelemaan hymyilisin kiittäisin ja kääntäisin vain selkäni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä