Muita jotka eivät enää käytä Offerillan diilejä?
Tuntuu että laatu on citydealin ajoista laskenut tasaisesti kuin lehmän häntä.
On kaikenlaisten elämänkoululaisten sankarien "ravintoloita" ja "autokorjaamoja" joilla 1,5 tähden arvosteluja ja epämääräisiä käytäntöjä ja palvelun laatu.
On ties mitä epämääräisiä "kauneushoitoja" eli joku ostanut ebaystä halvalla jonkun laitteen ja sitten harjoitellut itse youtubesta sen käytön ja veloittaa siitä satasia.
Ei siellä tunnu enää olevan vakavasti otettavia yrityksiä. Etniset ruokapaikatkin sellaisia joilla vaikeuksia saada muutoin asiakkaita kun maine paskottu Googlessa ja yelpissä esim. huonolla palvelulla ja raaka-aineilla.
Kommentit (6)
Mieti itse. Millaisen yrittäjän pitää tarjota jotain 70% alennuksia että kukaan tulee ovesta sisään?
Sellainen jonka liiketoiminnassa ja laadussa on jotain pahasti vialla.
Laadukkaisiin paikkoihin on päivien tai viikkojen jono täydellä hinnalla.
Halvalla ei saa hyvä on aika hyvä ohjenuora elämään.
Käytän. Ravintolatarjouksia. En ole huomannut vikaa niissä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei ne mitään gourmeeta ole mutta hyvää perussafkaa saa esim. puoleen hintaan. Normihintaan en kävisi näissä paikoissa lainkaan enkä maksaisi jotain 18.90€ jostain tacosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei ne mitään gourmeeta ole mutta hyvää perussafkaa saa esim. puoleen hintaan. Normihintaan en kävisi näissä paikoissa lainkaan enkä maksaisi jotain 18.90€ jostain tacosta.
Itse asiassa paras ruoka mitä olen syönyt ravintolassa oli Offerillasta ostettu, että on siellä gourmeetakin minun mittapuullani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa paras ruoka mitä olen syönyt ravintolassa oli Offerillasta ostettu, että on siellä gourmeetakin minun mittapuullani.
Oliko Helsingissä? Pari hyvää löytänyt sieltä ennen koronaa. Esim. 7 ruokalajin menu 39€
itse laitoin spämmilistalle kun pakottivat jotain 30% paluubonusta, joka sitten ei käykään "marketplace-diileihin" joita on 99% sivun tarjouksista. silkkaa veetuilua