Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä olivat tivolin miehen aikeet?

Vierailija
26.07.2009 |

Oltiin eilen ruotsalaisessa tivolissa perheen kanssa, kun isä ja poika olivat muualla mukava nuorehko ehkä irakilainen mies jutteli tyttöni(4v) ja mun kanssa. Mies pyysi, että voinko ottaa hänen kameralla kuvan hänestä ja tytöstä, varovainen tyttö ei suostunut. En epäillyt mitään, mies oli vilpittömön oloinen, kerroin jopa mistä suomen kaupungista olemme ja millä laivalla kuljimme. Lopulta otettiin vielä kuva miehestä ja minusta+ tytöstä. Vasta yöllä hotellissa kääntyilin sängyssä ja soimasin itseäni kun en ollut tajunut olla varovaisempi....hitto...mistä sitä tietää mihin aikeisiin se kuvaa haluaa?? Mielessäni alkoi pyöriä mitä kamalimmmat kauhuskenaariot mitä olisi voinut tapahtua tai olisko perässämme joku pedofiili jengi tms....hirvee olo...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on valehdellut mummolleen että hänellä on vaimo ja lapsi Ruotsissa ja nyt mummo vaatii lähettämään heistä kuvan.

Vierailija
2/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mies sitten mistä maasta tahansa. Mikä syy hänellä voisi olla? Eri asia jos oltaisiin kovasti jutusteltu, esim mies olisi keinuttanut lasta leikkipuistossa ja tehneet yhdessä hiekkakakkuja. Mutta en nyt ihan heppoisasti antaisi mitään kuvia lapsistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan mies ois vaan huomaamattanne näppäissyt kuvia lapsesta lupia kyselemättä eikä ois ehkä itseensä ja sua niihin halunnut.

Vierailija
4/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tällaista olikin mielessä. Inhottava ajatus vaan, että jollain vieraalla on meidän kuva....

Pyörittelin päässäni aika paljon sitä tilannetta, ehkä hieman kummallisen tilanteesta teki se, että miehen mukana oli nainen joka pysytteli taustalla vaisun oloisena. He luultavasti luulivat, että olen kahden tyttöni kanssa, koska olivat yllättyneitä kun mies ja poika tupsahtivat paikalle.

Vierailija
5/5 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokauden siitä, että olin niin luottavainen, eivätkä minkäänlaiset hälytyskellot soineet kun mies pyysi kuvaa ottamaan! Olen luonteeltani iloinen ja avoin, mutta en sentään tyhmä, nyt käyttäydyin todella ajattelemattomasti!