Kasvissyöjä, loukkaantuisitko jos sinua varten olisi tarjolla spagettia tomaattikastikkeella, patonkia valkosipulilevitteellä ja salaattia? ...
Mitään "lihan korviketta" en ehdi tähän hätään hakea ja selvisi vasta liian myöhään että uusi tuttava on kasvissyöjä.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
En! Muun söisin.Mutta en patonkia. Kaikki leivät kehossani nostaa painoa:Kaura ,vehnä ja ruis,lisäksi niistä vatsa turpoaa!
No ethän sitten voi syödä pastaakaan.
Tätä ei kuitenkaan kysytty.
En tietenkään loukkaantuisi. Se valkosipulilevite jäisi minulta tosin syömättä, jos se on maitopohjaista. Mutta ei kukaan tarvitse proteiinia joka aterialla.
Miksi loukkaantuisin? Inhoan muutenkin kaikkia "muka-ruokia", seitania ja mifua ym. Hyvin olen pärjännyt ilmankin jo 25 vuotta.
En. Muutenkin outo oletus, että kasvissyöjä edes kaipaisi jotain lihan korviketta.
Miksi siittä tarvis loukkaantua jos ruokavalio otettiin huomioon :D en ihan ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha laittaa vegaaneja varten mitään. Ne tulee kysymättä omat ruoat mukana ja painuu keittiöön kysymättä availemaan kaappeja etsien tarjoiluastioita jotka on kaikki käytössä.
Tää tyyppi on herkkä pahastumaan, luulemma.
En loukkaantuisi. Jos kotoa löytyy esimerkiksi sipulia, paprikaa, kesäkurpitsaa, munakoisoa, maissia tai linssiä niin niillä voi hieman täydentää kastiketta. 🙂
En tietenkään! En odota muiden tekevän kärrynpyöriä erikoisruokavalioni eteen, tuo on aivan hyvä ateria kylässä!
Tuohan olisi itsessään jo ihan hirmuisen hieno juttu, että tarjolla olisi joitain omaan ruokavalioon sopivaa ja kertoo vaan siitä, että järjestäjä on ajatellut erityisruokavaliotakin.
Valkosipulille tosin olen allerginen, joten levite jäisi senkin (ja maidon, jos on maitopohjainen) vuoksi syömättä, mutta en todellakaan oleta, että uudet tuttavuudet tietäisivät allergioitanikin. Pahoittelisin vaan, mutta levitettä nyt varmaan muut vieraat pystyisivät kuitenkin syömään, niin ei menisi hukkaan :)
En, koska kuulostaa sellaselta aterialta jota itekin silloin tällöin teen. Hyvin tehty marinara-kastike on herkkua.
Tykkäisin! Monelle ei tosin valkosipuli maistu, mutta silloin voi patonkia dipata vaikka oliiviöljyyn tai syödä ihan sellaisenaan.
Mulle maistuisi tuo erinomaisesti, vaikka olen sekasyöjä. Ja voisin kuvitella myös tarjoavani sekasyöjille.
Keskiviikkoillan ateria. Kyllä se luonnollisesti maistuisi mutta aikamoinen rimanalitus. Sellainen dont give a f*ck ruoka.
En! Muun söisin.Mutta en patonkia. Kaikki leivät kehossani nostaa painoa:Kaura ,vehnä ja ruis,lisäksi niistä vatsa turpoaa!