Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~*~Näkijä~*~*~*~

Vierailija
23.07.2009 |

Hei

Kuinkahan moni muistaa sen minun piiiiiiiitkän ketjuni täältä? Siitähän taitaa olla jo 2 vuotta.

Ja iltalehteenkin juttu pääsi.

En kerkeä olemaan täällä joka päivä, mutta halutessaan minulle voi laittaa meiliä;

nakija_@hotmail.com

Vastaamiseen voi mennä 1 päivästä 1 kuukauteen. Johtuen siitä miten hyvin saan Sinuun yhteyden.

Kerrot itsestäsi minulle, jonkun verran mitä haluat, jotta saan sinuun yhteyden. Pelkkä ikä tai hiusten väri ei riitä. Kerro vaikka hieman luonteestasi. Jokin erityispiirteesi tms.

Kysyt minulta mitä haluat minun sinulle näkevän ja voit kertoa niistä lisää.

Kirjoitus tyylisi on se minkä avulla pääsen sinuun kiinni ja tulkitsemaan sinua.

-Näkijä-

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset, huonosti menee, haen itseäni opiskelun kautta ja tulevaisuus täysin avoin... Mietityttää...

Vierailija
62/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan se, joka "liiankin" tarkasti näki tulevaisuuteemme eli melkein hirvitti, kun meni niin tarkkaan. Olen 45 rapu. Tumma ja vihreäsilmäinen.

Mietityttää nyt jatko eli miten menee jatkossa nämä suku"riidat"? Unelmiemme talo löytyi ja elämä on ihanaa. Elämmekö nyt täällä sitten lasten aikuisuuteen saakka vai vieläkö tulee muutto?

Löytyykö minulle se työpaikka, jossa viihdyn pidempään? Entäpä vanhempani. Löytyykö heille parempi asuinpaikka, jotta jaksavat vielä kotona vanheta ja elää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 -vuotias ammatinvaihtaja. Ja vielä huonoon aikaan! Uusi tutkintoni valmistuu nyt myöhään syksyllä ja taloudellinen tilanteemme on jo miinuksen puolella - velkaantumista pelkästään arjessa selviämisestä. Saanko pikaisesti töitä ja jos saan, miltä alalta? Vaiko valmistunko suoraan kortistoon ja velat kasvaa?

Toinen huoleni on kummatkin vanhempani, olen todella huolissani heidän terveydestään. Näetkö mitään heidän suhteensa?

Olen tumma, perheellinen ja tyytyväinen liittoome. Ystävyyssuhteita voisi olla enemmän, näetkö sinne mitään?

Kiitos paljon etukäteen!

Vierailija
64/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, sain tuolla kaksplussan puolella näkijältä tietoa työpaikasta. Haluaisin kuitenkin lisätietoa Sinulta ;). olen 42, itsenäinen oman tien kulkija, naimisissa ulkomaalaisen kanssa, poikien äiti odotan vastaustasi!

lisäksi haluaisin tietää mistä saamme (oman) asunnon ja milloin?

Vierailija
65/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kokeilempa minäkin, jos vaikka vastaisit...

Ennustin joskus nuorempana (vajaa 10 vuotta sitten) korteilla, milloin saan ensimmäisen lapsen. Ne näyttivät, että vuonna 2009. En tiedä uskoisinko kortteihin. Mitä mieltä sinä olet, pitääkö se paikkaansa, vai oliko se noin arvio? Milloin saamme lapsen? Olemme siis adoptioprosessissa ja voisimme saada periaatteessa jopa tämän vuoden puolella lapsen (raskaanaolevathan tietäisivät jo tässä vaiheessa vuotta, tuleeko vauva tänä vuonna vai ei, mutta minä en...). En pety, vaikka ennustaisit lapsen tulevan myöhemminkin. Haluan vain tietää jonkun ajan, jota voisin odottaa (vrt. laskettuaika). Mietin myös, onko lapsemme tummaihoinen vai vaalea? Eli mistäpäin maailmaa hän tulee? Kertoisitko myös sen? Ja montako lasta näet tulevaisuudessamme? Vastaukset helpottaisivat kovasti elämääni! Kiitän jo etukäteen!

Vierailija
66/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.

Tiedät itsekin vastauksen tähän. Joskus on vain katsottava totuutta silmiin ja todettava miten asiat oikeasti on.

9.

Pahoittelen, mutta en näe onko kolmonen tyttö.

11.

Raskautesi sujuu hienosti loppuun asti. En näe vielä kumpi olisi tulossa.

Asianne näyttää olevan hyvin.

13.

Miltä sinusta tuntuu, kun palasitte? Miksi olitte eronneet?

Mieti näitä itse. En siis kysynyt näitä itselleni.

Kummatkin te tunnutte haluavan yrittää, mutta jotain jää puuttumaan. Teidän tulisi puhua asiat suoraan toisillenne, jottei jää patoutumia suhteeseenne. Näen vaikeita aikoja edessänne, mutta lopulta näkyy paremmat ajat edessä.

14.

Alitajuntasi vuoksi näet synnytys unia. Ruumiisi haluaa lasta, koska mielesi on siinä niin vahvasti jo mukana.

En kuitenkaan näe vielä teille uutta vauvaa.

Näen surua. Jotain odottamatonta tapahtuu. En pysty näkemään tarkemmin, pahoittelen. Jokin estää näkemästä.

15.

Kestää vielä aikansa ennen kuin löydät rakkauden. Ole kärsivällinen. Tapaat hänet tutujesi luona juhlissa.

16.

:D Jokainen uskoo mihin haluaa ;)

17.

Minä en näe kolmatta lasta.

19.

Ole tarkempi tavaroittesi suhteen! ;D

21.

Mies näkyy tulevan elämääsi. Näen jopa sormukset sormissanne.

Palaan jatkamaan taas toisen kerran.

Ja ottakaa huomioon, että teen tätä vapaaehtoisesti, joten en kerkeä täällä aina vastailemaan.

Itse olen yh joten elämää riittää koneen toisellakin puolella.

Kiitos ymmärryksestä.

Miksi kerroit tuon, liittyykö suru työasioihin vai johonkin paljon vakavampaan? t. kesäheinä = 14

Vierailija
67/85 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 odottelee edelleen

Vierailija
68/85 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias ruskeasilmäinen nainen. Meillä on mieheni kanssa ollut melko ailahteleva parisuhde. Onnea on, mutta suurena varjona miehen päihdeongelma. Lapsia meillä on kaksi, poika ja tyttö. Pysymmekö yhdessä ja miten käy miehen riippuvuuden?

Vierailija
69/85 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloni on ollut myynnissä jo maaliskuusta asti. Kuinka kauan kunnes saan tarjouksen?

Vierailija
70/85 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa Teille kaikille pettymys.

Jätän kokonaan täällä toiminnan.

Vastaan enää tulleisiin meileihin.

Tämä "lahjani" on kirous. Näen liikaa asioita joita en halua nähdä!!!

En halua katsoa kenenkään tulevaisuuteen enää!!!

Kiitos!

-Näkijä-

Vierailija
71/85 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki vastata minulle, joka ei kerro itsestään mitään. Saatko yhteyden nyt? Ja minä olen...

Vierailija
72/85 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten edes aloitit tämmöistä ketjua? Kai olet jo aiemmin törmännyt siihen, että näet myös pahoja asioita. Taas tuli ikävä tunne, että näit minullekin jotain pahempaa kuin kerrot...

t. olinkohan 14 vai mikä jolle ennustit jotain ikävää

Vierailija
73/85 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vastaa

Vierailija
74/85 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että vastaa

Vierailija
75/85 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja toimii tietäjä- tai vainajahengen johtamana. Hän saa niiltä myös aivan oikeita tietoja. Milloin ne ovat oikeita, ei voi koskaan varmasti tietää. Ennusteen hyväksyminen sitoo henkilön ja avaa sielun portin okkultismille.

Vierailija
76/85 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 odottelee vieläkin

Vierailija
77/85 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista enää, kun siitä on niin kauan.

Vierailija
78/85 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 25 jaksaa odottaa...

Vierailija
79/85 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja lapsia on yksi. Isä ei ole ollut kuvioissa lapsen syntymän jälkeen. Välillä ollut rankkaa, mutta ollaan selvitty. Tekemisestä ei ole puutetta, mutta silti olo joskus yksinäinen.

Mitä näet minulle? Lapselleni? Kiitos etukäteen;)

T:"Aponi"

Vierailija
80/85 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v skorppioni nainen etelä-suomesta. Luonteeni on täsmälleen, sama kuin horoskoopeissa skorppioonille kerrotaan.. tempperamenttinen, rehellinen, oikeudenmukainen.. olen hoitovapaalla tällä hetkellä.

Haluaisin vastauksen mieltäni askarruttaviin kysymyksiin:

-näätkö parisuhteelleni tulevaisuutta

-näätkö meille kolmatta lasta, tyttö vai poika ja koska?

-näätkö tulevaisuudessa paikkakunnanvaihtoa tai maan?

-pysymmekö terveinä kaikki?

-pystytkö näkemään tulevaisuuden työkuvioitani? en haluaisi palata nykyiseen työpaikkaani hoitovapaan jälkeen, enkä ole vielä keksinyt mikä olisi omin ala minulle.

Kiitos jo etukäteen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän