Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~*~Näkijä~*~*~*~

Vierailija
23.07.2009 |

Hei

Kuinkahan moni muistaa sen minun piiiiiiiitkän ketjuni täältä? Siitähän taitaa olla jo 2 vuotta.

Ja iltalehteenkin juttu pääsi.

En kerkeä olemaan täällä joka päivä, mutta halutessaan minulle voi laittaa meiliä;

nakija_@hotmail.com

Vastaamiseen voi mennä 1 päivästä 1 kuukauteen. Johtuen siitä miten hyvin saan Sinuun yhteyden.

Kerrot itsestäsi minulle, jonkun verran mitä haluat, jotta saan sinuun yhteyden. Pelkkä ikä tai hiusten väri ei riitä. Kerro vaikka hieman luonteestasi. Jokin erityispiirteesi tms.

Kysyt minulta mitä haluat minun sinulle näkevän ja voit kertoa niistä lisää.

Kirjoitus tyylisi on se minkä avulla pääsen sinuun kiinni ja tulkitsemaan sinua.

-Näkijä-

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit ettet näe vielä vauvaa tulevaksi, mutta osaatko nähdä, tuleeko meille vielä joskus vauva? Näetkö vaaleanpunaisen vai vaaleansinisen nyytin, jos tulee?

t.14

Vierailija
82/85 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen 34-vuotias oinas-nainen. Olen luonteeltani huolehtija, empaaattinen ja hiukan masennukseen taipuva. Tällä hetkellä työskentelen toimistotöissä. Olisinkin kysellyt selviääkö minulle koskaan "oikea" alani? Mikä se on? Entä saanko vielä lapsia? Jos niin monta ja poikia vai tyttöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 22

Vierailija
84/85 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava veto on sähköposti, siihen saa suppean vastauksen, sitten voikin antaa tilinumeron, jonne saa laittaa rahaa. Ihan silkkaa rahastusta, eikä ainakaan siskolleni tiennyt mitään. Järki käteen nyt, naiset.

Vierailija
85/85 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava veto on sähköposti, siihen saa suppean vastauksen, sitten voikin antaa tilinumeron, jonne saa laittaa rahaa. Ihan silkkaa rahastusta, eikä ainakaan siskolleni tiennyt mitään. Järki käteen nyt, naiset.

kyllä tämä alkoi jotenkin vaikuttamaan kummalta. Kaksplussalla oli ihan oikea mukava ennustaja keväällä, näki mulle monet asia joista 1 oli jo paikkansa pitävä, eli tiesi tarkkaan asian joka oli jo toteutunut minulle! Eikä ennustellut kenellekkään huonoja asioita, niitä ei saa ennustajat kertoa ainakaan noin kuin nrolle 14.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme