Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~*~Näkijä~*~*~*~

Vierailija
23.07.2009 |

Hei

Kuinkahan moni muistaa sen minun piiiiiiiitkän ketjuni täältä? Siitähän taitaa olla jo 2 vuotta.

Ja iltalehteenkin juttu pääsi.

En kerkeä olemaan täällä joka päivä, mutta halutessaan minulle voi laittaa meiliä;

nakija_@hotmail.com

Vastaamiseen voi mennä 1 päivästä 1 kuukauteen. Johtuen siitä miten hyvin saan Sinuun yhteyden.

Kerrot itsestäsi minulle, jonkun verran mitä haluat, jotta saan sinuun yhteyden. Pelkkä ikä tai hiusten väri ei riitä. Kerro vaikka hieman luonteestasi. Jokin erityispiirteesi tms.

Kysyt minulta mitä haluat minun sinulle näkevän ja voit kertoa niistä lisää.

Kirjoitus tyylisi on se minkä avulla pääsen sinuun kiinni ja tulkitsemaan sinua.

-Näkijä-

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen 4:n lapsen työtön äiti. Naimisissa mutta haluaisin kait erota. Näetkö miten tulevassa oikeusjutussa käy ja miten työelämä? Saanko koskaan toteutettua suurinta ja salaisinta unelmaani?

Vierailija
22/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v perheenäiti, minulla on kaksi lasta ja aviomies. Rakennusprojekti aluillaan.

Näetkö toipuuko äitini koskaan alkoholi-, ja mielenterveysongelmistaan? entä miten saamme myytyä nykyisen asuntomme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on monta kysyjää.

Yritän päästä illalla vastailemaan teille kaikille.

-Näkijä-

Vierailija
24/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on monta kysyjää. Yritän päästä illalla vastailemaan teille kaikille. -Näkijä-

Vierailija
25/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kayn kurkkimassa kylla aina silloin talloin tata ketjua joten vastaathan minulle, kiitos!

Eli toivoin vastausta raskauden kulusta, mahdollisesta sukupuolesta, villi veikkauskin otetaan vastaan ;o), ja muutostamme, mitenkohan kaikki tulee sujumaan...? Pysymmeko terveina vai tulemmekohan sairastamaan influenssat?

Miten nuorempi lapsemme tulee parjaamaan uudessa ryhmassaan? Isommasta en oikeastaan ole huolissani.

KIITOS!

Vierailija
26/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan myös sen ison rahasumman, jota lupasit marraskuulle, ei näkynyt..tosin et sanonut minkä vuoden marraskuulle=)

Vierailija
27/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, miltä meidän perheen syksy näyttää. Viime vuonna sairastelimme paljon, ja nyt huolettaa, että niin käy taas. Mitä osaisit sanoa terveydestäni tälle syksylle, entä lasten?

Kiitos kovasti jo etukäteen.

Vierailija
28/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös sinut :)

Kuten ilmeisesti moni muukin tässä ketjussa, pohdin kolmatta lasta.

Tämä tuli minulle itsellenikin täysin yllätyksenä, en ollut ikimaailmassa ajatellut haluavani kolmea lasta, Nyt kuitenkin alkukesästä ilmaantui melkein paniikinomainen tarve saada vielä yksi lapsi, onko tämä sitten vaan vauvakuumetta( jota aikaisemmin ei ole ollut, meidän kaksi lasta "järjellä suunniteltuja") vai kuuluisiko meille vielä yksi lapsi?

Tuo tunne on nimenomaan ollut sellainen, että perhe ei olisikaan vielä valmis, vaan että minulta puuttuu vielä yksi minun lapsi.

Mieheni vaan vastustaa täysin ajatusta kolmannesta lapsesta, hänen mielestään nykytilanne on täydellinen.

Eli näetkö mitään tähän lapsiasiaan? Olen valvonut jo monta monta yötä tämän vuoksi. Eli kuuluuko meille vielä yksi lapsi, saammeko sen (nilloin?), onko se tyttä vai poika ja meneekö kaikki hyvin? Kadummeko, jos saamme vielä lapsen/kadummeko, jos emme vielä kolmatta tee?

Tähän kaipaisin todella jotain "vihjettä"!

Suunnittelen paljon tulevaa muutenkin, joku näkujä (en ole varma, olitko sinä) sanoikin minulle, että elän aina vähän enemmän tulevass akun nykyhetkessä, mikä on kyllä totta. mietinkin myös lapsiasiassa sitä, että haluanko kolmannen "vain", että on taas jotain odotettavaa (sitten kun vauva syntyy, sitten kun se kasvaa...) sensijaan, että eläisin onnellisesti nykyhetkeä "valmiin" perheeni kanssa?

Tällä hetkellä meillä tosi tiukka rahatilanne, selviämmekö kunnialla läpi, vai jatkuuko ahdinkomme pidenpäänkin?

Entä parisuhde? Pian meillä tulee kaksinumeroinen vuosipäivä :)

entä työkuviot?

olen yrittäjä, mies normaalissa palkkatyössä + myös yrittäjä sen lisäksi. Hoidan myös lapsiamme kotona.

Olen horoskoopiltani leijona, ja luonteeltani aika horoskoopin luonnekuvauksen mukainen. Viime vuosina tosin tuntuu, että alan erakoitua enemmän, tai johtuneeko siitä, kun pienten lasten kanssa ei saa koskan olla rauhassa, niin sitä rauhaa etsii aina vaan kun voin ;)

Minulla on siniset silmät ja pisamia, ja olen alle 30-vuotias, pian syntymäpäivät.

Olisin hvyin hyvin kiitollinen, jos näkisit minulle jotain, etenkin tuohon lapsiasiaan liittyien joka murunen kelpaa!

Vierailija
29/85 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
30/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-onko avioero väistämättä edessä? naimisissa oltu 4 vuotta, (seurustelua takana 7v) ja menneiltä vuosilta paljon, paljon ikäviä muistoja. Itse tahtoisin silti vielä jatkaa, mies on sanonut samaa ja viimeiset pari viikkoa yrittänyt todella kovasti.. -tuleeko suhteestamme koskaan toimivaa?

-raskaus? takana 3 vuotta sekundääristä lapsettomuutta. Saako 3,5-vuotias tyttäremme koskaan sisarusta? Jos, niin milloin?

T: Nimim. Ruusunen

Vierailija
31/85 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto, ettei huku tämä ketju #25 odottelee vastausta

Vierailija
32/85 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko vastaisit.

Olen kohta 29 -vuotias kolmen lapsen äiti. Horoskooppini on neitsyt. Meillä on mieheni kanssa ollut tässä viime aikoina aika raskasta johtuen olosuhteista. Selviämmekö näistä ongelmistamme ja löytyykö onni tulevaisuudessa uudelleen? Voitko kertoa millaisena näet alkavan syksyn kohdallani?

Kiitos kovasti jos vastaat. Pieni yksityiskohta itsesäni: kävelen aina paljain jaloin kun vaan voin. Inohan sukkia. :)

Vierailija
33/85 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen myös

^

Vierailija
34/85 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 11

Vierailija
35/85 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja perhettäni on kohdannut suuri suru keväällä. Isosiskoni menehtyi äkillisesti maaliskuussa :`( ja häntä jäivät kaipaamaan myös hänen 3 pientä lasta ja aviomies. Miksi näin nuorena, miksi juuri hän? Selviääkö siskon mies lasten kanssa yksinään vai suodaanko hälle tulevaisuudessa uusi vaimo? Helpottaako tämä suru koskaan?

Näetkö lasteni kohdalla mitään terveydentilasta jotain kerrottavaa? Entä työtilanteeni? Tulenko saamaan alani töitä vai onko uuden ammatin opiskelu edessä? Milloin?

Kiitos etukäteen..

Vierailija
36/85 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava veto on sähköposti, siihen saa suppean vastauksen, sitten voikin antaa tilinumeron, jonne saa laittaa rahaa. Ihan silkkaa rahastusta, eikä ainakaan siskolleni tiennyt mitään. Järki käteen nyt, naiset.

Mitenkä niin seuraava veto?!!

Minähän pyydän jo tuossa heti ekana että meilaamalla otetaan yhteyttä, enkä missään sanonut olevani täällä koko aikaa.

Olen yh ja pitää käydä palkallisessa työpaikassa!!!

En siis tee tätä rahan perässä.

Joillekin (en siis kaikille) laitan tilinumeron mukaan, jos haluavat maksaa, missään vaiheessa se ei ole pakollista!!!

Jos olisin rahan perään tätä tekemässä, en olisi ikinä tänne edes tullut kirjoittelemaan.

Aina ei ennustaja näe oikein kaikille.

On ihmisiä joihin en saa yhteyttä ja toisiin saan todella hyvin.

Se selittyy sillä, että toiset ovat mieleltään avonaisempia tähän, kuin toiset. joten heitä on helpompi "lukea".

14. Anteeksi epämääräinen ennustus.

Mitään kamalaa ei tule tapahtumaan matkallanne. Ole huoleti.

Näin jotain tapahtuvan, kyllä. Se ei liity terveyteen eikä kuolemaan.

Näen rahan liittyvän asiaan. Joko menetätte rahaa johonkin tai muuten häviää.

Ps. Palaan vastaamaan, kun aikaa on taas enemmän!

En siis koko aikaani ole täällä koneella.

Koittakaa ymmärtää se.

Jos siis olisin maksullinen ennustaja, olisin koneella KOKO ajan, mutta koska teen ilmaiseksi ei mikään velvoita olemaan tässä koko aikaa.

Vierailija
37/85 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna reissuun lähtö ja mietin vain tapahtuuko juuri sillä matkalla jotain pahaa... ei olisi pitänyt kysyä mitään.

t.14

Vierailija
38/85 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö valoa missään minulle?

Luulin elämäni menevän ihan toisella lailla.

Vierailija
39/85 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 25 odottelee vastausta :)

Vierailija
40/85 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta palattiin ehjänä :)

Helpotti tieto, ettei ole "kuolemanvakavaa" tuo ennustus.

Ja taidan tietää mihin tuo rahanmeno viittaa...

t.14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi