Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~*~Näkijä~*~*~*~

Vierailija
23.07.2009 |

Hei

Kuinkahan moni muistaa sen minun piiiiiiiitkän ketjuni täältä? Siitähän taitaa olla jo 2 vuotta.

Ja iltalehteenkin juttu pääsi.

En kerkeä olemaan täällä joka päivä, mutta halutessaan minulle voi laittaa meiliä;

nakija_@hotmail.com

Vastaamiseen voi mennä 1 päivästä 1 kuukauteen. Johtuen siitä miten hyvin saan Sinuun yhteyden.

Kerrot itsestäsi minulle, jonkun verran mitä haluat, jotta saan sinuun yhteyden. Pelkkä ikä tai hiusten väri ei riitä. Kerro vaikka hieman luonteestasi. Jokin erityispiirteesi tms.

Kysyt minulta mitä haluat minun sinulle näkevän ja voit kertoa niistä lisää.

Kirjoitus tyylisi on se minkä avulla pääsen sinuun kiinni ja tulkitsemaan sinua.

-Näkijä-

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilenpa minäkin. Joskus näit minulle mieheni päällä mustan pilven yhä edelleen. Se on siellä ja pysyy ja sen kanssa eletään. Näätkö mieheni työtilanteesta mitään? Entä läheisen sukulaiseni terveydestä? Kiitos jos vastaat.

Vierailija
42/85 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla asuva kohta 40 vuotias nainen, juuri eronnut

talo on myynnissä, tällä hetkellä liian kallis että voisin yksin minun palkallani ylläpitämään, ja en oikein edes pidä lähio elämisestä.

Se on ollut myynnissä jo maaliskuusta asti, kuinka kauan kunnes saan tarjouksen? Olenko sitten pettynyt siihen tarjoukseen kun sen saan?

Auta mua, tämä on vaikea tilanne. Olän tällä hetkellä luottokorttien varalla, mutta en voi tehdä mitään kun en pääse talosta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen jos toisenkin kanssa ja 8. melkein teki tuloaan, mutta ei sittenkään, mikä on onni sillä lapsen isän kanssa ehdittiin jo erota. Pitäisikö minun palata yhteen nuorimmaisten isän kanssa?

Vierailija
44/85 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo uskoa että näkijä ei vastaa :(

Vierailija
45/85 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan nostatte tätä, jos näkijä ei aio enää täällä olla vastailemassa?!!

Eikös sit kannata laittaa mielummin meiliä sille, jos vastais vaik siihe?!!

Vierailija
46/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää miten minun avioliittoni käy? Olen yli 40-vuotias, suurperheen äiti ja meillä on mennyt miehen kanssa "huonosti" jo pari vuotta...Mitä näet tulevaisuudessani? Kiitos jos ehdit vastata!

Vierailija
47/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö meille tulevaisuutta täällä vai kenties jossain toisessa paikassa?

Entä työasiat?

Vierailija
48/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva jos vastailisit kun vähän niin lupailit

Vierailija
49/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kertoa, muutammeko nykyiseltä asuinpaikkakunnalta jossakin vaiheessa, vai asummeko täällä loppuikämme?

Saammeko vielä lapsia?

Kiitos etukäteen!

Vierailija
50/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten työkuvioni etenevät?

Näetkö muuttoa kodistamme?

Entä näetkö meille kolmatta lasta, sukupuoli, milloin?

parisuhde, jatkammeko onnellisina vai onnettomina?

ketunleipä

Vierailija
51/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haikaillut jonkinlaista muutosta elämääni, saanko sen?

Miten rakkausasiat?

n31

Vierailija
52/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta varsatettiin vuosia sitten rahaa. Näetkö varastiko rahat nuori mies vai keski-ikäinen nainen tai hänen tyttärensä? nainen ja hänen tyttärensä ovat minulle tuntemattomia mutta olivat ns. pääepäiltyjä. Nuori mies on tuttuni.

Miten näet/ennustat?

Vierailija
53/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.

Tiedät itsekin vastauksen tähän. Joskus on vain katsottava totuutta silmiin ja todettava miten asiat oikeasti on.

9.

Pahoittelen, mutta en näe onko kolmonen tyttö.

11.

Raskautesi sujuu hienosti loppuun asti. En näe vielä kumpi olisi tulossa.

Asianne näyttää olevan hyvin.

13.

Miltä sinusta tuntuu, kun palasitte? Miksi olitte eronneet?

Mieti näitä itse. En siis kysynyt näitä itselleni.

Kummatkin te tunnutte haluavan yrittää, mutta jotain jää puuttumaan. Teidän tulisi puhua asiat suoraan toisillenne, jottei jää patoutumia suhteeseenne. Näen vaikeita aikoja edessänne, mutta lopulta näkyy paremmat ajat edessä.

14.

Alitajuntasi vuoksi näet synnytys unia. Ruumiisi haluaa lasta, koska mielesi on siinä niin vahvasti jo mukana.

En kuitenkaan näe vielä teille uutta vauvaa.

Näen surua. Jotain odottamatonta tapahtuu. En pysty näkemään tarkemmin, pahoittelen. Jokin estää näkemästä.

15.

Kestää vielä aikansa ennen kuin löydät rakkauden. Ole kärsivällinen. Tapaat hänet tutujesi luona juhlissa.

16.

:D Jokainen uskoo mihin haluaa ;)

17.

Minä en näe kolmatta lasta.

19.

Ole tarkempi tavaroittesi suhteen! ;D

21.

Mies näkyy tulevan elämääsi. Näen jopa sormukset sormissanne.

Palaan jatkamaan taas toisen kerran.

Ja ottakaa huomioon, että teen tätä vapaaehtoisesti, joten en kerkeä täällä aina vastailemaan.

Itse olen yh joten elämää riittää koneen toisellakin puolella.

Kiitos ymmärryksestä.

Vierailija
54/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitseeko hän minut?

Vierailija
55/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 17

Vierailija
56/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kerkeät sielläkin vastaamaan:)

Vierailija
57/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni isästä, jonka kanssa erottiin pari kuukautta sitten. Lapsi syntyy loppuvuodesta. Olen itse piakoin 23 vuotta täyttävä, ammatiltani lh.

Sitä kysyisin että miten minun ja miehen suhteen käypi, kun lapsi syntyy. Kasvaako hän henkisesti että haluaa jättää nuoruuden ilakoinnit sikseen ja haluaisi olla ja elää lapsen ja minun kanssani?

Vierailija
58/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin, 21

Vierailija
59/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, milloin tulen löytämään alani ja mikä se on?Saanko vielä lapsia? Jos niin milloin? Onko poika vai tyttö? Miltä kahden lapseni tulevaisuus näyttää?

Kiitos!

Vierailija
60/85 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme räjähdys miehelläni oli viikonloppuna? Tarkoittiko hän kaikkea mitä sanoi? Haluaako erota? Osa asioista joista puhui, tuli minulle täytenä yllätyksenä, osan tiesinkin.

Juuri aikaisemmin oltiin vähän puhuttu toisen lapsen yrittämisestä, minä niin haluaisin. Saammeko vielä kokea raskauden ja sitä kautta tuleeko toinen lapsi?

Miltä loppuvuosi näyttää? Taloudellinen tilanne välillä on tiukempi, pärjätäänkö? Miten työrintamalla menee? Entä yksityiselämä, tuleeko mitään muutosta? Välillä tuntuu puuduttavalta eikä mitään saa aikaiseksi, muuttuuko tämä?

Olen 38 vuotias brunetti, yksi lapsi ja aviomies kuuluu perheeseen.

Kiitos ja siunausta

T. Brunetti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän