Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää normaalipainoiset jotka pitävät itseään täydellisinä

Vierailija
22.07.2009 |

Moittivat ylipainoisia laiskoiksi ja silti saattavat itse kulkea autolla töihin tai jumppaan tai tupakoida tai jättävät hampaansa pesemättä kaksi kertaa päivässä tai syövät liian vähän kasviksia tai juoruilevat tai ovat muuten ilkeitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin ärsyttää, etten ole täydellinen _vaikka_ olen normaalipainoinen. Mutta se on sentään kiva, että olen normaalipainoinen.

Vierailija
2/2 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia undulaatteja, niistä on aina iloa, silloinkin kun ne nukkuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä