Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Miten vankan nikkinsä saa aktivoitua???

Vierailija
22.07.2009 |

Siis mä en pääse kirjautumaan sisään, vaikka muistan salasanan.



Tein uuden nimimerkin ja sekin vaatii jotain pirun aktivoitumista, mutta miten?



Kiitos jos joku jelppii =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis vuosikaudet ollut sama nimimerkki ja tän palstauudistuksen jälkeen en ole onnistunut kirjautumaan.



Eikö kellään ole samaa ongelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnakonna, jos joku vanha muistaa...

Vierailija
4/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tää onnistui, niin sunkin pitää rekisreöityä kokonaan uusiksi, eli munkaan nikistä ei ollut muka varausta. Ja sitten aktivoida se sähköpostiosoitteella.

Vierailija
5/5 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi