Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista että jotkut vanhemmat ei

Vierailija
22.07.2009 |

kehu ja kannusta lapsiaan.

Siskoni tyttö on todella kaunis , mutta tuntee/luulee olevansa ruma, koska siskoni arvostelee lastaan oman huonon itsetuntonsa takia.

Minä taas olen tavallisen näköinen, mutta tunnen olevani kaunis, hyvä jne. koska äitini kehui aina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehu sinä siskosi lasta paljon.

Vierailija
2/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö kiusaantunut ja aina mollaa itseään.

Hän nyt teini ja asia korostuu.

Kyllä se itsetunto rakennetaan jo lapsena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äiti kehunut häntä, sinua vain?

Vierailija
4/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pieni ja hentonen, siskoni sanoisinko ..muodokas. on takamusta ym.

olin kai "äidin tyttö" lellipentu, niinkuin joka sisarusparvessa on. siskoni oli mummon tyttö.

kaikkia meitä on kehuttu ja kannustettu. ei se oikeuta mollaamaan omaa lastaan ja tavallaan siirtämään huonoa oloa hänelle

Vierailija
5/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

wHAT ? !

Vierailija
6/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskollasi ei, vaikka teitä on tasapuolisesti kehuttu.

Tuo muuten ei ole normaali ja hyväksyttävä tilanne että sisarusparvesta yksi on äidin suosikki. Itselläni on kolme sisarusta ja meillä kaikilla on sama kokemus, että meitä on kohdeltu tasapuolisesti. Ei ollut suosikkeja ja inhokkeja vanhemmillani.

Toivottavasti et jatka tuota lellipentuperinnettä omien lastesi (?) kanssa. Se nimittäin jättää syvät haavat. Ei mummo korvaa äitiä.

minä pieni ja hentonen, siskoni sanoisinko ..muodokas. on takamusta ym. olin kai "äidin tyttö" lellipentu, niinkuin joka sisarusparvessa on. siskoni oli mummon tyttö. kaikkia meitä on kehuttu ja kannustettu. ei se oikeuta mollaamaan omaa lastaan ja tavallaan siirtämään huonoa oloa hänelle

Vierailija
7/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisia kuin omat vanhemmat.

Minulle rakas oli myös oma pappa.

Minulla ei omia lapsia ole, valitettavasti.

Eikö muka joka perheessä ole vanhempien "suosikkilapset", tietoisesti tai tiedostamatta? Minusta se on ihan normaalia ja luonnollista

Vierailija
8/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat "syrjittyjä", että sisarus on se lellikki tmv.

Väitän, että joillakin se pikkumaisuus, kateellisuus, ilkeily, kaiken vertailu mittanauhalla tulee ihan omasta luonteesta, ei ympäristöstä. Ei yhtään tajuta/nähdä miten paljon huomiota, materiaa, ihailua on kuitenkin itse saanut ihan yhtä lailla, se kaikki energiahan on mennyt ja menee sen kateuden kohteen saamisten kyttäämiseen. Ja sillä omalla katkeruudella pilataan sitten suhteita ihmisiin. Kun ollaan aina niin ilkeitä.

Jotkut ovat vaan sellaisia, peruskateellisia, ja mitään vääryyttä sellaisessa ei _aina_ ole takana! Monesti varmasti onkin, ja sille toki sympatiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä