Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaako läskiä olla läski?

Vierailija
22.12.2008 |

Tämä ei ole provo, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten läski kokee itsensä?

Monesti tuolla kaupungille kulkiessa näkee enemmän ja vähemmän läskejä ihmisiä ja mietin, että harmittaako heitä kun mitkään kauniit vaatteet eivät sovi. Tai jos jostain löytyy niin isoja kokoja niin ne näyttää ihan karmealta päällä. Ei voi pitää mitään seksikästä. Yökerhossa ei suuremmalti varmaan tee mieli mennä joraamaan..

Niin esitän nyt hyvin yksinkertaisen kysymyksen: "Vituttaako?"

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan. Itse en esimerkiksi ole lihava, vaan sieltä hoikemmasta päästä mutta en vielä koskaan ole ollut vartaloni kanssa täysin sujut. Aina on liikaa jossakin ja tunnen itseni tosi pulleroksi. Tämä koko hommahan on ihmisen päässä eikä niinkään siinä mitä oikeasti todellisuudessa sitten on.

Vierailija
2/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika montaa harmittaa. Toisia ei.

Ap, on typerää sanoa läski..

Sama kuin henkilössä ei olisi mitään muuta kuin rasvaa.

Meillä lihavia kutsuttiin läskeiksi viimeksi seiskaluokalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään, onkohan läskeillä enemmän mielenterveysongelmia? Vai sattuiko otanta vain olemaan huono. Pääasiallisesti nämä sekopäät olivat enemmän tai vielä vähän enemmän läskejä..

Vierailija
4/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena todella hoikka ja timmissä kunnossa (kroppaani kehuttiin jatkuvasti, sain siitä huomiota). No nyt kahden lapsen jälkeen olen BMI 27 eli pulleahko, ja silti olen nykyään paljon varmempi itsestäni kuin nuorempana. Oikein naurattaa kun muistelee miten silloin nuorempana oli kauheita ongelmia joku finni, olematon "läski" (jota ei ollut kun oli BMI17-18, urheilin) jne. Varmasti olin silloin kauniimpi noin yleisillä mittareilla mitattuna, mutta nyt olen itsevarmempi ja onnellisempi. Voi tietty olla että tilanne olisi eri, jos olisi vielä huomattavasti pyöreämpi.

Vierailija
5/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota läskien "pyöreä", "runsas", "pyylevä", "reitevä", "pulleahko" hapatusta.. Läski mikä läski.. Jos BMI on sanotaanko karkeasti yli 23, niin silloin on läski. On olemassa "laiha", "normaali" ja "läski", muut ovat sitten jonkun näistä kolmesta "kokoluokasta" olevan edustajan oma vähän raflaavampi nimi omalle ulkomuodolle.

Vierailija
6/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säkö näitä määritteitä sitte täällä suomenmaassa saat keksiä että ne on sitte noinki virallisia ku sä käytät??

ja ei, en oo "läski".

Vierailija
7/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoni on 62kg, pituutta 174 cm. Ekasta raskaudesta paino nousi 21kg. Ennen toista raskautta ehti pudota 10kg. Nyt painoa 90kg, olen tosin raskaana, mutta silti tunnen itseni läskiksi. Ja tiedän, että raskauden jälkeen taas painan jotain 85kg, eli on lähes 25 kg normaalipainooni. Kyllä tunnen itseni läskiksi! Ei ole kivaa mennä sovituskoppiin ja tajuta, että koon 44 housut ovat pienet! Aiemmin en tarvinnut sovittaa edes 42-kokoa...

Joten kyllä, odotan innoissani, että saan vauvan ulos ja pääsen laihduttamaan ja taas normaaliin 38/40-kokoisia vaatteita pitämään :)

Sitä kun on painoa, ei edes löydä vaatteita, jotka ovat sopivia, rapuissa ei jaksa kävellä hengästymättä, ostosreissuilla väsyy helpommin...

En ole aiemmin tajunnut kuinka hankalaa on olla lihava. Silti, vaikka raskaus tähän painonnousuun syynä, kyllä sapettaa. Mietin, miksi en voi olla niitä naisia, jotka lihvoat raskauden aikana vain jotain 6 kiloa...

Vierailija
8/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen av-mamma, minulla on miljoonien omaisuus, minä sekä mieheni ollaan molemmat tohtoreita, meidät taaperotkin ovat jo tohtoreita. Olemme aina oikeassa, meidän lapset ovat täydellisiä, olemme uraohjuksia ja silti kotiäitejä, käytämme kestoja ja kertiksiä, rintaruokimme ja käytämme korviketta.. mitähän vielä? :D

Vierailija
9/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin kyllä kirjoittaa olevani läski (se taisi olla pointtisi?) Itse en koe itseäni läskiksi, vaan hieman pullukaksi.

Terveyden ja ulkonäönkin kannalta on kyllä täysin eri asia onko BMI 27 vai 37. Itse asiassa esim. kehonrakennusta harrastava läskitön ihminenkin voi olla BMI 27, jos on oikein lihaksikas kroppa. Itse en toki kuulu tähän joukkoon, mutta tämä ihan vain sinulle tiedoksi.

6

Vierailija
10/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normaali (ei kehonrakennusta harrastava mies-nainen)

Vierailija
11/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, itse kutsun itseäni läskiksi. En toisia. Toisten ylipaino ei mulle kuulu, enkä halveksi heitä sen vuoksi.

Ja kyllä. Olen hyvin tyytymätön itseeni läskinä. Kuten myös olin laihana.

Vierailija
12/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien 20:n ylikiloni kanssa. Saattaa toki hentoisempaa hirvittää katsoa vierestä.

Siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu.. :D

Vierailija
13/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien 20:n ylikiloni kanssa. Saattaa toki hentoisempaa hirvittää katsoa vierestä.

Vierailija
14/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei harmita.

Isoja kokoja löytyy aina vaan paremmin ja mielestäni näytän vaatteissani aika hyvältä. Yökerhossa joraan ja paljon (sen harvan kerran kun nykyään enää yökerhoon lähden, mutta se ei johdu ylipainosta vaan pienistä lapsista).

Eli yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: ei vituta. Itse asiassa olen tosi onnellinen ja tyytyväinen elämääni ja itseeni juuri tällaisena. Minun elämäni koostuu vähän tärkeämmistä asioista kuin ylipainosta.

Vierailija
15/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen aivot eivät sisällä rusinaa, eivätkä ruosteisia putkia. Aivoista voit lukea lisää esimerkiksi wikipediasta. Siellä on ihan kattava artikkeli ihmisen aivoista, niiden keskimääräisestä koosta ja muustakin yleisestä tiedosta.

Voiko tuosta sinun kirjoituksesta vetää sen johtopäätöksen, että jos et ole läski, olet idiootti? Ok, pidetään tämä mielessä.

Kannattaa muuten katsoa huvikseen esimerkiksi suomalaisten pörssiyhtiöiden vuosikertomuksien takasivuilta joissa esitellään yrityksen ylin johto. Siellä on vain yllättävän paljon näitä "laihoja idiootteja"

Vierailija
16/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tääkään ei o sit provo, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten kaltaisesi ihminen hyväksyy rusinan kokoiset aivosi?

Monesti täällä av:lla törmää enemmän ja vielä enemmän aivottomiin henkilöihin ja mietin, että harmittaako heitä kun aivoissa liikkuu se yks ainoa rusinan kappale tai putket, jotka ilmeisesti on ruosteessa? Ei voi sanoa mitään älykästä. Oikeassa ihmisjoukossa ei varmaan suuremmalti tee mieli mennä avaamaan suutaan.

Nyt esitän hyvin yksinkertaisen kysymyksen: Ymmärrätkö?

Ainiin...Kaunista Joulua ja Onnellista uutta vuotta 2009 kaikille tasapuolisesti. Tämä tästä lähtee lihottaan itseään lisää, vieraileen kaikkien sukulaisten luona, kiittämään niistä kaikista seimellisistä, pukillisista ja omanlapsenkuvallisista-joulukorteista, ottamaan vastaan kaikki ihan sikakummalisetihanatkauheatsöpöt lahjat ja oikeasti nauttimaan koko joulunajasta!=DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
17/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon kauniita vaatteita, jotka sopivat minulle.

Tekee mieli joraamaan ja joraankin pitkään (moni "laiha" kaveri väsyy aikaisemmim)

Joten lähtöarviosi meni vähän pieleen.

Ja mikä tärkeintä: ei vituta. Pidän itsestäni juuri tällaisena.

Ja arvaa mitä? Siellä joratessani saan myös miesten huomiota enemmän kuin edes haluisin. Miehet näes tykkää kun on kunnon rinnat ja peppu eikä mikään luuviulu.

Vierailija
18/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en yhtään ihmettele talouden synkkiä tulevaisuuden näkymiä :D

Kannattaa muuten katsoa huvikseen esimerkiksi suomalaisten pörssiyhtiöiden vuosikertomuksien takasivuilta joissa esitellään yrityksen ylin johto. Siellä on vain yllättävän paljon näitä "laihoja idiootteja"

Vierailija
19/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suomalaisten pörssiyhtiöiden vikahan se on tämä tuleva taantuma. Mee vaan takas sinne sohvannurkkaan vetämään vähä koksua ja namuja. Laihdut pian kun hikoilet koneella ja hermoilet av-palstalla. Muista verenpaineet! :)

Vierailija
20/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen aivot eivät sisällä rusinaa, eivätkä ruosteisia putkia. Aivoista voit lukea lisää esimerkiksi wikipediasta. Siellä on ihan kattava artikkeli ihmisen aivoista, niiden keskimääräisestä koosta ja muustakin yleisestä tiedosta.

Voiko tuosta sinun kirjoituksesta vetää sen johtopäätöksen, että jos et ole läski, olet idiootti? Ok, pidetään tämä mielessä.

vaan niistä ihmisistä, jotka ottaa oikeudekseen arvostella ihmisiä pelkästään ulkonäön perusteella kun ei edes tunne ihmisiä. kun lukee näitä viestejä täällä niin suurin osa kritisoi ihmisiä ihmisiä ihan oudoista jutuista. Ja eiköhän se kerro jo paljon, jos et huomannut tekstini sarkasmia:D niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. vastasin ihan samallalailla kuin ketjun aloittaja..