Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaako läskiä olla läski?

Vierailija
22.12.2008 |

Tämä ei ole provo, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten läski kokee itsensä?

Monesti tuolla kaupungille kulkiessa näkee enemmän ja vähemmän läskejä ihmisiä ja mietin, että harmittaako heitä kun mitkään kauniit vaatteet eivät sovi. Tai jos jostain löytyy niin isoja kokoja niin ne näyttää ihan karmealta päällä. Ei voi pitää mitään seksikästä. Yökerhossa ei suuremmalti varmaan tee mieli mennä joraamaan..

Niin esitän nyt hyvin yksinkertaisen kysymyksen: "Vituttaako?"

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveän suuri mutta kuitenkin vähän ylipainon puolella (169cm/73kg), ja kyllä vituttaa etten näytä tämän paremmalta. Varsinkin kun naama on nätti, niin että jos olisin hoikempi olisin luultavasti kokonaisuutena ihan kaunis.

Vierailija
42/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on osa ihmistä, ei se osaa itsekseen ajatella. Ei sen kummemmin kuin liha tai luukaan. Kaikkea sitä aikuinen ihminen kyselee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen olevani surkea ihminen, kun elämänhallintani ei ole ruuan osalta kohdallaan. Luulen ettei läskejäni olisi, jos ei olisi masennustakaan. Ja nyt kun lääkkeiden avulla alkaa olla mielialat normalisoituneet, läskit muistuttavat minua koko ajan siitä, etten ole "normaali", vaan kovasta yrityksestäni huolimatta sairastuin ja joudun syömään lääkkeitä.

Lääkkeet eivät siis minua ole lihottaneet, vaan se, etten ole pystynyt kai elämään tunteitani, olen yrittänyt syödä itseni turraksi. Jotkut kai samaan ongelmaan repeää juomaan, mä olen sitten syönyt.

En todellakaan pidä läskeistäni, koska ne muistuttavat minua kurjista päivistä.

Vierailija
44/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli EI harmita

Vierailija
45/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino sai minut epävarmaksi ja itsetunto oli huono. Pudotin painoa 20kg ja täytyy sanoa että olen nyt todella tyytyväinen itseeni.

Silti mua ärsyttää sana läski. Se on mielestäni alentava ilmaisu. Jokainen ihminen ansaiseen ihmisarvoisen kohtelun, painoi sit 50kg tai 150kg. Kuka haluaa että joku kysyisi että miltä tuntuu olla ruma tmv.? Ei kukaan.

Vierailija
46/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään vastaavasti nimitystä LUUVIULU, TIKKU tai HERNEKEPPI aina kun puhutaan laihasta ihmisestä, että ollaan tasapuolisia.

Tämäkään ei ole provo, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, eikö sinulla tosiaankaan ole muunlaista päänvaivaa kuin lihavampien ihmisten vaatteet ja joraamisenhalu.

Missä läskeillä on keinonivelensä, siinä hernekepillä puolestaan osteoporoosinsa. Eipä ole kiva maata särkyvien luiden kanssa petissä ne vuodet 80-100, vai onko. Hyvin yksinkertainen kysymys tämäkin.

Vierailija
47/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveydestä voi olla montaa mieltä.. se, että on laiha ei automaattisesti takaa terveyttä eikä ylipainoisuus (jos se ei ole järkyttävää ylipainoa) tarkoita että ihminen on sairas... lievästi ylipainoinen ihminen voi aivan hyvin olla yhtä terve tai terveempi kuin laiha ihminen, jos muuten elämäntavat ovat kunnossa. jollain kymmenen tms kilon ylipainolla ei ole vielä hirveää vaikutusta terveyteen... ei esim niin paljoa kuin tupakalla tai alkoholilla... toisekseen on tehty joitain tutkimuksia (joku välkky voisi taas kaivella niitä) joissa on huomattu että esim osteoporoosi ei tulisi yhtä helposti jos on lievä ylipaino, kuin jos on tosi laiha.. ja muita tälläisiä... ja että painon jojoaminen on paljon vaarallisempaa kuin pysyvä lievä ylipaino. minulla esimerkiksi on 15 kiloa ylipainoa ja kyllähän sen jo näkee. mahdun silti normaaleihin vaatteisiin, minulla on hyvä parisuhde, seksiä, lapsia ja hyvin sujuneet raskaudet ja olen aina saanut sen työpaikan johon olen hakenut. verikokeitten mukaan kaikki arvoni ovat erinomaiset ja lääkäri totesi, että olen aivan terve ja oli tyytyväinen etten käytä tippaakaan alkoholia, tupakkaa en ole koskaan maistanutkaan ja lasteni takia harrastan kuitenkin päivittäin liikuntaa vaikka kyllä, herkuttelen, sitäpä en kiellä :)

jos ihmisellä menee satanen rikki niin kyllähän silloin on kyse jo terveydellisistä haitoista, mutta koska asiat nyt on niin suhteellisia niin lievä ylipaino on aika pieni paha tässä maailmassa... olenkin useamman kuin yhden kerran kun joku tuttuni puhuu läskeistä katsonut hetken hänen tupakkaansa tai kaljaansa ja no.. eiväthän he ole tajunneet...

Vierailija
48/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tuola mainitsi jotain sen tyylistä että olisi jo ylipainoa jos bmi ylittää 23? Eikös normaalipainon bmi yläraja ole 25?

Itku, taidan sittenkin olla siis lihava, kun painoa 73kg ja pituutta 178cm. höh :(

Vierailija
49/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana viikolla 28 ja painoa on 94 kiloa ja pituutta 173 cm. Järkyttävältä tuntuu. Tavoitteenani on kyllä sitten imetyksen jälkeen laihdutella. Muuten en ole varsinaisesti ihan surkeassa kunnossa. Ennen odotusta ja vielä raskauden alkuvaiheessa kävin hölkkäämässä kympin lenkkejä: Ikävä tosiasia on vaan se, ettei sillä liikunnalla niistä läskeistä eroon pelkästään pääse .) Mutta alkuperäiseen kysymykseen, kyllä mua vituttaa!!!

Vierailija
50/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottaa oikein.

Vierailija
51/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa kun miehet kilvan yrittävät iskeä ja olen niin julmetun seksikäs minihameessani.

Mieheni on seksikäs urheilija ja meillä on hillitöntä seksiä.

Vierailija
52/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa kun miehet kilvan yrittävät iskeä ja olen niin julmetun seksikäs minihameessani.

Mieheni on seksikäs urheilija ja meillä on hillitöntä seksiä.

Vierailija
53/53 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lihominen harmittaa, mutta hoikkanakin harmitti aina joku asia, en ole siis nykyään keskimäärin sen onnettomampi kuin ennenkään.

Jaksan liikkua, kävellä, ja juostakin, BMI on ollut jotain 27 kun olen juossut 12 km lenkkejä tunnissa ja 5 min. Kaikki veriarvoni ovat kunnossa.

Jos voisin valita, olisin hoikempi, mutta tässä elämäntilanteessa se kilpirauhasongelmieni takia vaatisi niin suuria ponnistuksia, että mieluummin opettelen hyväksymään itseni, kuin hankin nyt enempää stressiä. Tänäänkin olen kävellyt 10 km, tenhyt lumityöt ja käynyt kauppa-asioilla monen kilometrin edestä, mutta se paino on ja pysyy.