( . ) TAMMIMASUJEN joulu ( . ) vk52
29.12. tjw---------------28v------eka-------------Jorvi
1.1. kimmi--------------33v------viides----------K-SKS
1.1. ninette-------------30v------toinen----------TYKS
2.1. nanna80----------28v------kolmas--------TAYS
2.1. -meea-87----------?--------eka-------------OYS
3.1. noffetus-----------26v------eka-------------TAYS
5.1. jasper08----------26v------kolmas--------kättäri
6.1. trio------------------38v------kolmas--------kättäri
7.1. Eno-Elmeri-------35v------toinen---------Jorvi
7.1. uniq-----------------31v------eka------------NKL
8.1. döner78-----------30v-------toinen---------hyvinkää
8.1. duffeli--------------34 v------toinen---------TYKS
9.1. Tii75----------------33v------toinen---------KOS
11.1. Anni09-----------31v-------eka--------------kättäri tai NKL
11.1 Annami-----------31v-------eka-------------
12.1. tepa84-----------24v-------eka-------------TAYS
12.1. Lelu----------------?--------eka------------NKL
13.1. mae3-------------27v-------kolmas--------kättäri
13.1. ela----------------26v-------eka-------------TYKS
13.1. minnikki---------24v-------neljäs----------SatKs
13.1. puhkarhu--------31v-------toinen---------LKS
14.1. pineli--------------37v------toinen---------kättäri
14.1. Ronjakasperi----32v-----eka-------------Oys
14.1. Niinanii------------34v------toinen---------naistenklinikka?
15.1. 3xäippä74--------34v------viides----------Seks
15.1. footprint74--------34v------seitsemäs---?
15.1. äitiliini2004-------24v------kolmas-------kättäri
15.1. amelie-------------21v------eka-------------Oulu
15.1. Charlie------------32 v------toinen----------ulkomaa
15.1. Sipis--------------41v.-------eka------------Porvoo
15.1 Uglyduck---------36v--------kolmas------
Kommentit (62)
Joulua vietetty oikein urakalla täällä, ainakin ruoan puolesta ja makeisten...koko aika suussa jotain makeaa :) muuten ei ruoka ole oikein maistunut ja olen sitä ihmetellyt että kuitenkin täytyy koko aika käydä isolla hädällä ja vaavi on painunut niin alas et koko aika muutenkin vietän aikaa huussin puolella....
Tänään iski oikein siivous vimma nyt odotan vaan että kaikki talossa heräisi et pääsis imuroimaan ja pesemään lattiat :) Eilen kävin ostamassa tuttipullon ja tutin ja varaksi korviketta, vaippoja, puhdistuspyyhkeitä, itselleni hammasharjan ja pastilleja kassiin. Eli olisin ihan valmis menemään jo synnyttämään kun kaikki alkaa oleen kunnossa.Niin ja sit ostin turvakaukalon, ihan halvimman mallin minkä löysin....nyt ei varaa kalliimpaan.
Uutta vuotta pitäisi mennä viettämään minun siskolle mutta saa nyt nähdä kui käy ku jotenkin sellanen olo et oon silloin jo jakautunut...vai onko vaan omaa toiveajattelua en sit tiedä.
Mukavaa sunnuntaita kaikille
T:Lootuskukkanen ja Aada 36+6
Ajattelin tulla kertomaan omia kuulumisia ja hieman kyseleen muilta kokemuksia muutamiin hassuihin muutoksiin, joita omassa kehossa on viime aikoina tapahtunut.
Eli vauva on nyt ainakin painunut entisestäänkin alas. Tiistaina ei ollut vielä täysin kiinnittynyt, mutta nyt varmasti on, koska omat tuntemukset ovat muuttuneet kovasti. Nivusiin sattuu jatkuvasti ja hyvää asentoa on vaikea löytää. Pissalla on pakko juosta tosi usein, noin 30 min välein pahimmillaan.
Nassu kukkii edelleen, mutta osasyy on kyllä se että epähuomiossa rapsuttelen näitä nyppyjä eikä ne pääse paranemaan.. uusia ei ole tainnut tulla ollenkaan.
Maitoa edelleen tulee vähemmän kuin aikaisemmin.. sänkyyn ei ole tarvinnut tulvia hetkeen (reiluun viikkoon) aikaan, mutta pisara silloin tällöin nousee kuitenkin. Maitoa alkoi erittymään mulla jo 26+? viikoilla ja tosiaan lakanat ovat saaneet ihan uuden kuosin sen vuoksi.
Kauhea jano mulla on koko ajan.. Saatan juoda vettä päivässä jopa 7 litraa. Ruoka sitä vastoin ei oikein meinaa maistua. Elimistö jotenkin tykkää nyt paastota ja joudun väkisin syömään jotain päivittäin.
Pieni flunssa iski muhun eilen.. nenu vuotaa ja joku siili on muuttanut kurkkuun asustamaan. Kuumetta en ole mitannut, mutta omasta olosta päätellen pientä lämpöilyä saattaisi olla kun välillä oon ihan jäässä ja sitten on taas kauhea hiki päällä.
Jos joku osaa näistä muutoksista sanoa, että enteileekö ne jo lähipäivien synnytystä niin olisi kiva. Vaikka kai jokaisen keho hieman eri tavalla valmistautuu synnytykseen.
Jokohan sairaalakassi pitäisi itsellekin pakata?? Oon lykännyt sitä tässä jo viikkotolkulla :D
noffetus 39+1
ps. anteeksi omanapaisuuteeni..