Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~ENSKAT viikko 22~~~

26.05.2008 |

En nähnyt vielä uutta pinoa, tässä viime viikon juttelut:

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&_forum_WAR_perhe…

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai taitaa kyllä mennä jo maanantain puolelle tää teksi mutta enpä nyt vielä aloita uutta pinoa, tehköön aamun eka sen. Pitäs olla jo nukkumassa mutta tein tässä koneella muutamia rästihommia ja pakko oli vielä tulla surffaileenkin. Mies ja Kiia jo ovat unten mailla. Mutta jos nopeeta jotain kommentoisin.

Maman Justuksella on ikävä vaiva:( Taidatte olla jo kaikki mun tuntemat keinot kokeilleet, eli en osaa vinkkiä antaa. Mutta kovasti toivotaan jo helpotusta asiaan ja hyviä unia.

Pore oli laittanut ihanan kuvan Noorasta, tukka tekee tytöstä kyllä valloittavan näköisen. Ja onnittelut jo etukäteen tiistain johdosta.

Tipukin oli laittanut tuoreen kuvan Siennasta, saisikohan mäkin laitettua, katsotaan. Söpö neiti ja nätti mekko, mistä oot löytänyt?

Odottelija oli shoppaillut kunnolla, kivan kuuloista ja paljon olit löytänyt kaikkea. Harmittavaa kun Eemilin päikkärit on menneet risaisiksi, toivottavasti kuitenkin ohimenevä vaihe vaan.

Butterfly: jokos siellä ollaan parannuttu?

Buuffa: meillä on Kiialla käytössä sellanen taikamuki, eli sellanen muki jossa on se venttilisysteemi jolloin sieltä ei tuu vettä kaatamalla vaan pelkästään imemällä. Tosi kätsy kapistus kun ei valskaa laukussa eikä tyttö saa kaadettua päälleenkään mukin sisältöä, suosittelen! Me alotettiin nokkisreenailut eka ihan ilman sitä venttiiliä ja sitten kun alkoi juominen sujumaan niin lisäsin sen ja ei mennyt montaakaan kertaa kun Kiia hoksas millä tekniikalla nyt pitää juoda.

Mitenkäs Susannan treffit meni?

Entäs Hermionen kekkerit? Ja piti vielä kommentoida kanssa tuohon sun ajatukseen kuinka on hyvä kun annetaan lapsosiemma kasvaa ja kehittyä omaan tahtiinsa, juuri näin, samaa mieltä. Mun mielestä kanssa täällä ollaan ihanalla tavalla kiinnostuneita ja kannustavia, eikä ole mitään ahdistavaa ilmapiiriä tän(kään) asian suhteen.

Dajmille ja pätkikselle heipat sinne kiireiseen viikkoon. Kiva kun ehdit poikkemaan.

Weera ja Ainokin oli olleet juhlissa, miten meni, oliko tyttö ihmeissään uusista ihmisistä?

Mäkin luulen muistavani mutsikon nimimerkin o-puolelta, tervetuloa vaan juttelemaan.

Ja lopuksi vielä Maman galluppiin: mä oon pukenut meidän helposti hikoilevalle tytölle lämpösinä päivinä enää yhden kerroksen vaatetta ja päässäkään ei aina oo ollut kun huppu. Ei makuupussia enää hetkeen eikä peittojakaan. Meille paistaa aurinko parvekkeelle tosin. Nyt eilen ja tänään oli rattaissa jo ihan pelkällä t-paidalla ja ohuilla housuilla.

Mutta nyt nukkumaan, huomenna on paljon ohjelmaa ja on pakko alkaa se pakkaaminen vihdoin kunnolla.

heltsy ja kiia tänään (tai siis eilen;) 8kk

koitan laittaa viime viikolta yhen kuvan mukaan, se tulee taas varmaan tosi isona kun en muista miten saa pienemmäksi ja mun atk-tukihlö nukkuu...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla