Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana??!

23.10.2014 |

Moi olen 18-vuotias, ja onko siis mahdollista että olisin raskaana? Olen ollut jo 5kk suojaamattomassa yhdynnässä mieheni kanssa. Lapsi olisi siis toivottu, emmekä ole yrittämällä yrittäneet, tulee kun on tullakseen:) n. Kuukausi sitten alkoi oudot oireet huono olo koko ajan(olen myös oksentanut) rintojen arkuus, turvotus.. Olin aivan varma että olisin raskaana, mutta kuitenkin viikko ennenkuin kuukautisieni olisi pitänyt alkaa alkoi niukka vuoto joka kesti vain hetken, seuraavana päivänä alkoi menkat(runsaat) menetin toivoni enkä edes tehnyt testiä.. Outoa oli ettei oireet lähteneet vaan ovat pahentuneet ja nyt Kaksi viikkoa sen jälkeen tuli eilen niukka vuoto joka taas kesti vain hetken ja loppui kuin seinään.. Normaalisti siis todella säännölliset menkat ja kierto 28pv. Tämä on todella epänormaalia mietin onko mitenkään mahdollista että kuitenkin olisin raskaana! Menen huomenna ostamaan testin.. Onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia? Ja onko mahdollista että kuukautiset tulevat vaikka olisi raskaana?ähh.. Epätietoisuus tekee minusta hullun! Toivoisin asiallisia vastauksia.

Kommentit (1)

1/1 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan on mahdollista. Huomenna se selviää. koita malttaa. pidetään peukkuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla