Minkä takia naisten pitää pitää pieniä bikineitä, mutta miehet saa kulkea lepattavissa
telttasortseissa? Tasa-arvo on kaukana rantapukeutumisessa!!
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 09:59"]
Pointti taisi olla se että kaikki naiset EIVÄT pukeudu paljastavasti omasta tahdostaan, vaan siksi etteivät löydä muunlaisia vaatteita.
[/quote]
Kerropa sitten miksi AP puhuu tasa-arvosta, vertaa naisten pukeutumista miehiin ja ei aloituksessaan sanallakaan mainitse vaateliikkeiden huonoja valikoimia.
Mitä vittua, miks nainen haluis pukeutua telttashortsiin? Ei vittu! Ei sellases voi uida eikä muutenkaan oo mitää järkee kesäkuumalla. Oon mies ja musta on epätasa-arvoo se, et miehille ei myydä pipkkupikkubikinihousuja!
"Minkä takia naisten pitää pitää pieniä bikineitä, mutta miehet saa kulkea lepattavissa telttasortseissa? Tasa-arvo on kaukana rantapukeutumisessa!!"
Jos koet että näkymät ovat puutteelliset niin tule toki kysymään saako kurkistaa. Järjestän mielelläni "henkilökohtaisen esittelytilaisuuden" kunhan et avannon reunalta bongaa.
Ei naisen "pidä" pitää pieniä bikineitä, se on ihan hänen omassa valinnassaan!
miksi ketään häiritsisi pienet bikinit? Suomalaisuuteen kuuluu terve suhtautuminen kehoon. jos on jopa alasti, sitä ei nähdä välttämättä seksiasiana. saunaan käydän kavereiden kanssa. miehet ja naiset yhdessä. alastomuudessa ei ole mitään sopimatonta jos ei tee sopimattomuuksia alasti, onneksi täällä naiset saa pukeutua niin pieniin bikineihin kuin haluavat jos on kuuma niin ollaan bikineissä kuten kaikkialla maailmalla ne ketkä ei tykkää se
pidän niin pieniä bikinejä kuin haluan vaikka mulla on läski peppu ja selluliittia. pukeudun miten haluan.
Pieni ja ahdas alaosa sopii paremmin naisille kuin miehille. Eikö ole kuitenkin normaalia, ettei ihmisen alapään tarkoitus ole korostua, vaan enemmänkin päinvastoin. Toki bodauskisoissa miehillä on ihonmyötäiset pikkuhousut, mutta huomio kiinnittyy kaikkeen muuhun kuin lisääntymisvehkeisiin.
On siis luonnollista, että miehillä on arvailun varaa jättävät shortsit. Ja niiden alla mahdollisesti sitten löysät bokserit. Sen lisäksi housut ovat paljon tärkeämpi mukavuus- ja terveyskysymys miehille kuin naisille. Naisen lantio on kuin androgyynillä mallinukella, eikä naiselle ole samalla tavalla merkitystä ovatko pöksyt ihonmyötäiset vai ei. Esteettinen ja ergonominen lopputulos on lähes sama.
-Mies 28v-
Palan järkyttävän helposti ja inhoan aurinkorasvoja, joten tilasin netistä burkinin vaikken ole muslimi. Jätän vaan sen päähän laitettavan hupun pois, ja lyhensin housujen lahkeet capreiksi. Ihmiset tuijottavat, mutta mikään ei voita sitä mukavaa oloa. Kuumana päivänä hitaasti kuivuva uikkari viilentää ihanasti vielä rannallakin.
Nämä tuijottajat ovat päälle kolmekymppisiä mammoja jotka näyttävät kärsiviltä mustissa maxihousubikineissään tai mustissa kokouikkareissa...ehkä heilläkin alkaa raksuttaa.
Minua on muutenkin alkanut ärsyttää tuo, että ollakseen "normaali" naisen pitää paljastaa enemmän kuin miesten. Jos pukeutuu naisellisiin vaatteisiin jotka paljastavat ihoa saman verran kuin normi-miestenvaatteet, pidetään jotenkin outona.
Naiset ovat esteettisen seksikkäitä ja tykkäävät korostaa sitä, sekä miehille että etenkin toisilleen. Siinä se perussyy.
Miehetkin tykkäävät korostaa tätä asiaa, mutta toisilla tavoin.
T. M28
Jaa sekö on tasa-arvo-ongelma jos naiset omasta vapaasta tahdostaan pukeutuvat miehiä paljastavammin? Vau, olen kyllä kuullut miehiä syytettävän milloin mistäkin mutta tämä vie koko potin. Minä voisin sitten vuorostani syyllistää naisia siitä että miehet hurjastelevat autoillaan ja kuolevat kolareissa naisia enemmän.
Pointti taisi olla se että kaikki naiset EIVÄT pukeudu paljastavasti omasta tahdostaan, vaan siksi etteivät löydä muunlaisia vaatteita.
Jotta voisi pukeutua vapaasta tahdostaan esim. paljastavasti, pitää ulottuvilla olla muitakin vaihtoehtoja.
http://www.ahiida.com/index.php?a=results&subcat=65