Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia naisten pitää pitää pieniä bikineitä, mutta miehet saa kulkea lepattavissa

Vierailija
19.07.2009 |

telttasortseissa? Tasa-arvo on kaukana rantapukeutumisessa!!

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hel... ihmettä.

Lasken itseni vielä feministiksi, tosin juuri tällaisten keskustelujen vuoksi en sitä toitota. Mutta miten, MITEN tämä on sukupuolten välinen tasa-arvokysymys? Tässäkin ketjussa on esitetty, kuinka naiset vaativat toisiltaan tietynlaista pukeutumista, mikä voi olla ihan todellinen epäkohta, mutta mitä tekemistä tällä on tasa-arvon kanssa? En ole vielä törmännyt yhteenkään täysikasvuiseen mieheen, joka olisi julistanut vaativansa naisilta paljasta pintaa. Kaikki naisellisuuteen tai naiseuteen tai mediaan liittyvät ongelmat eivät ole tasa-arvokysymyksiä, ja se, että niistä yritetään sellaisia tehdä, vesittää keskustelun niistä ihan oikeista tasa-arvo-ongelmista. 

Vierailija
22/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en usko että kyse on siitä että kuka SAA kulkea minkäkin kokoisissa asusteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrää? Ja kyllä mun tuntemat miehet eivät missään telttashortseissa rannoilla liiku. Mun ystäväpiirissä ihmisillä on omat aivot ja ne tekee ihan itse asuvalintansa, myös rannalle.

Vierailija
24/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta nännit ja cameltoe näkyvät!

Vierailija
25/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä ruskettumisesta, joten käytän rannallakin peittävämpiä vaatteita vaikka periaatteessa en ole mahdoton näky bikineissäkään.

Vierailija
26/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos sulla on valtava selluliittiperse, osta kostoksi string-pöksyt!

Vierailija
27/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee juhlapukeutumisessakin; naisella vilkkuu vähintään sääret ja olkapäät, mies on kaulasta varpaisiin puettu. Olen miettinyt näitä pukeutumisasioita ja joka kerta jaksaa ärsyttää kun miehille on juuri tuo "shortsi"-vaihtoehto ja naisille sitten suunnilleen tangat...huhhuh.

Vierailija
28/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee juhlapukeutumisessakin; naisella vilkkuu vähintään sääret ja olkapäät, mies on kaulasta varpaisiin puettu. Olen miettinyt näitä pukeutumisasioita ja joka kerta jaksaa ärsyttää kun miehille on juuri tuo "shortsi"-vaihtoehto ja naisille sitten suunnilleen tangat...huhhuh.

Ja vastaavasti ainakin hyvin varustelluissa urheiluliikkeissä myydään rantashortseja naisten malleissa. Eikä ne mieshousutkaan naisella pahalta näytä.

Vierailija
29/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta shortsiuikkarit ja yläosa. Nykyää niittäki on naisille. Tai osta vaikka kokouikkarit. Neki on ihan hyvät. Tai jos haluut olla ku mies laita shortsiuikkarit ja oo ilman yläosaa. Niin helppoa se on.

Vierailija
30/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos haluut olla ku mies laita shortsiuikkarit ja oo ilman yläosaa. Niin helppoa se on.

On nimittäin tasa-arvokysymys, että naiset eivät saa vapaasti tuntea vilvoittavan tuulenvireen leikkiä povellaan.

Vierailija
31/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä keräisin aika paljon katseita jos menisin uimaan peittävät vaatteet päällä.

Naisten shortsiuikkarit eivät peitä juuri sen enempää kuin tavallisetkaan.

Vierailija
32/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muoti, jota taas varmaan saamme kesäkisoissa todistaa. Naispituushyppääjät hyppäävät hiekkakasaan pikkupikkubikinien alaosassa, joita he sitten HETI hypyn jälkeen alkavat paniikissa kaivella persiistään, hiekat bikineistä vain pöllyten. Miehillä ovat hyppypöksyt melkein polviin, pyöräilyhousujen tyyliin.

Vierailija
33/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina juhlissa naiset kärvistelevät korkkareissaan ja varpaita särkee viimeistään loppuillasta, kun taas miehet saavat painella mukavissa matalissa pehmeissä nahkakengissään.

Vierailija
34/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teitä pakottaa pukeutumaan yhtään mitenkään? Saatte pitää JUURI NIIN PEITTÄVIÄ VAATTEITA KUIN HALUATTE, niin rannalla kuin juhlissakin.

Vierailija
35/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa naisista on valmis tekemään mitä vaan sen ylläpitämiseksi

Vierailija
36/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan niitä uimahameita, joissa on helma melkein polveen..

Vierailija
37/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nimenomaan uimiseen soveltuvia hameosia, ei pelkkä rantavaate.

Ja onhan niitä uimahameita, joissa on helma melkein polveen..

Vierailija
38/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivoilla ajatteleva nainen tajua laittaa ylleen mitä haluaa eikä kulje massan mukana - turha peräänkuuluttaa tasa-arvoa kun itse kuitenkin päätetään mitä ylle pannaan

Vierailija
39/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku bikineissä ihan vain miehiä metsästäen?

Eiköhän jokainen päätä, mitä päälleensä pukee eli tällä asialla ei ole tasa-arvon kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
40/73 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

telttasortseja... ei edes miehet