Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nykyajan isovanhemmat eivät jaksa hoitaa

Vierailija
19.07.2009 |

mikä helvetti siinä on et pidetään niin raskaana lastenlasten hoitamista? isovanhemmat alta ja vähän päälle 60 v, ei sairauksia. kyllä vaan heidän vanhemmat ovat auttaneet päivittäin lastenhoidossa mut he eivät jaksa hoitaa kuin hyvin harvoin. olen ihan loppu kun en koskaan saa vapaata. ja sisareni käyttää nekin päivät kun vanhempani jaksavat hoitaa vaikka heillä toisen vanhemmat hoitavat tosi usein. eli vievät meidän ainoat tilaisuudet saada kahdenkeskistä aikaa. olen niin loppu. ja en uskalla hoitajaa palkata koska tosiaan nuoret tytöt ei osaa kaikkia vaaratilanteita ajatella kun en edes itsekään osaa. en halua että lapseni menettää hengen nuoren tytön heitukan hoitaessa...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sinun lapsiasi. He ovat osansa tehneet. Palkkaa hoitajat - kyllä ammatti-ihmisäkin löytyy, esim. Mannerheimin lastensuojeluliitosta. Ja tuo vouhutus kahdenkeskisestä ajasta.Vvielä sillä ajalla väsäätte lisää niitä jälkeläisiä - vanhempien hoidettavaksi.

Vierailija
42/49 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt, että ne isovanhemmat myös ITSE saa niistä lapsista hirveästi. Hassua että ajattelet, et itse ne myös hoidat, vaikka pienellä ikäerolla jne jne..

Sehän on ihmissuhde niihin isovanhempiin ja fiksut isovanhemmat ovat kiinnostuneita lapsenlapsistaan. Otat kaiken ilon irti, niinkuin sanoitkin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan käsittänyt.. Sehän nyt on ihan selvää että isovanhemmat haluaa hoitaa lapsia koska he nauttii siitä. Kirjoitin ehkä liian epäselvästi mutta tarkoitin että vanhemmat kyllä tietää että heillä ei ole velvollisuutta hoitaa lapsia mutta haluavat luoda lapsiin läheiset suhteet. Se on mieletön rikkaus ja olen siitä kiitollinen. On ihana huomata että mun lapsista on valtavaa iloa myös heille :) Ei se ole itsestäänselvyys. Äh, ei järki tahdo enää pelata mutta pointti on se että olen hyvin kiitollinen vanhemmista jotka haluaa olla laspsenlasten kanssa koska he siitä nauttii. Äitini on sanonutkin että ihanaa kun päävastuu on meillä vanhemmilla ja he saa parhaat päältä :) Eli puuhaavat kaikkea kivaa mitä ei meidän lasten kanssa keretty tehdä. Mummola on ihana paikka jossa lapset saa täyden huomion ilman että tehdään ylimääräisiä kotitöitä. Isovanhemmat siis pyhittää ajan heille koska he nauttii siitä. Kuria pidetään mutta mummola on kuitenkin mummola herkkuineen ja omine sääntöineen. Erittäin tärkeää on myös se että lapseni nauttii isovanhemmista! En ole siis itsekäs ja omi lapsiani vaikka ne itse olen halunnut.

Vierailija
44/49 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät jaksa hoitaa lapsenlapsiaan edes muutamaa tuntia.Naapurin koiraa jaksetaan kusettaa 3 viikkoa heidän lomaillessaan,kai jonkun viskipullo tuliaisen voimalla?

Lastenlasten syntymän jälkeen,on tehty pakolliset vaunukierrokset ja "näytelty" vauvat tuttaville ja that`s it...

Vierailija
45/49 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluais siksi ketään nuorta tyttöä hoitamaan kun he eivät osaa kaikkea huomioida kun ei vanhemmatkaan. esim. turvaportti jää vieraalta kuin vieraalta auki, ja lapsi onkin alta yksivuotiaana portaat pudonnut... lisäksi on pudonnut vauvakeinusta vaikka pidin kiinni, sohvalta, pinnasängystä alimmalta tasolta, hoitopöydältä vaikka pidin kiinni jne. lapset on erilaisia enkä uskalla tätä meidän todella nopeaa lasta jättää tuntemattomalle hoitoon. sekunninsadasosassa jos silmää räpäytät niin on jo sattunut jotain, välillä sydänkurkussa peläten että kuoliko vai ei... olen äärimmäisen huolellinen mutta pakko välillä räpsäyttää silmää. toinen lapsi on äärimmäisen rauhallinen, ei ole koskaan pientäkään pipiä tullut, laastaria ei ole koskaan tarvittu kun mitään ei ole sattunut ja on sentään jo koululainen. häntä olisi voinut nuorikin tyttö hoitaa.

en oleta että isovanhempien pitäis usein hoitaa. mut joskus ois kiva tehdä yönyli reissu. mennä veneellä saareen kahdestaan miehen kanssa tms. joskus isovanhemmat on tullut muutamaksi tunniksi jos ollut isot juhlat.

uskon että mitä enemmän isovanhemmat on lastenlasten ja lasten kanssa, sitä enemmän heitäkin hoidettaisiin aikanaan. ehkä jopa otettaisiin omaan kotiin ettei tarvii vanhainkotiin mennä. mut tuskin tulee otettua jos ei ole edes omien lastenlasten kanssa halunneet olla muutakuin pikavisiittien merkeissä. sitä he haluaisivat tehdä mut ei ottaa vastuuta.

Vierailija
46/49 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/49 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
48/49 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/49 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyajan äidit eivät jaksa hoitaa lapsiaan. Mikä helvetti siinä on ettei jakseta hoitaa omia lapsia?

Miksi et itse jaksa hoitaa lastasi? Mikä vika sinussa on?

Näitä aloituksia on jatkuvasti palstalla ja en vain ymmärrä en. Mä olen YKSIN hoitanut kaksi lasta ja jaksanut helvetin hyvin. Ei ole ollut isovanhempia tai kavereita joille riippakiviä lykätä. Itse olen hoitanut. Minussa on varmasti jotain vikaa kun viihdyn lasteni kanssa. Kyllä, joskus väsyttää ja vituttaa. Harvemmin kuitenkaan lasten takia.

Ihan tosissaan alkaa kyrpimään kaiken

maailman ruikuttajat. Suurimmalla osalla näistä valittajista ei ole raskaasta elämästä mitään tietoa.

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🤩🤩🤩🤩✨✨✨🌟🌟🌟⭐️⭐️💫💫

Mun ei tarvitse enää kirjottaa sanaakaan,

tämä oli BINGO!!!🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä