mikä olisi hyvä merkkilaukku 30vuotiaalle?
Eli haluaisin ostaa itselleni jonkun merkkilaukun koska en omista yhtään. Joten vinkatkaa hyviä...ei yli 500€
Kommentit (51)
olisi hyvä jos laukkuun mahtuisi A4 kokoinen kansio, vinkatkaa mallia
ei Furla mielestäni ole merkkilaukku. Ap etsi nimenomaan merkkilaukkua, jonka arvo säilyy. Oikeilla merkkilaukuilla se todella säilyy. Vilkaiskaapa huutonettiä. En tiedä Lv:n lisäksi mitään merkkilaukkua, jossa bränsi näkyisi. Yleensä nimeonmaan ei näy, kun ehkä logona vetoketjussa.
Malli on kuin lääkärilaukku, tosi klassinen. Muista väreistä en ole välittänyt (tyhmiä esim ruskea kultatereillä). Keskikoko on sopiva a4 ja muullekin hinta n 580 eur. Katso netistä, saat tilattua helsingin esplanadin longchamp liikkeestä. Murberry bayswaterissa alkaa läpän reunat kipartaa hieman ja ruskeana kassi näyttää kulahtaneelta. Lonchampin kassit olleet tosi hyviä kun nahkalaukun ostat
eli etsin "merkkilaukkua" merkin ei tarvitse näkyä, mutta on ns. kalliimpi laukku joka on klassinen ja säilyttää arvonsa. En laske merkkilaukuksi Guessiä tai Esprittiä..
Ja jos mahtuisi se A4 kansio..
Esim. italialaiset nahkalaukut ovat kauniisti tehtyja, hyvista materiaaleista.
Usein menemme siina harhaan, etta tuotteen pitaa olla jotakin merkkia. Minun paras ostokseni on n. 15 vuoden takaa Italian matkalta. Ulospain ei nay mitaan merkkeja, mutta laukku on tyylikkaan ajaton ja upea. Saanut paljon kehuja ja kiitoksia. Maksoin siita enemman kuin keskivertolaukusta, mutta en mitaan merkkilisaa.
Se kuka kirjoitti, että ei tiedä LV:n lisäksi yhtään merkkilaukkua, jossa merkki näkyisi...
Hmm...Gucci, Burberry, Dior, tietyissä tapauksissa myös Chanel, vaikka heillä ei olekaan omaa "logo-kuosia"....
Eli kohtuullisen perätön väite, tai tietämätön väitteen esittäjä!
Italiasta laukun ostanut jatkaa.
Olen saastanyt laukkujen ja vaatteiden hinnoissa paljon, kun olen ostanut ne Ranskasta, Isosta-Britanniasta ja Italiasta. Jotain kivaa on tarttunut matkaan myos Saksasta. Ostan hyvin klassisia vaatteita, perusvareja. Hinnat ovat kuitenkin halvemmat kuin Suomessa.
Maksan mielellani laadusta, en niinkaan merkeista. Ja eipahan ole joka iikalla samanlaisia vaatteita ylla.
longchamp onkin ollut mielessä...
Itse en ottaisi Longchamp:a. Luo mielikuvan nuivasta, tylsästä ihmisestä, joka pukeutuu beigeen ja on konservatiivi ;) Mutta sopii kyllä osaksi hillittyä tyyliä.
www.bagiore.fi
Oon saanu joskus lahjakortin tonne ja otin sieltä sen keinonahkaisen Sannan harmaana. Ei oo yleisesti mun makuun juuri mikään, vähän pissis tai liian rouvamallia nuo. Mutta Sanna on ollut hyvä ja tilava, mahtuu heittämällä A4 kansiokin. Ja paljon muuta, ei vaan oo aitoa nahkaa.
puhuin siitä, että merkki ei paista tuntemissani merkeissä. Korostan nyt tuntemissani. Tosiaan mainitsemasi laukut ovat vieraita. Prada, Mulberry, YSL, Tods yms. ovat tuttuja. Näissä merkeissä mm. merkki ei näy päälle tuntemissani malleissa, ellei osaa katsoa ja tunne kyseisiä merkkejä.
Mielestäni on tyylikästä, ettei merkki näy, jote olen ilmeisesti teitoisesti sivuttanut brändi loistaa -tapaukset.
en halua näyttää tylsältä, vaan seuraan trendejä mutta enempi suosin klassista tyyliä
hintoja kauhean tarkkaan syynännyt, voi ylittyä joidenkin laukkujen kohdalla, mutta menepäs www.benvenutti-store.com
Löytyy pythonin nahkaa sun muuta. Sitten on Prada, Miu Miu, Mulberry jne. Onhan näitä.
Mitä hintaluokkaa nuo Guessin laukut on Stockalla? Jenkeistä kun katseli, niin satasella sai jo tosi monta. Onko ne niin halpoja Suomessakin?
Mitä hintaluokkaa nuo Guessin laukut on Stockalla? Jenkeistä kun katseli, niin satasella sai jo tosi monta. Onko ne niin halpoja Suomessakin?
lähtöhinta Guess:lla n vajaa satasen pintaan, sillä saa pienen käsilaukun
eli mikä sopisi 30vuotiaalle,jos haluaa arvokkaan laukun itselleen ostaa, edelleenkään en miellä Guessiä mitenkään eriyiseksi laukuksi vaikka stockalla myydään.
Ei bagiore ole merkkilaukku?
En vaan löytänyt sieltä sivuiltaan, että mistä tuovat laukut. Bagiore viittaa vähän Italiaan, mutta mistäpä noista..
Annoin tuon vinkin kun ketjussa sanottiin, että ei sen merkin tarvii näkyä. Sanna-laukun merkki on Elite, eli sinänsä merkkituote. Ei vaan näitä maailmanluokan huippuja.. =0)
Huumoripalana: tossa tilaamassani laukussa on vetoketjuissa e-logot. Mieheni kysyi, että ootko jotain Ellokselta tilannu ton laukun. (kun on samanlainen e kuin Elloksen e.) heheeee... Minä ja mun Ellos-laukkuni.
eli mikä sopisi 30vuotiaalle,jos haluaa arvokkaan laukun itselleen ostaa, edelleenkään en miellä Guessiä mitenkään eriyiseksi laukuksi vaikka stockalla myydään.
No pyysit nimeämään tuon hintahaarukan laukkuja. Guess menee siihen haarukkaan. Jos haluat kunnollisen merkkilaukun, niin lado rahaa tiskiin enemmän. Esim. Guccin laukut on tyylikkäitä! Tai sitten tyydyt siihen Longchampiin.
Tommy Hilfigerilla on myös tyylikkäitä laukkuja