mikä olisi hyvä merkkilaukku 30vuotiaalle?
Eli haluaisin ostaa itselleni jonkun merkkilaukun koska en omista yhtään. Joten vinkatkaa hyviä...ei yli 500€
Kommentit (51)
olen ihastunut Michael Korsin laukkuihin, ovat todella laadukkaita ja tyylikkäitä. Hinta menee keskimäärin 200-400€ hujakoilla.
On USAssa halpis, joten en tiedä onko mitään järkeä ostaa Suomen moninkertaisilla hinnoilla.
Itselläni kymmenkunta Guessin laukkua ja hinnoiltaan ollut 169-400e ja löytyy myös klassisia malleja.
Itelläkin ikää 33v..
kyllä mitenkään kovin halpa ole usassakaan, vähänkin pientä käsiveskaa isomman laukun hinta näytti olevan 300-1000$.
On USAssa halpis, joten en tiedä onko mitään järkeä ostaa Suomen moninkertaisilla hinnoilla.
anteeksi, kalliimmat meneekin yli 2000€...
http://www.michaelkors.com/store/catalog/templates/P6VAll.jhtml?itemId=…
kyllä mitenkään kovin halpa ole usassakaan, vähänkin pientä käsiveskaa isomman laukun hinta näytti olevan 300-1000$.
Voiko 50-vuotias käyttää hapsullista nahkalaukkua? Vai leikkaanko hapsut pois?
Kannattaa tsekata myös englantilaisen Modalun laukut. Esim. Pippa-laukku, joka on nimetty Pippa Middletonin mukaan. Itselläni on kaksi, laatu on hyvää ja hinnat kohtuulliset. Ovat myös klassisia.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:45"]Kannattaa tsekata myös englantilaisen Modalun laukut. Esim. Pippa-laukku, joka on nimetty Pippa Middletonin mukaan. Itselläni on kaksi, laatu on hyvää ja hinnat kohtuulliset. Ovat myös klassisia.
[/quote]
.. Ja unohdin mainita, että Modalut ovat nahkalaukkuja, itse en keinomateriaalilaukkuja viitsi enää ostaa, kun ovat niin nopeasti huonon näköisiä.
Voin suositella lämpimästi Marja Kurjen laukkuja, olen ostanut elämäni ihanimman laukun sieltä :) Kaikki mallit näyttävät olevan alle 500e: http://onlinestore.marjakurki.com/laukut/
voiko ostaa netistä?
olisiko muita?
on vaan piirun verran liian kallis, ja ruskeana
-Burberry
-Longchamp
-Furla
-Tiger of Sweden
halvempia:
-Friis & co
-In wear
-Esprit
bling-bling-tyyliä: Guess
Ja kestääkö aikaa?
Kun haluaisin laukun joka kestää aikaa, ei ole ns trendi.
En ole etsimällä etsinyt, muttei ole vastaankaan tullut...ulkomailta oon ostanut 4 erilaista hintaluokiltaan 150e-900e
Onko Furlan laukut hyvälaatuisia?
NAHKAlaukkuja, vaikkei sillä tavalla olekaan mikään supermerkki. Hintakin passaisi.
Longchamp nahkalaukkuna ole teini, kangasmallina kyllä. Mulberryn voi saada alesta 500 eurolla. kannattaa katsastaa helsingin liike nyt aleaikaan, jos mahdollista. Itse valitsisin Mulberryn tai Longchampin.
Eli haluan että kestää vuosia, ja voin antaa sen joskus tyttärelleni.
Furla on hyvä ja klassinen.
Ei sillä merkillä niin nuukaa ole kun ostaa klassisen mallin. Kaikilla merkeillä on niitä, ne kuosimallit ovat teineille.
kävin keskisellä ja sen pihassa oli nahkaliike , josta ostin ADAXin mustan ihanan laukun. ei sovi kansio , mutta koko kaupassa ei ollu muita hyvän näköisiä. valikoimaa oli kyllä aika paljon.se ruskea on hyvä mutta en pidä väristä. olisipa musta ollut.