Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä olisi hyvä merkkilaukku 30vuotiaalle?

Vierailija
18.07.2009 |

Eli haluaisin ostaa itselleni jonkun merkkilaukun koska en omista yhtään. Joten vinkatkaa hyviä...ei yli 500€

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks Adax-laukkua ja pari lompakkoa.

kaikki ovat nahkaa ja ajattomia malleja, yhteen mahtuisi kansiokin.

Ruskeaa nahkaa,

katsopas adax-sivut, tanskalaisia.

Vierailija
42/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina alkaisi olla seka tyylia etta nakoa.

Muuten, Laurenilla on samantyylinen laukku, olikohan Ricki Bag. Tosin Lauren irtoaa jo kai tonnilla, Kellyyn saa kylla sitten sijoittaa jo pienen henkiloauton verran. Vaan on se kaunis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy useita laukkumalleja/kuoseja, joissa ei ole logoja päällekäyvästi. Mulla on esim, yksi, jossa logo on laukun "alalaidassa" pienellä ja samalla pohjavärillä kuin laukku, joten ei paljon näy. Tosin 500 e on aika vähän LV laukusta, joten siihen pitäisi satsata ainakin pari sataa lisää. Mun koko musta (en muista mallin nimeä) maksoi n. 850 e ja on iso sekä klassinen.

Mulberry on toinen vaihtoehto (se bayswater luultavasti sopisi tyyliisi), mutta se on muistaakseni kanssa jotain 700 e hujakoilla.

Vierailija
44/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Mhann-laukut miellyttävät mua todella paljon, hinnat +/- 300e mutta ovat laadukkaita. Valitettavasti noita ei valmisteta Suomessa, mutta Euroopassa (olikohan Portugalissa) kuitenkin.

Vierailija
45/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaikista malleista, mutta enemmän kuin muista.

Vierailija
46/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stokkalla myydään, mulla on tuo ja on just a4-mapille tosi hyvä!

http://www.roomshop.fi/product_info.php?products_id=96

Vierailija
47/51 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut käytössä longchampin nahkalaukut kestäviksi, lapset retuuttelevat laukkuja välillä pitkin lattioita. Hinta-laatu-suhde on kohdallaan. LV:a en tykkää enää käyttää kun sitä tuntuu ole´van kaikilla. Minulla kyllä on vara ostaa laukku kuin laukku, mutta mutta maku mennyt kalliimpiin laukkuihin. Työssäni näen sosiaalituella eläviä, joilla on LV:n laukku, joko näitä ostetaan velaksi (kulutusluotoilla) tai sitten meillä on liian hyvät sosiaalituet, tai molempia. Ei kyllä kerro nykyään mitään varallisuudesta se, millainen laukku olalla on. Päinvastoin, mitä vähemmän pätäkkää niin sen hienompi laukku pitäisi saada että saa pönkitettyä omaa egoaan.

Vierailija
48/51 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostappa Louis Vuitton Speedy damier kuosissa, tumma varsinkin on klassinen ja ajaton sekä sopii monien vaatteiden kanssa, se kestää äidiltä tyttärelle ja on ikuinen korjaustakuu.

http://www.google.fi/imgres?q=louis+vuitton+speedy+30&um=1&hl=fi&client…

Tai ehkäpä Guccin näitä klassisia malleja?

http://www.gucci.com/uk/styles/247205FWCZG4080#

Mun mielestä Longchamp on ruma, monet niistä kasseista näyttää ihan niille kasseille mitä tulee ilmaislahjana jonkun lehden mukana:)

Vierailija
49/51 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchamp on ehdoton valinta. Älä ihmeessä osta LV:n canvas kasseja... tai Michael by Michael Kors laukkuja. Itse en suostu ostamaan canvas/nylon "merkkilaukkuja" tai suunnittelijoiden secondary merkkejä kuten Michael by Michael Kors, Marc by Marc Jacobs, D&G, Valentino Red, Armani Exchange jne.

Suosittelen lämpimästi Longchampin Roseau laukkua. Roseau mallistolta löytyy neljä eri tyyliä: klassinen smooth leather Roseau, Roseau Croc, Roseau Box ja Roseau Heritage. Tavallinen musta roseau on äärimmäisen edullinen, laukun hinta on Suomessa n. 270e (iso) ja Roseau croc on vastaavasti n. 20e kalliimpi. Roseau box on kauden uutuuksia. Toisin kuin klassiset Roseau laukut, boxin malliston laukut ovat patenttinahasta. Hintakin on kohtuullinen n. 400 - 500e. Roseau Heritage on taas Longchampin kalleimpia laukkuja, maksavat muistaakseni n. 800 - 900e.

Vierailija
50/51 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2011 klo 11:44"]

olen ihastunut Michael Korsin laukkuihin, ovat todella laadukkaita ja tyylikkäitä. Hinta menee keskimäärin 200-400€ hujakoilla.

[/quote]

Minä pidän niistä myös, Kors käyttää saffianonahkaa laukuissaan, sama kuin mitä Prada käyttää, mutta Pradat maksavat merkin takia 1000+ eur. Kyseinen nahka on päällystettyä mutta silti ylellisen tuntuista ja kestää hyvin.

Furlan laukut ovat ihania etenkin kesäkäyttöön, ja varsinkin herkulkinen candy-sarja :)

Vuittoneita on kaapissa 5, en ole enää jaksanut ottaa niitä esiin koska kaikilla vastaantulijoilla on niitä täällä Hgissä.

Vierailija
51/51 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi