Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mervi Katainen näyttää aika vanhalta ollakseen raskaana.. onko iästä tietoa?

Vierailija
18.07.2009 |

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kerta toisensa jälkeen yllättyy, miten tällaista ilkeyttä onkaan. Enkä viittaa vain tähän ketjuun, vaan ylipäänsä (lähes) kaikkiin tän palstan juttuihin. Pakko vaan hengata nyt täällä, kun oon sairauslomalla enkä muuhun pysty.

Vierailija
62/66 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä joutuisin katselemaan Jyrki Kataista kotonani, olisin myös ikälopun näköinen. Pirteä nainenhan tuo on, ottaen huomioon että kuitenkin joutuu kestämään arjessaan kaikenlaista. Varsinkin tällaista ulkopuolisten pilkkaa omaa perhettä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä joutuisin katselemaan Jyrki Kataista kotonani, olisin myös ikälopun näköinen. Pirteä nainenhan tuo on, ottaen huomioon että kuitenkin joutuu kestämään arjessaan kaikenlaista. Varsinkin tällaista ulkopuolisten pilkkaa omaa perhettä kohtaan.

Siis WTF??? Miten niin murheet ja väsymys syynä ja se että on Katainen puolisona? Sähän se varsinainen selvänäkijä oot kun tiedät tuntemattomasta ihmisestä kaiken!

Muuten olen sitä mieltä että nämä PALSTAN KORPPIKOTKAT saisivat nokkia omaa silmäänsä!!!! Teitä sisäisesti rumempia ei olekaan!!!!!

Vierailija
64/66 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis WTF??? Miten niin murheet ja väsymys syynä ja se että on Katainen puolisona? Sähän se varsinainen selvänäkijä oot kun tiedät tuntemattomasta ihmisestä kaiken!

Muuten olen sitä mieltä että nämä PALSTAN KORPPIKOTKAT saisivat nokkia omaa silmäänsä!!!! Teitä sisäisesti rumempia ei olekaan!!!!!

Vierailija
65/66 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vanhan näkönen! Mutta eipähän tarvii Jyrkin miettiä matkoillaan, että vaimo lähtis vieraan mukaan :D

Vierailija
66/66 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katainen on naimisissa entisen SM-tason jalkapalloilijan[9] Mervi Kataisen (o.s. Kuittinen) kanssa.[10] Mervi Katainen oli Suomen nuorisovaltuustojen liiton ensimmäinen puheenjohtaja.[11] Heillä on marraskuussa 2005 syntynyt tytär Saara[7] ja lokakuussa 2009 syntynyt tytär.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan