Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mervi Katainen näyttää aika vanhalta ollakseen raskaana.. onko iästä tietoa?

Vierailija
18.07.2009 |

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyny 1979..ja ehkä mäkin luulen et oon jotenkin nuoremman näkönen,mutta ei kyllä tuohon voi verrata..mulla on mies 5-vuotta nuorempi ja usein luullaan että mä oon miestäni nuorempikin..kauhee jos näytän tuolta oikeesti=)

Vierailija
22/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tosin olla kolmen vuoden takaa, kun muksu on noin pieni. Kataisen vaimo on siis ihminen, joka ei käytä meikkiä ja laita tukkaansa muuta kuin linnanuhlissa. Iltalehden kuvassa näyttää kyllä vähintään 45-vuotiaalta...

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_x_325_px_kuvia/597164.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ainakin 10 v vanhemmalta! Jossain tämän päivän kuvassa näytti siltä, että siinä on Jyrki äitinsä kanssa.

Vierailija
24/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkoi odottaa ensimmäistä lasta, niin ajattelin, et onpa vanha ensisynnyttäjä. Sitten jossain vaiheessa tuli ikä esille, ja yllätyin.

On huomattavasti meikäläistä nuorempi.

Vierailija
25/66 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kaksi vuotta nuorempi ja tuollainen habitus? Luulin oikeasti, että hän olisi noin nelikymppinen. Olen 33 ja voin vannoa, ettei minusta saa noin vanhan näköistä, vaikka ottaisi kuvan sunnuntaiaamuna 5:30 ja kirkkaimmalla mahdollisella salamavalolla.

Vierailija
26/66 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Jyrkillä on tylsän ja värittömän näköinen vaimo. En ihmettelisi yhtään jos tulisi ilmi joku salarakas. Jyrki liikkuu niin paljon maassa ja maailmalla että tarjokkaita noin kian näköiselle pääministerille löytyy.

Mitä tuo Mervi muuten tekee, onko kotona, tai mikä on koulutukseltaan.

Vierailija
27/66 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Mervin luonnossa ja täytyy sanoa etten IKINÄ uskoisi että hän on mua 3 vuotta nuorempi!Jestas, olen ihan järkyttynyt!

En ymmärrä kun sitä rahaa on ja ei panosteta tyyliin, miksi pitää leikata ruma malli hiuksiin ja käyttää tätimäisiä vaatteita? Mervillä olis ihan hyvä kroppa, joten siitäkään tyyli ei voi olla kiinni. Kannattais palkata stylisti. Oikeasti.

Vierailija
28/66 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:01"]

Joo eikö hurjaa, sinäkin oot 10 vuoden päästä kymmenen vuotta vanhemman näköinen?

[/quote]

No Mervi oli 10 vuotta sitten tämännäköinen:

http://w3.verkkouutiset.fi/arkisto/politiikka/54635.html

Voin nyt kyllä ihan ilman mitään sitä suurempaa itsekehua sanoa, että näytän kyllä VÄHÄN tuota nuoremmalta. EIhän sitä toki tiedä, jos rupsahdan kovin seuraavassa kymmenessä vuodessa, mutta jos niin käy, niin teen asialle jotain :)

Vierailija
29/66 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/linnanjuhlat/2011/puvut/1283653.jpg

Oikeasti kuitenkin hyvällä stailauksella ihan kaunis, miksi täytyy siis pitää tuollaista tätilookia? Ei se nyt auta edes uskottavuuteen.

Vierailija
30/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi asialliselta ja siistiltä. Tuskin tuossa asemassa olevan rouvan pitäisikään pukeutua lantiomittaisiin pillifarkkuihin, narutoppiin ja käyttää suttuista halvannäköistä meikkiä. Kivannäköinen pari, onnea heille tulevasta perheenlisästä!

Vierailija
31/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää se nainen 50 vee mummelilta

Vierailija
32/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi asialliselta ja siistiltä. Tuskin tuossa asemassa olevan rouvan pitäisikään pukeutua lantiomittaisiin pillifarkkuihin, narutoppiin ja käyttää suttuista halvannäköistä meikkiä. Kivannäköinen pari, onnea heille tulevasta perheenlisästä!

Vierailija
33/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkään en näytä mummelilta, vaikka olen puolen vuoden päästä 50!

Vierailija
34/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä siisti!

Vierailija
35/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvien perusteella veikkaisin 40-50 -vuotiaaksi. Paitsi tuossa rataskuvassa näyttää ikäiseltään.

Vierailija
36/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylemmässä vanhan uskovaistanttaran, niin se kuvakulma ja ilme vaikuttaa.

T:itsekin syntynyt -78, viime jouluna luultiin 45-vuotiaaksi.

Vierailija
37/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on tuollainen kampaus ja vaatteet ja hän on kuitenkin yli viisikymppinen. Olisin Iltalehden kuvan perusteella arvioinut ainakin 45-vuotiaaksi.

luulette olevanne itse niin hirmuisen nuoren näköisiä että.

Mervi on ihan ikäisensä näköinen.

Vierailija
38/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yli 40-vuotiaalta.

Vierailija
39/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan linkin kuvassa näyttää tosiaan 45v, toisessa 30v ja rataskuvasta voisi uskoa että on 20v.

Vierailija
40/66 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamaisesti, minkä takia vaikuttaa ikäistään vanhemmalta. Jossain oli kuva, missä mervillä oli pohjepituinen jakkupuku ja se jakkukin oli sellainen pitkä. Näytti todella keski-ikäiseltä täti-ihmiseltä. Onko se sitten jotenkin kauhea asia on sitten eri asia. Miksi oikeastaan pitäisi näyttää nuorelta? Miksei saa näyttää vanhemmalta, jos itseään huvittaa ja ehkäpä Jyrkikin tykkää itsään vanhemmista:)