Tulisko joku meille syömään?
Olis tortilloja ja muuta kivaa. Vantaalla ollaan;)
Kommentit (29)
Yksikseni tässä läträilen lonkeron kanssa, tervetuloa!
Tampere
Ihan tosi juttu oli ja vaikka meiliossan laitoin, niin ei kai ihmiset sitten halua tutustua toisiinsa;( ap
Minäkin täällä yksin lutraan lonkeron kanssa. Lapsi nukkuu ja mies katsoo telkkaria.
Myös Vantaalta.
(Joskus vielä muuten ilmaannun paikalle, jos joku ehdottaaq treffejä Vaikka Helsinkiin ja sanoo tarkan paikan ja kellonajan:)
Minäkin täällä yksin lutraan lonkeron kanssa. Lapsi nukkuu ja mies katsoo telkkaria. Myös Vantaalta. (Joskus vielä muuten ilmaannun paikalle, jos joku ehdottaaq treffejä Vaikka Helsinkiin ja sanoo tarkan paikan ja kellonajan:)
ostarilla. Me käydään siellä tuopilla. Saa tulla, jos haluatte tutustua kivoihin ihmisiin. ap
En mä Sinne Pähkikseen täältä Itä- Vantaalta pääse. Taksi liian kallis mulle.
Ootte varmaan oikeasti mukavia. Lähdettekö huomenna Keskustaan, vaikka City käytävän Rosson viereiselle terassille?
En mä Sinne Pähkikseen täältä Itä- Vantaalta pääse. Taksi liian kallis mulle. Ootte varmaan oikeasti mukavia. Lähdettekö huomenna Keskustaan, vaikka City käytävän Rosson viereiselle terassille?
Mutta uusia ystviä löytyi silti;) ap
Vietämme kahdestaan tylsää iltaa ja mieleen tuli, että voisi tavata mukavia ihmisiä samalla. Ihan oikeasti. ap