Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustestin teko

Vierailija
17.07.2009 |

Onko väliä miten pitkää on vessassa käymättä ennen testin tekoa? Siis jos tekee testin päivälle ei aamulla

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen hyvä aika.

Miksi huomisaamuna ei voi testata?

Vierailija
2/6 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jo senkin takia, että sitä tulee tarpeeksi, mutta silloin myös hormonipitoisuus (jota testi mittaa) on riittävän korkea, jotta testi tunnistaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustesteissä lukee yleensä aika hyvät ohjeet. Testissä, jonka itse tein, väitettiin ettei ole merkitystä milloin testin tekee. Kyllä ne hormonit näkyvät. Riippuu tietenkin testin herkkyydestä.

Vierailija
4/6 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testissä, jonka itse tein, väitettiin ettei ole merkitystä milloin testin tekee. Kyllä ne hormonit näkyvät. Riippuu tietenkin testin herkkyydestä.

Niin sitten pitää vain huolehtia, että pissaa on TARPEEKSI, pieni suhautus saattaa mennä tikun ohi eikä testi onnistu.

Vierailija
5/6 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissa luki että milloin vain. Mutta siirrän testin tekoa aammuun. On sitten varmempi tulos. Tänään olen kuitenkin ravannut tunnin välein vessassa ja juonnut vettä paljon.

Vierailija
6/6 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushormonia pitää olla virtsassa tietty määrä millilitraa kohti, jotta testiin tulisi plussa eli plussan saa aikaisemmassa vaiheessa, jos virtsa ei ole liian laimeaa (esim. päivällä olet juonut paljon) eli aamuvirtsasta.