Raskaustestin teko
Onko väliä miten pitkää on vessassa käymättä ennen testin tekoa? Siis jos tekee testin päivälle ei aamulla
Kommentit (6)
ihan jo senkin takia, että sitä tulee tarpeeksi, mutta silloin myös hormonipitoisuus (jota testi mittaa) on riittävän korkea, jotta testi tunnistaa sen.
raskaustesteissä lukee yleensä aika hyvät ohjeet. Testissä, jonka itse tein, väitettiin ettei ole merkitystä milloin testin tekee. Kyllä ne hormonit näkyvät. Riippuu tietenkin testin herkkyydestä.
Testissä, jonka itse tein, väitettiin ettei ole merkitystä milloin testin tekee. Kyllä ne hormonit näkyvät. Riippuu tietenkin testin herkkyydestä.
Niin sitten pitää vain huolehtia, että pissaa on TARPEEKSI, pieni suhautus saattaa mennä tikun ohi eikä testi onnistu.
Ohjeissa luki että milloin vain. Mutta siirrän testin tekoa aammuun. On sitten varmempi tulos. Tänään olen kuitenkin ravannut tunnin välein vessassa ja juonnut vettä paljon.
Raskaushormonia pitää olla virtsassa tietty määrä millilitraa kohti, jotta testiin tulisi plussa eli plussan saa aikaisemmassa vaiheessa, jos virtsa ei ole liian laimeaa (esim. päivällä olet juonut paljon) eli aamuvirtsasta.
Semmonen hyvä aika.
Miksi huomisaamuna ei voi testata?