Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain köyhillä ei ole mökillä nettiyhteyksiä

Vierailija
19.06.2009 |

Itselläni on ja olen ylpeä siitä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti olet

Vierailija
2/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökiltäkin pitää tälle palstalle surffata. Luulisi mökkiympäristössä olevan sata muuta mielenkiintoisempaa tehtävää.

Oma olemiseni täällä selittyy köyhyydellä, ei ole mökkiä ollenkaan.

Olen tällä hetkellä kotona yksin, lapset ovat juhannusmenoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ja olen ylpeä siitä!

Meillä ei ole, eikä tule ja koneita ei saa ottaa mökille mukaan, vaikka lapsilla onkin jokaisella omat miniläppärit. Mökille mennään nauttimaan luonnosta ja rentoutumaan. Ei surffaamaan netissä, tai pelaamaan jne. Telkkariakaan en annan miehen mökille asentaa, vaikka kovasti haluaisi. Menis mökin tarkotus aivan hukkaan töllöä kattoessa.

Vierailija
4/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja köyhä=huono? Juu, ei!

Vierailija
5/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän mokkulan saa köyhäkin

Vierailija
6/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää jollain nettiyhteydellä kehuskella. =D

Vierailija
7/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden hengen koppi jossakin keskellä metsää ilman mukavuuksia. Sellaisellakin on joskus tullut ihan oikeasti käytyä. Pariskunta ei voinut kutsua meitä edes sisälle, kun me ei oltais mahduttu... =D

Vierailija
8/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas! Meillä kun ei ole edes verkkovirtaa mökillä. Aurinkopaneelit on, mutta että tietokone mökille1 Ei ikinä tulis edes mielen viereen! Ennemmin olen ap:n mielestä köyhä kuin veisin tietokoneen mökille.

Vierailija
9/12 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupes tekee mieli juustonaksuja.

Ja meillä myös aurinkopaneeli, telkkareita ja tietokoneita ei mökille tulis vaikka oltais kuinka rikkaita.

Tosin totuus on, että aika köyhiä ollaankin, vaikka mökki löytyy - omin voimin rakennettu vaatimaton pikkumökkerö pienen järven rannalla - mutta ah niin rakas paikka!

Vierailija
10/12 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jos mulla ois varaa mökkiin,niin se ois järvenrannalla luonnon keskellä,missä on muutakin tekemistä ku netissä oleminen.Mä nauttisitn aivan täysin siit luonnosta.Lapset saattais tietysti haluta ottaa kannettavan ja mokkulan siihen,enkä yhtään sitä pistäis pahaksikaan.....teini-ikäiset ei nyt viel ajattele niinku aikuiset et voi mikä ihana rauha luonnon keskellä......

Mut jos toi ap on aikuinen,niin kyl pitää ty

Vierailija
11/12 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

konetta ei oteta mökille mukaan.

Miten rentouttavaa onkaan olla toisinaan ilman nettiä.

Vierailija
12/12 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän mökkeily on. Jos meillä olisi mökki niin ihan varmaan olisi myös koneet mukana, joka iikalla. Nyt olen muuten hotellissa, ja piti huoneeseenkin saada nettiyhteys. Mun teinit on toisessa huoneessa ja niilläkin on koneet mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi