Ahistaa.. (Tv-ohjelmista)
Musta on varmaan tullut ihan vanha korppu kun ärsyttää ja ahdistaa ettei iltaisin tule telkkarista muuta kuin murhia, silvottuja ruumiita, pahuutta ja rikoksia. Missä on komediat, viihdeohjelmat ja dokumentit muista kuin yllämainituista aiheista? Sairauksia, perversioita ja kieroutumia kyllä on joka lähtöön.
Olisi kiva rentoutua illalla ennen nukkumaanmenoa vaikka jonkun hyvän komediasarjan äärellä mutta ei. Verta ja suolenpätkiä. Niitä näkee töissä ihan tarpeeksi.
Kommentit (3)
ja mitä sieltä tulee, pelkkää murhaa. Kyllähän se voi herkässä iässä olevaan ihmiseen vaikuttaa, etenkin jos on muutenkin ongelmia esim. mielenterveyden kanssa. Se voi alentaa kynnystä tappaa toinen ihminen kun näkee että sitähän tapahtuu muutenkin koko ajan. Onneksi usein ohjelmissa on rikos ei kannata opetus, mutta se ei silti estä ketään ihannoimasta sitä.
Toista se oli kun itse olin teini, silloin katsottiin Dallasia ja Dynastiaa. Se tosin saattoi vaikuttaa moraaliini muuten...
Itse vanhana akkana (36v) olen alkanut seurata FST:n sarjoja. Olen ihan koukussa niihin. Tulee kaikkia ihania, lähinnä pohjoismaalaisia.
Valitin itse vähän aikaa sitten samasta ongelmasta lastenohjelmien kohdalla (liikaa väkivaltaa). Jotkut sitten sanoivat että lapsen täytyy turvallisesti päästä käsittelemään mielensä "pimeitä puolia". Monet psykologit ovat kyllä sitä mieltä, ettei aggression ns. purkaminen ole hyväksi. Mitä enemmän pyörittelee mielessään inhottavuuksia, sitä enemmän turtuu ja kyynistyy.Pätee sekä lapsiin että aikuisiin.