Lue keskustelun säännöt.
Anoppi leikkas vauvan tukkaa :(
21.12.2008 |
Minä äitinä kiehun raivosta! Ylireagoinko, vai ärsyttäiskö muita, jos teidän anoppi olis ensimmäisenä ihmisenä leikannut varpaan kynnet, syöttänyt jäätelöä (11kk) ja leikannut tukkaa?
Mulla on tosi paha mieli vaan... :(
Kommentit (42)
lapsen mielestä parhaan näköinen! Entäs jos se pitikin enemmän siitä mummon leikkaamasta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mitä järkeä yrittää päteä sillä asenteella, että lapselle saa tehdä mitä tahansa.