Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua,Attakaa kaikki jotka vähänkään tietää tai on kokemusta!!!

21.12.2008 |

imetyksen aikaan tartte edes menkkoja? Kun oon kuitenkin kuullu että raskaaksi on tullu imetyksen aikaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntuu taas että täältä sais vastauksia eli...



-imetän

-lapsi pian 3kk

-ei menkkoja

Milloin raskaaksi uudelleen?

Vierailija
2/12 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaksesi raskaaksi olisi suotavaa että olisit seksuaalisesti mahdollisimman aktiivinen. Pimpero laulamaan vaan ja vellit muhviin niin usein kuin mahdollista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin alkaa menkat jo tuossa vaiheessa, mulla lapsi 1v 2kk eikä ole vielä kuulunut.. todennäköistä on kai että jos täysimettää puolivuotiaaksi niinkuin on suositus, niin raskauden todennäköisyys kasvaa vasta sen puolen vuoden jälkeen, mutta mahdotonta se ei ole.

Vierailija
4/12 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa päivässä voi ollla liikaa..Pitääkö paikkansa?



Meillä kyllä seksiä riittää joka päivälle:)Siitä ei huolta!!Luojan kiitos,kuolisin ilman!

Vierailija
5/12 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö olisi kuitenkin ihan suotavaa, että annat vauvasi kasvaa!? Ihan vain varoitukseksi: niiiiiin ihania kuin ne vauvat ja lapsetkin on, niin niistä kasvaa aikamoisia termiittejä. Kahden alle kaksivuotiaan kanssa ei todellakaan ole mitään helppoa: vauva terrorisoi yöt ja isompi päivät!

Vierailija
6/12 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmastakin on selvitty!

Ja tämä vauva nukkuu yönsä 6-8 tuntia ja jos tarve vaatii niin apuja saan kunhan vaan pyytää..



Ja niistä on niin pian jo toisilleen seuraa!vaikkakin lisää työtä mutta ei pidä ressata liikaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä kun tuntuu olevan tietoa ja kokemustakin...Eli haluaisin pikkukakkosen vaikka heti<3



Voinko siis tulla kuinka pian raskaaksi uudelleen???

-tällä hetkellä täysimetän

-lapsi pian 3kk

-menkat ei ole alkanu



Vastatkaa joku kiltti,kiitos!!!

Vierailija
8/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ikäero kun mun lapsilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä se mutta kuinka pian voisin tulla raskaaksi??Kun näillä mennään, eli imetän ja menkkoja eii vielä!Pitäiskö niiden alkaa ensin?

Vierailija
10/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksituloon ei tarvita menkkoja. Siihen tarvitaan ovulaatio, joka voi olla se ensimmäinen raskauden jälkeen. Sen jälkeen tulee sitten menkat jos on tullakseen, mutta ei tule jos tulet raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kellään kokemusta??

Vierailija
12/12 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla lisää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi