Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva nainen on kiihottava

Vierailija
14.07.2009 |

Raskaana oleva nainen on seksikkäintä mitä tiedän.

Mitä mieltä muut olette?

ps. oma vaimo on raskaana ja vatsa on niiiiin seksikäs!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju <3. Itse olen nyt viikolla 34 ja aika suuri masu. Välillä oon ihmetellyt miksi miehet hymyilee ja oikeasti flirttailee (kadulla, pankissa..) ajattelin että eivät huomaa raskauttani, koska edestä ja takaapäin ei välttämättä tajua että olen raskaana (sivulta kyllä :D) mutta ehkä he kuuluvatkin näihin masukkaiden ihailijoihin. Itsekin olen ihan älyttömän halukas! Haluaisin seksiä joka päivä, mutta miehelle riittää noin joka toinen päivä. Sitä on ollut pakko tyytyä oman käden oikeuteen. Kuitenkaan en ole tuntenut itseäni mitenkään rumaksi/ällöttäväksi, olen lihonut 9kg, mutta kaikki kehuu (sellaisetkin työkaverit joiden kanssa en juuri juttele), että hehkun ja olen niin eloisa. Ihana kuulla ihmisiltä kehuja!!

En yhtään stressaa painonnousua, koska kyllähän tuosta joku 7kg jää synnärille ja vaunulenkit kyllä tekee tehtävänsä. 

Vierailija
2/48 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole sen mukavempaa kuin hieroskella raskaanaolevaa naista joka paikasta. aloittaa vaikka lämpösestä suihkusta/kylvystä ja jatkaa makuuhuoneen puolella jollakin miellyttävällä hierontaöljyllä.

Nainen on niin miellyttävän herkässä tilassa kun on raskaana, ilmeisesti kaikki aistit ovat sillon paljon herkempiä!?

PS.Tavataan pitkissä lämpöisissä hierontahetkissä.

Dave (keski-suomesta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isännän mielestä raskaana oleva nainen, tai kaiketi lähinnä tarkoittaa sillä minua, on yksinkertaisesti vastenmielinen. Yllätys, yllätys, seksiä ei ollut kummassakaan raskaudessa, eikä läheisyyttä eikä mitään sinne päinkään viittaavaa. Kuopus on nyt 8kk, ja kyllä mua edelleenkin suututtaa niin mieheltä saamani kohtelu raskausaikana, että edelleen työnnän hänet pois kun yrittääkään koskettaa. Kyllä, olen vihainen, ja ei, ei kiinnosta tippaakaan miltä miehestä tuntuu tulla torjutuksi.

Vierailija
4/48 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi.Varmasti moni muu nainen saanut mieheltään vastaavanlaista "huomiota"osakseen.

Olen miehenä sitä mieltä että nainen on seksikkäimmillään raskaana ollessaan..iso pyöreä masu ja turvonneet tisut.Mmmmmmm..

Vierailija
5/48 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsella :) oma mies vain heittää huonoa isomaha läppää, niin että tuntuu jo siltä että ollaanko tässä jotenkin epäseksikkäämpiä kuin ennen.. oma olo on kuitenkin ollu hyvä, ja hyvän näköinen :) mutta nuo oman miehen kommentit kyllä latistaa, ja kun ei seksiäkään tosiaan heru kuin harvakseltaan vaikka ihtiä kyllä panettais harvasen päivä. välilää tuntuu että vieraisiinko lähtis, kun ei omalle kelpaa..

Vierailija
6/48 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olette maailman ihanimmat olennot.

Haluaisin kuvata teitä, (enemmän)

että minulla olisi teidän ihana seuranne aina ympärilläni.

Vierailija
7/48 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäinpä pohtimaan vähän menneisyyttäni, kun ex-vaimo lähti kotiinsa vietettyään joulun minun ja lasten kanssa. Olemme eronneet 5 vuotta sitten. Toinen laosista asuu minun luonani ja toinen hänen. Meillä on ihan hyvät välit ja joskus vielä rakastelemmekin. En ole seurustellut kenekään kanssa eromme jälkeen. Muutamia ennestään tuttuja naisia olen tavannut sattumoisin. Heistä kaksi on ollut raskaana aika loppuvaiheessa. Toisen raskaus oli syntynyt satunnaisen ravintolatapaamisen seurauksena ja toisen oli aviomies jättänyt kesken raskauden. Eron jälkeen halusin usein vain nukkua jonkun vieressä ilman seksiä ja näin usein tapahtuikin. Nämä molemmat raskaana olijat halusivat kuitenkin seksiäkin - toinen kiihkeästi ja toinen ei niin kiihkeästi. Minä tykkään raskaana olevista ja rakastelinkin kummankin kanssa muutamia kertoja. Toinen sai helposti orgasmin, mutta toinen ei edes halunnut orgasmia. Tunteeni heitä kohtaan oli enemmänkin hellyyttä kuin seksuaalisia, mutta seksikin oli ihan mukavaa. Tämmöisiä muistoja joulu herätti 39 vuotiaassa miehessä.

Vierailija
8/48 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin hierojakoulussa hierottavana ja masuni oli jo hieman pyöristynyt. En voinut enää maata mahallani, joten pyysin selkähieronnan istuvassa asennossa. Siinä sitten nuorimies ensimmäistä kertaa laitteli tuolia paikoilleen ja hieroikin ihan hyvin. Loppuvaiheessa alkoi hieman olla liian läheiset tunnelmat, kun seisoi etumus kiinni selässäni ja epäilin, ettei hänellä ollut edes housuja verkkareiden alla. Siinä tuli "mammalle" hieman ahdistunut olo. Jälkeenpäin nauratti koko kokemus ja kerroin miehellekin, että olipas oikein intiimiä hierontaa tällä kertaa. :) Kaipa se saa miehen mielenkiinnon heräämään, kun on selvä merkki, että tämä nainen on ainakin harrastanut seksiä, kun lopputuloskin on nähtävissä.

Vierailija
9/48 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 39-vuotiaan miehen muistelu toi minullekin vanhoja juttuja mieleen viime kesältä, kun vaimo oli raskaana. Oltiin kesämökillä juhannuksena kahdestaan. Varsinkin saunominen jäi mieleen, kun katselin vaimon olemusta hänen kahlatessaan veteen. Oli se mahtava näky! Vieläkin puistattaa, kun sitä muistelen. Kai tästä jo kävi ilmi, että minusta raskaana oleva nainen suunnilleen parasta mitä tiedän. M 29

Vierailija
10/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kesällä mökillä ja tutun vaimo raskaana, auttelin päivän ruoanlaitossa yms kun tajusin että olen vaan ihastellut tätä kaunista näkyä.

Alkoi joissain vaiheessa kumpaakin hymyilyttää ja toinen kysy leikillään että mikäs "valaassa(heidän perheen lempinimi raskaana olevasta)" noin kiinnostaa.

Illalla saunassa, tosin uikkarit päällä oli todella vaikea olla. Ja sen kyllä tais joku muukin huomata?

Vierailija
11/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa että jonkun mies on ees tota mietä.

mun miestä ei vois vähempää kiinnostaa tällänen ryhävalas (rv16..) ja mua taas panettaa kaikenaikaa.....

Vierailija
12/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva hehkuu kauneutta ja on seksikäs!

Vierailija
13/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja niin käyn minäkin.

Olen saanut kehuja ja on pyydetty kuvattavaksi.

Mies haluu hieroa - haluaisi kuulema KAIKKIA

raskaana olevia naisia.

Katselee muidenkin isomasusten perään.

On ihanaa olla pidetty, kun tämä on muuten niin syvältä välillä.

Vierailija
14/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaikkia raskaana olevia naisia.

Olen joskus tehnyt epävirallista rentouttavaa hierontaa jopa joillekkin vieraillekin naisille

kun he ovat olleet raskaana 3-9kk.

Hieronnan tekeminen on ollut miellyttävää ja myös kiihottavaa, -kuulema myös hierottavista.

Ihailen kaikkialla raskaana olevia naisia.

Ihana kokemukseni vieraan kanssa oli, kun taloyhtiössämme oli yksi rouva raskaana ( viimmeisellä kuulla) .

Autoin kauppa ostoksia hänelle kotiin, kun sattui

kotiutumaan samaan aikaan kuin minä.

Saatoin sisälle hänelle. Olikohan hän huomannut tuijotteluni, kun hän riisui päällystakkinsa, hän

nosti paitansa ylös paljastaen vatsansa.

" Saa sitä koskettaakkin " - menin hiukan hämilleni, mutta sivelin vatsaa hetken aikaa,

kehuin ."ihana ja kaunis" -lopetin, ettei minulle

kävisi vanhanaikaisesti. . .

Olkaa naiset raskaana !

Vierailija
15/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kiinnostavat raskaana olevat naiset. Katselen mielelläni odottavia naisia ja kyllä rakastelisinkin, jos joku sellaista ehdottaisi. Olen kyllä varovainen etteivät huomaa kiinnostustani - vai pitääkö sitä peittää? Mitä naiset siitä tuumivat?

Vierailija
16/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kiinnostavat raskaana olevat naiset. Katselen mielelläni odottavia naisia ja kyllä rakastelisinkin, jos joku sellaista ehdottaisi. Olen kyllä varovainen etteivät huomaa kiinnostustani - vai pitääkö sitä peittää? Mitä naiset siitä tuumivat?

joku varmaan loukkaantuisi, minä ottaisin kohteliaasti esitetyn kiinnostuksen ilmaisun ihan ilolla vastaan, kotoa kun sellaista on turha odottaa. tosin harvempi raskaana oleva varmaankaan sänkyyn lähtisi, kuten en minäkään, varmaankin on suuremmalla osalla omakin parisuhde hyvällä mallilla kun lapsiakin on päätetty laittaa.

ihana olisi kyllä kuulla että on maailmassa edes 1 mies jonka mielestä olen seksikäs ja haluttava.

'ryhävalas'

Vierailija
17/48 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hehkuu ihan eri tavalla kuin muut naiset.

Vierailija
18/48 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun minä saisin olla miehesi tilalla.... raskaana oleva nainen, jota panettaa koko ajan - ei parempaa olisikaan....

Vierailija
19/48 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana olisi kyllä kuulla että on maailmassa edes 1 mies jonka mielestä olen seksikäs ja haluttava.

'ryhävalas'

OLET SEKSIKÄS JA HALUTTAVA !

nm: mies

(pst. www.rakastajatarminulle.webs.com )

Vierailija
20/48 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri oli meillä kesäkuussa käymässä (tuolloin 7kk täynnä). Oli kyllä humalasssakin mutta huomasin sen katsovan kovin mieltyneenä kun hellemekossa ja pallomasussa häärin. Olin todella otettu ja hämmästynyt sillä meillä mies alkaa melkein selibaattiin raskauden myötä :( (En ole lihonnut, päinnvastoin, ei turvotuksia etc, eli vain tuo pallo ainoana erona aikaan ennen raskautta)

En mihinkään alkaisi, mutta kun miehen haluttomuus saa olon tuntumaan epänaiselliselta niin olisi ihana huomata miehen ihailevan.

Pallomaha rv35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan