Lue keskustelun säännöt.
milloin viimeksi appivanhempasi ovat käyneet teillä kylässä?
21.12.2008 |
appiukko yli 2kk sitten ja anoppi oisko jotain kuukausi sitten piipahti n.puoleksi tunniksi.. ja asutaan vielä samalla paikkakunnalla... ovat niin kiireisiä, että eivät ehdi! tämä jos mikä kyllä kummastuttaa!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asutaan samassa talossa. Eivät ole vierailuihmisiä, eikä mekään jaksetan aina yksipuolisesti käydä siellä. Jouluna mennään.