Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain kohta valmiilta teologilta, joka haluaa papiksi?

Vierailija
13.07.2009 |

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän uskonnollista kieltä, se on mielestäni luonnollista. Tietenkään en pankissa puhu näin :)

Ei ole vokaatiota, koska opinnot vielä sen verran kesken. Kolmeen seurakuntaan on pyydetty valmistuttua.

Ikää minulla on 29 vuotta.

T: Ap

Vierailija
42/43 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jumala voi vaatia uskoa, jos hän on sallinut ihmiselle uskon murskaavia kokemuksia. Jumala mittaa ihan eri mitta-asteikolla kuin me ihmiset teemme.

Toivon ja ilon rippeitä elämääsi!

Olen itsekin seissyt "viimeisellä rannalla", ainakin katsonut sinne päin. Elänyt 100% henkistä kärsimystä päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Olen monesti seissyt puukko kädessä ja ajatellut, ettei ole muita vaihtoehtoja. Uskon, että olen käynyt "henkilökohtaisella pohjallani".

Voisin lisätä että vuosien sijaan vuosikymmeniä en muuta toivonut kuin että voisin kuolla. Sitten kun viimein siitä helvetistä selvisin ja elämä rupesi näyttämään elämisen arvoiselta, tuli tämä viimeisin massiivinen takaisku, jonka selvittämiseen ei ole jaksamista eikä resursseja. Enkä helvetti voi edes sitä yhtä pientä harrastusta pitää :`((((. Kuulostaa lapselliselta, mutta tuossa oli minun korsi joka katkaisi kamelin selän. Koskaan en voi enää mihinkään lapsellisiin jumalasössötyksiin uskoa. Kaikki nuo vuoden jaksoi mielen pohjalla elää usko, mutta nyt sen on mennyt. Siellä ei ole enää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän kampanjoistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi