Siskon mies mustasukkanen perheestä
Heips! Onko kellään muulla ollut tilannetta, että siskon mies on aivan sairaalloisen mustasukkanen siskon perheestä eli musta mun lapsista meidän vanhemmista ja nuorimmista sisaruksista. Meillä on aina ollut tosi läheiset välit perheen kanssa. Sisko ja mies ovat olleet yhdessä jo melkein 10 vuotta ja mies on kyllä ollut aina tietoinen näistä läheisistä väleistä.. Mustasukkaisuus on alkanutkin ilmetä tässä puolen vuoden sisällä..
Eikä kyse ole nyt siitä että ravataan toistemme luona joka päivä kahvilla, vaan asutaan kaikki eri kaupungeissa ja välimatkaa 150-400km ja tavataan n. kerran kuussa.. Miehelle olisi parempi että sisko kännää vieraitten miesten kanssa kun esim. lähtee meidän kanssa mökille!
Ja jos tarvitsevat lastenvahtia niin miehelle on kova pala viedä lapsi meidän äidille hoitoon..sanoo mun siskolle, että ota lapsi töihin mukaan!!! VIISASTA!!
ihmeellistä..onko muilla kokemusta!?
Kommentit (5)
ei se välttis mustis ole, se ei vaan TYKKÄÄ teistä.
niin ei silti oikeuta kieltämään siskoa tapaamasta meitä ja lasta tapaamasta serkkuja ja isovanhempia.. tunne on kyllä molemminpuolinen ei mekään tykätä siitä, mutta en anna sen näkyä vaan olen kohtelias ja mukava... mies on kyllä varmaan vaan mustasukkanen iinsä kun omat välit äitiinsä niin huonot (ei ole nähnyt 1,5 vuoteen)...
kyllä se kuule on huomannut sen teidänkin tunteman vastenmielisuuden, vaikka kuinka olisitte tekokohteliaita.
voi myös olla niin ettei siskosi tykkää teistä ja käyttää miestä tekosyynä. tyyliin ei halua teille lapsenvahdiksi, ei halua kylään ja päästää pienen valkean valheen "mies ei halua" kun ei muuten kehtaa. tämä on HYVIN yleistä.
kun sille miehelle.. kerrankin mentiin käymään niitten kanssa kaupungilla ja oli sanonu miehelle että lähti jonkun kaverin kanssa.. Ja lähtee mökille tai vanhempien luokse kyläilemään vaikka mies on kieltäny.. eihän sitä miestä tarvii totella!
No niillä menee muutenkin huonosti..mies välillä pois kotoo ilman selityksiä tai soittoja esim kaks päivää..
ap
mutta harvemmin sitä näkee